Jump to content
yanzzz

ниско ниво на спирачна течност

Recommended Posts

възможно ли е нивото на спирачната течност да падне поради свършили накладки ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА, колега тва е една от възможностите, а другата възможност не искам да ти я казвам, вариянта е да е протекла помпата и течноста да влиза в сервото, доста гаден вариянт но не и невазможен, дано минеш с по малкото зло, УСПЕХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

накладките със сигорност за смяна ;)дано да е от товаблагодаря Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�. Има бутон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90% накладки ,но си долей и малко спирачна течност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спадането на спирачната течност е основен показател който ни показва, че накладките са износени, но не е задължително да са за смяна може да са на 1/3 от ресурса си. Аз лично предпочитам да ги следя и когато станат на ~2мм тогава да ги сменям. МНОГО ВАЖНО НЕЩО недеи да доливаш спирачна течност преди да си сменил накладките(освен ако нямаш теч разбирасе);) Ако си напълнил казанчето на Max и след това сменяш накладките при връщането на буталото на спирачниа апарат течноста се връща в казанчето и сълтветно прелива. Спирачната течност има силно корозионни свойства и след като прелее и облее там всичко под помпата сам се сещаш, че не е добре. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се стряскай най вероятно накладките са износени ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах сащия проблем смених си накладките и сега няма проблем;) дано и при теб е това диагнозата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спадането на спирачната течност е основен показател който ни показва, че накладките са износени, но не е задължително да са за смяна може да са на 1/3 от ресурса си. Аз лично предпочитам да ги следя и когато станат на ~2мм тогава да ги сменям. МНОГО ВАЖНО НЕЩО недеи да доливаш спирачна течност преди да си сменил накладките(освен ако нямаш теч разбирасе);) Ако си напълнил казанчето на Max и след това сменяш накладките при връщането на буталото на спирачниа апарат течноста се връща в казанчето и сълтветно прелива. Спирачната течност има силно корозионни свойства и след като прелее и облее там всичко под помпата сам се сещаш, че не е добре. ;)

 

Е добре...

Долей си и като се разсвирят накладките си купи един и си ги смени. Дръж течността на средата по възможност. Само като ги сменяваш си купи една спринцофка от по-големите/20мл по спомен/ и я изтегли до минимум. После като смениш една накладка и пак така. Накрая си оправи нивото.

Има и един друг момент. "Живота" на течстта, която беше около 4.6 за 500мл е 2 години. Направо си я подмени и готово. Само е малко по-тегаво после за обезвъздушаване. За 20 кинта ще си спокоен поне за това :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...