meto'o 3 #1 Публикувано 8 Май, 2011 Привет пичове, филма е следня. Ф20а4 е мотора и си го джиткам на бензин, но понякога на голяма предавка 4-та или 5-та а понякога и на малките 1-ва и 2-ра (когато е студен) се усеща едно придърпване. Не ме смущаваше много и го пренебрегвах.Имаше тука някаква тема за този масов синдром при хондите и от нея се поизясни докато я следях, че било от лошо гориво (или нещо такова). Сега обаче принуден от обстоятелствата си сложих ГИ и тези придърпваня станаха доста по осезаеми а на големите предавки чак неприятни за каране. Сега след като вече е на газ проблема явно не е в горивото. Смених свещите с нови, пак същото. Дали ще се наложи смяна и на кабелите или проблема може да е другаде в дистрибуторната капачка или незнам.Един приятел ми каза, че така се получавало когато дебитомера бил зацапан и не дава правилна инфо. на компа. дали има нещо вярно Ще очаквам всякакви мненя, че съм на път кабели да взимам а даже не ми се мисли колко струват Мерси за вниманието Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 8 Май, 2011 (Редактирано) Не са скъпи. Кога ти придръпва- на влажно време, като я покараш 1-2 часа...Проблема ти е по запалването някъде. Огледай дистрибуторната капачка на няма спукано. Сега на тъмно я запали и гледай дали прехвърля някъде. При мен се оказа бобина. Това след спукана капачка, преебани кабели. Смених си и гарнитурата на капачката на делкото, че беше отишла. Ако можеш свали бобината и я огледай. Първата, която смених с менте беше като издена от мишки цялата. С какви свещи си в момента?Дебитомер нямаш. Как пали колата? Редактирано 8 Май, 2011 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #3 Отговорено 8 Май, 2011 Смени си кабелите!Вземи от някой назаем за проба.За мен са кабели 100%. Хондата няма дебитомер,това не е Форд Нови кабел в Косер за ВТИ са 40-на лв.Предполагам и за теб са там някъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #4 Отговорено 8 Май, 2011 Ами ще се радвам ако са 40 кинта кабелаците а за дебитомера спирам да коментирам каквото и да било Иначе ей сега бях навън запалих колата, но няма никъде прехвърляне на искри. Може ли кабелите да са заминали и да не прехвърлят външно искри ? Колата пали добре, акомулатора е малко заминал и ако седи 2 дена примерно се мъчи малко, но след първото палене няма ядове.Относно влажното време-не съм обърнал внимание дали само при такова придърпва. По скоро докато е студена.Утре ще отворя дистридуторната капачка да видя какво е положението там и ще огледам бубината, но аз си мисля за нея , че или работи или не. Смисъл нали тя постоянно подава ток. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 8 Май, 2011 Да де,Или работи или не и ние така си мислехме, докато не купих нова и майстора не свали старата Гледай да няма някъде по уплътненията и дертове. Ако не са кабели са свещите, ако това не помогне- бобина и/или комутатор. Имаш ли френд с кола като твойта за смяна и проба? Отиди на някоя среща и дано има кой да ти услужи, че иначе 200 кинта си назад Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #6 Отговорено 8 Май, 2011 (Редактирано) Бобината и комутатора са кьм 130-140лв. На мен на F18A3 ми прекьсва на газ но е от софтуера на газовия комп. Сменял сьм и бобината и кабелите,палеца,капачката,свещите и ефект при мене не е имало. Сега ще сменя софтуера на газовия комп и се надявам да се оправи. На бензин няма проблеми никакви. Ако ти трябва бобина за проба пиши на лични . Имам една нова за резерва. Редактирано 8 Май, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #7 Отговорено 8 Май, 2011 Ще видя дали ще може да тествам нечий кабели а ако цената им е по приемлива ще взема направо да купя едни.mom4i74 - мерси брат за предложението ако имам нужда ще се възползвам barsi - благодаря за идеите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #8 Отговорено 8 Май, 2011 Третия прелюд пета генрация (сред които и моят) с такова придръпване На бензин почти не го усещам но на газ го има, леко но дразнещо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #9 Отговорено 9 Май, 2011 Да добавя 1 въпрос По съвет на policeman звъннах в "Косер" и там наистина кабелите ги има, но на 2 фирми.На фирма Tesla са 35 лв. Неможах да повярвам А на фирма Bremi са 107 лв. Въпроса ми е нкой слагал ли е кабели на фирма Tesla. Предполагам policeman е сложил такива за тази цена и въпроса ми е към него и другите ползвали такива. Всичко точно ли е или да заложа на по-скъпото ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
schnapps 22 #10 Отговорено 9 Май, 2011 Третия прелюд пета генрация (сред които и моят) с такова придръпване На бензин почти не го усещам но на газ го има, леко но дразнещо!Четвъртия колега....свещи смених,компютър минавах нищо ,нито се оправи,нито и откриха нещо,вече не и обръщам внимание Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dobmarkov 0 #11 Отговорено 9 Май, 2011 Колеги, има доста писано по въпроса с придърпването на Прелюд/ Акодр с Газ. Инж., от компа е, и го има на по-евтините решения (БСМ, Фобос и др.). При БРЦ го няма.Аз лично го имам, и един близък - с Прелюд също. Момчето, което на мен ми поставя АГУ-то в последствие ми каза, че може да се избегне, но Газ. комп. няма да работи оптимално и колата ще е спъната.Свикнах и - прави го на 2000-2600 об/мин при плавно ускоряване.Ако някой намери лек - нека да сподели.Поздрави на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KONI 11 #12 Отговорено 9 Май, 2011 колеги и аз съм пред дилема за марката кабели които трябва да купякакто колегата спомена Тесла-35лв и Сеива(ако съм чул правилно по телефона)-59лв.някой да даде мнение дали да заложа на Тесла или на по скъпите.просто някой ако е ползвал един от двата вида. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nautical 1 #13 Отговорено 9 Май, 2011 За "TESLA" знам от човек ,който продава такива кабели,че са средно качество.По добре да се вземат по скъпи и хубави кабели.За придърпването на бензин може да се регулират клапани и да се кара с добавка на Castrol за бензина.При мен така изчезна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanko1852 0 #14 Отговорено 9 Май, 2011 Здравейте колеги и аз имах този проблем и го оправих с добавка от лукойл за почистване на горивната система,но не се сещам марката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #15 Отговорено 9 Май, 2011 (Редактирано) Хеча на жената от 6 месеца е на Тесла кабели и няма ядове. Но си вижте и свещите и бобините!!! Ако цвета на свеща на кола на газ не е снежно бял, значи има яд. Има и един друг момент- повечето хонди карат на свещи с разтояние м/у електродите 1.1 мм. Обаче на бензин. Ако свеща почернее, значи не се самопочиства постепенно отказва. Откаже ли тормози и бобината, а тя комутатора... И става сватба. 20к и нови свещи- 38 кинта с дотавката средно на 2 месеца не са много. Когато се монтират едни свещи е добре след около 1-2к да се отвие една и да се види. Ако тръгва да тъмнее, значи разтоянието м/у двата електрода трябва да се намали на 0,9мм.Това обаче ако сте сигурни, че свеща е читава. Възможно е обаче при промяната на разтоянието да се спъне една идея колата на бензин. Друг момент обаче е бедната смес. Тя също им разказва играта. За целта се минава един газ анализатор и готово. Просто бедната смес прави по-висока температура на изгаряне за която топлинното число на свещите не е предвидено. Това не е нужно да обяснявам надявам се до какво води. На една бобина или на едни кабели нз какъв им е живота честно казано. Аз на англичанката не знам с какви кабели и с какви карантий съм по делкото по простата причина, че никога не съм го отварял за 100к и 4 год. каране. Късмет явно... Редактирано 9 Май, 2011 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове