Jump to content
Guest edikoisi

разход на масло

Recommended Posts

Guest edikoisi

колко е нормално да се долива на 10000 ?на мен 1л не ми стига а колата не пуши?не тече ?аз за гумички на клапаните си мисля ама дали е това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

малко доливаш - изглежда не я ръчкаш достатъчно!по-продължително и упорито с десния педал, не е за украшения!като стигнеш същия разход на масло само че за една нула по-малко километри, тогава вече може да се притеснявашвъпреки че ако караш BMW M3 и това му е малко, фабрично му дават за нова кола до 2 литра на 1 000 км разход на масло!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

Как 2 литра на 1 000 км :tooth: Я го покажи тва къде чете, че японците са го написали, че било нормално :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest scyberboy

ripper, чети внимателно бре човек !Магнума говореше за БМВ М3, а за Сивика дори и б16, май си е нормално 1 л. на 10'000 км :hondarulez:Такива са мойте наблюдения на д15б2 :tooth: даже към 1,5 л. отивам ама.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

японците намат много общо с М3 :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

как ще видиш изпушване, това е под един промил масло/бензинза 10 000 км изгаряш 1 000 литра бензин и 1 л маслотрудно ще видиш изпушване, и 1% да евъпреки че разхода на масло не зависи от разхода на бензин, а други фактори - обороти, връщане на газта от високи обороти, сутрешно палене ако гумичките са се размекнали ... но в случая няма такива симптоми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

малко доливаш - изглежда не я ръчкаш достатъчно!

по-продължително и упорито с десния педал, не е за украшения!

 

като стигнеш същия разход на масло само че за една нула по-малко километри, тогава вече може да се притесняваш

 

въпреки че ако караш BMW M3 и това му е малко, фабрично му дават за нова кола до 2 литра на 1 000 км разход на масло!

<{POST_SNAPBACK}>

Колега Magnum,къде да го прочета това,че много ме заинтересува...К'ъв майтап ще падне с този разход....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Мойта изяде към 6 литра за 9000км, но десния крак е 46-ти номер :hondarulez: И не пуши на масло...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius
Отговорено (Редактирано)
Мойта изяде към 6 литра за 9000км, но десния крак е 46-ти номер  :lol:

И не пуши на масло...

<{POST_SNAPBACK}>

[/quote

 

За б16а2 ли става само въпрос или въобще за харча на масло при ХОНДА?

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN
Отговорено (Редактирано)

Искате да кажете, че е нормално при яко ръчкане да си похарчва масло един мотор, дори и да не е за гумички и/или сегменти?

Редактирано от OXYGEN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

е добреде после ще сваля да видя свещите дали са чисти ...но миналия път на 4 цил беше много мръсна а на първи супер чиста (или обратното)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Изобщо не е нормално да дърпа от маслото. Ако маслото е пълна синтетика или хубава полусинтетика(kastrol, selenia) до към 6000-8000 километра немое да харчи на мотор с малък пробег и при нонстоп ръчка.От личен опит твърдиа, всеки ден се бласкаше до прекъсвач и не се пускаше газта от ламарината при превключване на скоростите на д15ка-та ми и за 6500 км. на едно и сащо място (гараж) еднакво паркирана, маслото си стоеше там където го налях при смяната със "Selenia Gold". НЕ МРЪДНА!!!!А са, нека някой обяснява , че е нормално да похарчва, а аз ще му вярвам , та и заблуждава другите. Да, за мотор на 200 300 или 500 хиляди е нормално и до 1л. на 1000 км. при ръчка за хонда. Но това съвсем не значи, че е здухан!А за да се види пушене на масло, триабва да харчи над 3 л. на 10 000км.За неверни данни нося наказателна отговорност по член........ :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Ако не те4е никъде смени гуми4ките.Ако продължи да гори така по-добре си го карай така. Това не е толкова голям разход за да цепи6 двигател за сегменти.Аз имах подобен проблем но при мен се оказа 4е те4е от семеринга на разпределителния вал зад пласмасите после се сти4а6е отзад, въоб6те не се вижда6е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jivaka

Здравеите аз съм с д15б2 и разхода ми на масло значително се увеличи Преди година и половина 2 литра на 10000 / кастрол полусинтетика/ а сега 5 на 10000 /репсол / и в критичните пропушва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darcosi

и мойта б16ка ми изяде 3-4 литра за 8000-9000кмслед ремонта не мръдна за 3000-4000км но вече ползвам мотул преди тоя кастрол РС го губих много1литър не е ништо не пипай гумичките карай си сичко е ОК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

За пазен двигател и 300 000 км пак е нормално да не докосва масалце !!! Хонда двигател разбира се :drunk: Стария ми телевизор вече 330 000 км не го и близва !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Абе не знам кви Д15-ки ама за мотор на 15 години и Х км при 9000 оборота е нормално да го пипва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest STANCHO 1

абе имам хонда 94 цивик и е на 13 000 няма грам бутнато масло не я карам на рачка а нормално и не ми го е бутнала грам :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

за мотор на 13 000 мисля 4е е нормално :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

дрън-дрън не бута грам, ала-бала.........дори хич да не гори масло една кола, то пак си намялява в следствие от макар и малкото изпарение и смачкването на молекулите му!!! Дори мерено при различни температури, то свива или разширява обема си, отделя налепи, макар и малко по частите и т.н. Да не се радват много тези, на които хич не им намаля маслото за 10000км, или дори се увеличава :D да-да увеличава - това означава, че вкарва бензинец през сегментите, или още по-лошо ако има бяло сладко по капака - водичка :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rocco

Здравей,Нямаш никакви проблеми с колатата ти. Карай си я и да не ти дреме. Аз имах б16, и на 10000 км ми гореше около 1.5 л, със здраво каране..... Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

дрън-дрън не бута грам, ала-бала.........

дори хич да не гори масло една кола, то пак си намялява в следствие от макар и малкото изпарение и смачкването на молекулите му!!! Дори мерено при различни температури, то свива или разширява обема си, отделя налепи, макар и малко по частите и т.н.

Да не се радват много тези, на които хич не им намаля маслото за 10000км, или дори се увеличава :P  да-да увеличава -  това означава, че вкарва бензинец през сегментите, или още по-лошо ако има бяло сладко по капака - водичка :P

<{POST_SNAPBACK}>

Майна стига бе , моето не се увеличава , но до сега и милиметър не е спаднало !!! Все пак си говорим за видими разлики , а не някви милиграмчета или по-малко :P Това което казваш за смачкването на молекули и т.н. хубаво , ама сигурно разликата в щеката ще намериш с миркоскоп ;) Шътъла като гореше масло осезаемо се усещаше миризма в купето и от коша !!! да не говорим издоздадзе кво бълваше след 5000 оборота :P е тогава колеги нещата стават сериозни :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

....и това след 330000км :D изби сичката риба :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

дрън-дрън не бута грам, ала-бала.........

дори хич да не гори масло една кола, то пак си намялява в следствие от макар и малкото изпарение и смачкването на молекулите му!!!Дори мерено при различни температури, то свива или разширява обема си, отделя налепи, макар и малко по частите и т.н.

Да не се радват много тези, на които хич не им намаля маслото за 10000км, или дори се увеличава :D  да-да увеличава -  това означава, че вкарва бензинец през сегментите, или още по-лошо ако има бяло сладко по капака - водичка :P

<{POST_SNAPBACK}>

Молекулите не могат да се мачкат!!!Иначе за другото си прав........,но все пак ХОНДА е доста прецизна , карам вече 5-та кола и съм нямал проблеми с нивото - 10'000км,смяна и отново....без никво доливане,ама никво...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

не става въпрос "за никакво доливане", защото от долна до горна граница на картера е над половин литър мясло, а за "нито милиметър намаляване!!!А молекулите се мачкат и още как!!! Дори се и разкъсват, което също води до спад на нивото, ама да не изпадаме до ниво "атомна физика", че ще я оплетеме :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

....и това след 330000км :cool: изби сичката риба :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Майна на срещата ще ти я донеса :P да я гледаш и да й се чудиш :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

дрън-дрън не бута грам, ала-бала.........

