Jump to content
GS=

падат обороти. На газ д15б2

Recommended Posts

Здравейте колеги! Карам сивик D15b2 на газ. Напоследък взе да ми прави номера като загрее да гасне(или падат много оборотите) Правих някви настройки по изпарителя, но няма ефект. Забелязах, че на моноинжекцията отзад маркучето за въздух, което е вързано към изпарителя(от страната на купето се намира и е с диаметър 10-15 мм)е лепено със силикон там където влиза в моното. Та сега се е отлепило и като пробвам да го местя се усеща промяна в оборотите-явно смуче от там. Та въпроса ми е пак ли да го лепя или въобще как се закрепва фабрично , да не би да ми се е счупила пластмасата и затова да е лепено?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега не пробва ли да го извадиш и да го прегледаш! Ако е възможно го хвани с някаква скоба и го укрепи! Ако ти смуче въздух от някъде е нормално да са ти променливи оборотите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега пробваи да го залепиш ако пак не се оправят има вероятност изпарителя вече да ти е за ремонт!Ако е повече от 30-40 хил километра е нормално да е за ремонт и да ти прави въртели:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих го , няма ядове сега! Оказа се, че доста нефелно е пробит отвор в моноинжекцията отгоре в пластмасата, вкаран е маркуча от изпарителя и оплътнено със силикон..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...