Jump to content

Recommended Posts

Добър вечер, повлиян от тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=9453 много е полезна :lol: ама нали съм малко с 2 леви ръце. Та направо към проблема смених си крушчиците на въпросните копчета и слагам отзаде буксите и пускам фаровете да ги пробвам ... и изгоряха. Проблема е че изгоряха и други осветления по интериора - осветлението на километража и уредите, нямам предни габарити, осветлението в пепелника и осветлението в багажника. Какво подяволите съм прецакал :(. Прегледах бушоните .. изгорял не видях ама знам ли почна да се смрачава.И едно друго питане.. откакто го имам тоз сивик само един път му светна парното като се натресох в една дупка... но като изгазих фаровете и повече не светна :lol: Извод 1: не са ми изгорели крушките... така че смяна според моите представи е излишна ... но как да го накарам да свети :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За първото най вероятно ти е изгорял бушон-няма какво друго да е според мен. Провери ги на светло. За лампичките на парното-може да не са изгорели, но вероятно не правят добра връзка във фасонките-това май е доста разпространен проблем. Трябва да отвориш парното(някъде имаше тема и за това)и да ги наместиш и "уплътниш" по-добре така, че да дават по-добър контакт.

Редактирано от fshit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дано да е бушон, но едва ли ще има общ за всички тези работи.. Сега се сетих, че бях чел в нашия форум (тука) мноооого отдавна че имало реле за габаритите което изгоряло на някой колега след смяна на (може би) същите крушки но не я откривам, може и да съм сънувал пак нещо :lol: Абе като цяло се кефя много на форума... че до сега каквото съм питал ми се е изяснявало :worthy: Та парното тези дни като намеря време, че е играчка го мятамИмам и други въпроси ама май не са по ЕЛ темата и незнам нова ли да пускам или тука :huh:

Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за парното имах сходен проблем, светваше тук там после си спираше ту от едната страна светеше ту от другата, ту цялото...И като тръгна да карам след известно време светва и т.н.Та като го отворих се оказа, че и двете крушки са изгорели там където жичката се захваща и не се е разпаднала и тя просто виси на почти никакво разстояние там където би трябвало да се държи и явно на моменти като се раздруса прехвърля искрата и запалва :blink: Поне това е моето обяснение, за тоя феномен... И крушките като ги гледах едвам видях, че са изгорели, много трудно се забелязва :ph34r:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен полужението беше същото,светеха от време на време.Жичките както и при колегата едвам се допираха ;) така че като я отвориш сменяй крушките ;) А за осветлението на 100% е изгорял предпазител ;)

Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Проблема е че изгоряха и други осветления по интериора - осветлението на километража и уредите, нямам предни габарити, осветлението в пепелника и осветлението в багажника. Какво подяволите съм прецакал :(. Прегледах бушоните .. изгорял не видях ама знам ли почна да се смрачава.

Колега имах такъв проблем на Accord-а. Не разбрах как и кога е станало (май след като се ровех нещо по касетофона, но може и да не е от това), един ден в паркинга на един от моловете забелязах, че не ми светят уредите по таблото. После се оказа, че нямам габарити и отпред и отзад. Започнах да си проверявам бушоните и... вече бях почнал да си мисля, че проблема е по-сериозен, защото ги бях проверил почти всички, но... за мой късмет точно последния бушон, който проверих беше изгорял. Смених го и от тогава проблеми нямам. Аз също си мислех, че едва ли има общ бушон за всичко това, но се оказа че има ;)

Провери внимателно пак всички бушони. Не знам на Civic-а как е, но на Accord-а имам бушони на две места - под предния капак в една кутия и отляво на кората в краката на шофьора имам още бушони. Виж и ти да нямаш на 2 места. При мен проблемния бушон беше 10 А и се намираше в кутията под предния капак. При теб не знам дали ще е там, но... провери пак всичко внимателно. Почти съм сигурен, че проблема ти е изгорял бушон. Ако го откриеш и след смяната пак изгори, вероятно проблема ти е някъде другаде и ще трябва да го откриеш. Не прави грешката да сложиш по-голям бушон, за да не гори, че току виж ти пострада инсталацията, а тогава... кой знае какви ще са щетите.

Успех.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря колега, и аз имам на 2те места бушони... Чух, че ако един бушон изгори не се вижда през него да е прекъсната пластината.. това вярно ли е .. ако е вярно значи нищо не съм проверявал :lol: Още утре отивам и отварям капака и ги мятам дано да се оправи работата.. че е малко гадничко .. бях забравил да напиша в първия пост, че и часовника не свети като дам на контакт/запаля/ а само като му натисна копчето да го показва.. явно проблема ни е еднакъв дано да е това и при мен :angel:

Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Чух, че ако един бушон изгори не се вижда през него да е прекъсната пластината.. това вярно ли е .. ако е вярно значи нищо не съм проверявал :lol: ... бях забравил да напиша в първия пост, че и часовника не свети като дам на контакт/запаля/ а само като му натисна копчето да го показва...

Относно часовника, не си спомням при мен дали светеше, багажника също не съм го проверявал. Със сигурност не ми светеха скоростомера и оборотомера, копчетата за парното и копчето за пръскалките на фаровете. Но... все пак си мисля, че проблема ти е като моя.Относно бушона - при мен пластината на изгорелия бушон беше прекъсната, личеше си много ясно. Не знам дали има вероятност да не се вижда, но и да има, си мисля че вероятността за това е много малка. Именно и за това са прозрачни бушоните, за да може всеки сам "на ръка" да си ги проверява и да вижда, че бушона е изгорял (че пластинката, която е по средата и свързва двете крачета на бушона е прекъсната), иначе... ще трябва да си носим по един мултицет в багажника :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластината ще се отдели видимо.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мое голямо съжаление нямам нито изгорял бушон във външната кутия, нито бушон 7.5 както колегата с акорда и същите проблеми :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е отстраненКак - майстор за 10 минКакво беше - не питах, че да не ми се смееВидях го нещо да пипа по вътрешната бушониера и всичко си работи :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

100% е бушон напълно наясно съм с тази инсталация интересно ми е майстора колко пари ти е взел за интервенцията ? ;)

Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не беше бушон щото ги вадих един по един оглеждах и ги връщах - нямаше изгорял.. пък и бърника нещо с едно уредче аз му висях на главата не сменя бушон 10000% Не взе МНОГО според него :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...