Jump to content
Hondae

Акумулатор Accoord

Recommended Posts

Първо - Христос Воскресе!!! Бъдете всички здрави, добри и щастливи!!!А ето го и новия ми дерт....Пичове, веднъж забравих фаровете на колата за 20 мин и акумулатора тръгна да пада. Викам си - не може да е само от фаровете, ходих в сервиз, мериха изтичане на ток - няма. Викам си - айде, може и повече от 20 мин да са били всъщност---Преди няколко дни, оставям колата най-много за същото време (ей тук вече не мога да кажа имаше ли фарове включени, щото друг човек ми се качи в колата преди мен) и кво да видя - акумулатора пак паднал. Дават ми ток, карах два дни из София, отварям капака и кръгчето на акумулатора още стои на Need charging?!:oops:Не трябваше ли да се е възбудил достатъчно акумулатора за толкова време? Само да отбележа - нов е!!! :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега напълно е нормално да се разреди ако го оставиш на фарове за 30мин ако е на контакт също ще "падне". Тези "очета" на акумулаторите за мен са изцяло маркетингова стратегия, а в 80% не показват реалното състояние на батерията. Градското каране не е много подходящо за зареждане защото постояно се спира трагва, кара се по 15-20мин после 2 часа стои паркирана и пак така....Общо взето гледаи да изключваш консуматорите като слизаш от автомобила и ако пак пада за няколко дни 3-5 му направи рекламация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, ICJ, за бързия отговор.

 

За съжаление в следващите няколко дни няма как да я карам извън града, да не говорим, че може би просто ще си стои на паркинг... Вече изключвам вс консумативи като идиот по няколко пъти при слизане, само ме притеснява с този полу-зареден акумулатор на паркинг в следващите дни дали няма да падне съвсем?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е важно дали караш на включени фарове.Имах същия проблем през зимата когато задължително се кара на вкл. фарове,и само градско каране.Та една сутрин отказа да запали.Чисто нов акумулатор.Ходих на майстор.Гледо го.Мери го.Мери тока на зареждане на динамото и накрая ми каза да го заредя със зарядното.Заредих го и после нямах проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално да падне за 30мин, просто е към края на живота си и трябва да се замислиш за нов като почне да не пали държи съвсем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш че са мерели дали зарежда и че няма отечка ;) А какви са показателите от замерването знаеш ли? И как направиха замерването? Направиха ли замерване при 2000 оборота и включени всички консуматори ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално да падне за 30мин, просто е към края на живота си и трябва да се замислиш за нов като почне да не пали държи съвсем.

Ако бил зареден на 40% от капацитета си,е нормално да падне на 20% за 20-30 мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това,че е нов не е гаранция. Свали го и го зареди със зарядно. Ако е обслужваем виж нивото на електролита. Ако после пак ти започне с мизерийте ходи за рекламация. То по принцип е добре през 3 месеца да му се прави на един акомулатор такава профилактика ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest IMPERATORA

Тези ядове за които ни пишеш колега , ги имах и аз но , със стария акомулатор. Взех си нов и то от най - обикновеният вид- МОНБАТ казват , че били на Монтана - не знам но вече 1, 5 година е без проблем и си има 2 години гаранция . Що се отнася до твоят акомулатор, просто е невъзможно да пада за 20 , 30 минути така ,че въобще да не може да завърти дори и да си си включил по - голямата част от консуматорите , но само при едно условие - акомулатора ти да е в ред . А по въпроса за това ,че шофираш в голям град е без значение , че спираш често на сфетофара освен ако не спираш на къси разстояния и да гасиш често двигателя и често да го палиш . Но всичко това също не е проблем ако наистина , повтарям наистина ти е изправна батерията така , че вземи го и си направи рекламация. И още нещо моят човек от който си купих батерията ми каза да не си избирам никога акомулатор ,с така нареченото показателно прозорче , защото не са били много сполучливи въпреки че той също продаваше такива ! Успех брадър !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...