дори хич да не гори масло една кола, то пак си намялява в следствие от макар и малкото изпарение и смачкването на молекулите му!!!Дори мерено при различни температури, то свива или разширява обема си, отделя налепи, макар и малко по частите и т.н.

Да не се радват много тези, на които хич не им намаля маслото за 10000км, или дори се увеличава :lol:  да-да увеличава -  това означава, че вкарва бензинец през сегментите, или още по-лошо ако има бяло сладко по капака - водичка :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Молекулите не могат да се мачкат!!!Иначе за другото си прав........,но все пак ХОНДА е доста прецизна , карам вече 5-та кола и съм нямал проблеми с нивото - 10'000км,смяна и отново....без никво доливане,ама никво...

<{POST_SNAPBACK}>

Леле кви атомни бомби караме, сплескват молекули, разделят се, някви студени ядрени реакции абе въобще опасна работа. Аз ся разбрах за кво е оназ лепенка на капака на клапаните дет със знака за радиация... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jantar
:cool: И моето Кончерто гори 0(нула)литра на 10000км.А е на 220000км.Казват че това било нормално за Хонда двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

ок сега съм с кастрол магнетик 10в40 ама вече е за смяана ......какво да сложа предложения някви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

ок сега съм с кастрол магнетик 10в40 ама вече е за смяана ......какво да сложа предложения някви?

<{POST_SNAPBACK}>

Мотул 10/40 6100 полусинтетика :tooth: ако сложиш пълна синтетика ще ти го лапне повече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

незнам с полусинтетика не ми се кара нещо :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

:tooth:

И моето Кончерто гори 0(нула)литра на 10000км.А е на 220000км.

Казват че това било нормално за Хонда двигател.

<{POST_SNAPBACK}>

а бензина пипалиго поне малко ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

незнам с полусинтетика не ми се кара нещо  :tooth:

<{POST_SNAPBACK}>

Маслото с което си карал до сега май е полу синтетика :) или иначе какво те притеснява ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

офф незнам тая полу синтетика ...мотул кво е тва масло?не съм го чувал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sumo_power

нямя кола която да не пипа масло.да не говоря зя bmw което гори масло повече от колкото гори бензин !!! ,напълно нормално е че ти пипа малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy
Отговорено (Редактирано)

ок сега съм с кастрол магнетик 10в40 ама вече е за смяана ......какво да сложа предложения някви?

 

 

Всички полу синтетики имат някакъв пробег при бясна ръчка и стават на боза! Ще ви кажа от личен опит с маслата, Мотул 6100 е готино но 3000 км. колата на прекъсвач всеки ден и е боза. Интересен факт , Диона супер пак на такова каране е добро за 1000 км., (то е минерално), и е на боза и отделя някви съставки приличащи на графитна грес. Селенйя голд искара най-много, 6500 км. пак на такова каране. Мисля сега да карам със син Шел ама не съм решил още. Тутела е другият вариант то е бившото Селенйя.

Редактирано от Mark Antoniy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

незнам с полусинтетика не ми се кара нещо  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Карай с пълна и тва е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

незнам с полусинтетика не ми се кара нещо  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Магнатек-а по мои спомени е полу-синтетика. Аз до преди няколко дена бях с такова и съм доволен, но за съжаление не мога да кажа за пипането, щото мойта в момента бая масло гори щото май на сегментите ( на 210к км) им дойдоха връз множко кончетата, но това още не е сигурно... изследвам си двигателя засега :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KIMURA

Shell Xelix 10w-40 е много добро масло.Незнам на мен така ли ми се струва но имам 4ъството 4е го 'пипа' доста по-малко.Незнам тва си е мое мнение.Аре фен4ета ПОЗДРАВИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko

как ще видиш изпушване, това е под един промил масло/бензин

за 10 000 км изгаряш 1 000 литра бензин и 1 л масло

трудно ще видиш изпушване, и 1% да е

 

въпреки че разхода на масло не зависи от разхода на бензин, а други фактори - обороти, връщане на газта от високи обороти, сутрешно палене ако гумичките са се размекнали ... но в случая няма такива симптоми

<{POST_SNAPBACK}>

гуми4ките се втърдяват-тогава пропускат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...