v1k7or 34 #1 Публикувано 30 Април, 2011 Колеги съединителя ми дава признаци, че си отива вече.Искам да питам, като се сменя целия комплект съединител ли се сменя или само феродовия диск? И да ме насочите горе-долу колко парички трябва да си отделя за процедурата.Става въпрос за d16y7 двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ICJ 8 #2 Отговорено 30 Април, 2011 Сменяш притискателен диск, феродов диск и лагер. Цените зависят от марката съединител и от майсторите колко ще ти земат за труда. Най-грубо казано 250лв съединителя и 250лв труда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #3 Отговорено 30 Април, 2011 Ухаа кви са тия смени за 250 лв, съединителя комплект е около 250 лв и за смяна около 70 лева, това са нормалните цени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #4 Отговорено 30 Април, 2011 Сваля се кутията и се вижда кво става вътре, дали притискателя е заминал или е свършило феродото, виж как е маховика че може да е навълни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #5 Отговорено 30 Април, 2011 Къде са тези цени на съединител колеги 250 лв.Аз скоро проверявах около 370 ,380 излизаше комплект с лагера на EXEDY, Valeoto е по евтино,но с около 50 лв.А за труд не знам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ICJ 8 #6 Отговорено 30 Април, 2011 (Редактирано) Колегата добре каза, че като се свали кутята трябва да се провери състоянието на маховика и при нужда и тои да баде сменен. А за цените както казах си зависи от майстора! За пръв път чувам, че за 70лв някой ще се навие да сваля скорости, но ако има и аз му искам адреса Редактирано 30 Април, 2011 от ICJ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #7 Отговорено 30 Април, 2011 Къде са тези цени на съединител колеги 250 лв.Аз скоро проверявах около 350 излизаше комплект с лагера на EXEDY, Valeoto е по евтино,но с около 50 лв.А за труд не знам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki-gabrovo 1 #8 Отговорено 30 Април, 2011 За мен нормалната цена на смята е 80 -120 лева! Няма смисъл да се дават безбожни пари за тази смяна! Иначе ако ти е добре притискателя да ти е мек педала и лагера не се е вкопал в него можеш да минеш и без смяната му! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #9 Отговорено 30 Април, 2011 Педала си ми е мек добре си е, не изпитвам трудности като го натискам, но колата буксува примерно като съм на 3та или 4та на 3000 оборота и натисна.Оборотите се качват до към 5-6к и колата не ускорява както трябва.Когато си натискам плавно нямам този проблем, но явно просто му е дошло времето, кой знае кога е бил сменян преди.А за 250 лв. за смяна какви са тия цифри бе хора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #10 Отговорено 30 Април, 2011 Аз на англишманката го взех Валеото за около 220-230 по спомен. Майсторчето ми взе 100кинта. Даже пича искаше малко по-малко, но ми е приятелче и те така... Вече 30к няма дертове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko1016 16 #11 Отговорено 30 Април, 2011 (Редактирано) За около 250-300 може да си намериш сносен съединител,а за самата смяна повече от 100 лева не давай,не си заслужава. Като решиш да го сменяш драсни едно лично ще уредим нещо. Редактирано 30 Април, 2011 от honda 1.3 16V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #12 Отговорено 30 Април, 2011 Аз имам познат, който може да ми го смени и мисля, че няма да ме одруса с такива цифри от порядъка на 250лв. за самата смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ICJ 8 #13 Отговорено 30 Април, 2011 Тези части имат определен ресурс които много зависи от стила на каране на водача. Естествено може да се смени само лагер или феродов диск, но най-добре е целя пакет. Повярваи не искаш да плащаш втори пат за сваляне и качване на кутия. При мен така ще стане преди 6000км сменен феродов диск и сега ми вие лагера на съединителя. За това сменяш комплекта и си не, че нещо неможе да се прецака и тогава, но шанса е мн по макък.П.П. В крайна сметка всеки сам прави своя избор. Успех 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #14 Отговорено 30 Април, 2011 Като цяло идеята е май да се смени целия комплект, но това ще стане след 2 седмици чак.А бях замислим друго, но какво да се прави все се обажда по нещо непредвидено Ами да то зависи и до стила, аз наистина си карам по-"грубо", но и то кой знае кога е сменяно за последно, все пак не караме нови коли от магазина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове