rocnogap 113 #41 Отговорено 16 Май, 2011 Нема и аз добавя нещичко Въпрос зададен към Бисимото "How would your V2 header perform with this same setup using 2.5" exhaust as opposed to the 2.75"? Would there be any major drawbacks?" и последвалия отговор лично от Бисимото "Our testing has showed inproved power and breathing with the larger exhaust system. Hence 2.75 or even 3" would be a welcome advantage."Става въпрос за напълно стандартен мотор б18ц5 в Америка.пп. За момчетата които немогат да си преведят текста да попитат чичо google 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #42 Отговорено 16 Май, 2011 (Редактирано) На някои хора комплексите от ушите им излиат. Кога си прави мотор бе приятелче, д14ката или тази СВРЪХ силна д16 без витек? Ти от къде знаеш Аз каква кола карам,и какъв мотор има под капака и(съответно колко е правен). Изказванията ти са не просто не намясто, ами и повърхностни и без покритие. Не разбирам, изтъкваш ли се, какво правиш? На националната, живот и здраве след месец време, ще имаш възможноста да видиш, колко повече знаеш за правенето на двигатели, и подходящите за тях тръби и размерът им. д14-ката ми вървеше доста повече от габровската д14-ка с втек глава, това винаги ще си остане факт. Пак ти казвам, аз имам от кой да черпя информация, ти не. Ела и виж кой ми е правил на мен колата и сам ще се убедиш, че си много назад с материала. 3" за д15 6" за к20 а?п.п. карай каквото си искаш. колко си го правил хич не ми пука. сложи му генерация на 3" и го пробвай как върви. Редактирано 16 Май, 2011 от rulemaker 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #43 Отговорено 16 Май, 2011 (Редактирано) Човек илагаш се , престани да правиш глупави коментари, пуска ти с нагледно информация с графики и тн и продължаваш да пишеш глупости, като не ти се вярва карай на 55 и остави големите тръби за евотата и тва е Редактирано 16 Май, 2011 от EGocentric Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #44 Отговорено 16 Май, 2011 Тук май малко се обърка.Което е без значение , защото ако продължавате така, някой ще изхвърчи на безплатна почивка.Спрете с глупостите и дайте някаква полезна информация или млъкнете. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #45 Отговорено 16 Май, 2011 rulemaker-ще идваш ли на националната? Много ще се радвам да се срещнем там Живот и здраве изкарвам ти купето без генерация даже, за да няма спорове за размер на тръби.Ок?А, ако не дойдеш, само ще докажеш,че си абсолютен клавиатурен герой(за какъвто те има голям % от този форум ), не искам да се правя на бърз тук, ела да се замерим.Ръкавицата е хвърлена, ако искаш ангажирай Кристиан Хорнер, да ти направи колата, щом имало кой. Аз неук и първобитен, ще се доверя на себе си 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #46 Отговорено 17 Май, 2011 д14-ката ми вървеше доста повече от габровската д14-ка с втек глава, това винаги ще си остане факт. Сериозно ли си вярваш замервали ли сте се ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #47 Отговорено 17 Май, 2011 rulemaker-ще идваш ли на националната? Много ще се радвам да се срещнем там Живот и здраве изкарвам ти купето без генерация даже, за да няма спорове за размер на тръби.Ок?А, ако не дойдеш, само ще докажеш,че си абсолютен клавиатурен герой(за какъвто те има голям % от този форум ), не искам да се правя на бърз тук, ела да се замерим.Ръкавицата е хвърлена, ако искаш ангажирай Кристиан Хорнер, да ти направи колата, щом имало кой. Аз неук и първобитен, ще се доверя на себе си По това време ми е теренната практика, но и да не беше тогава - пак не бих дошъл на националната. Форума не е това което беше.п.п. АМД, напълно си вярвам. Че тя тая д14-ка до 100 под 9 сек падала ли е?http://www.vbox7.com/play:2dedc990 http://www.vbox7.com/play:3032ae9f http://www.vbox7.com/play:615212d2 http://www.vbox7.com/play:d446307e http://www.vbox7.com/play:c9cbeacf http://www.vbox7.com/play:8c438af2 И що така след 100 умира?Леко така една друга д14-ка без втек и със сток всмукателен колектор. http://www.vbox7.com/play:6aab5f44 даже и тук където изпускам втора, пак съм по-добре http://www.vbox7.com/play:382a6c59 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #48 Отговорено 17 Май, 2011 И цял ден да ми пускаш клипове на бившата кола на Док-а,не можеш да ме убедиш.Истината е заставате на чертата и си показва,макар че вече няма как да стане това.Всичките клипове които са снимани са с наклон и то нагоре особено тези на околовръсното.Спирам да пиша и без това достатъчно Офф стана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
White`DeviL 9 #49 Отговорено 17 Май, 2011 От темата за генерация до къде стигнахте, на кой д14ката колко сек. правела до 100, кой кого биел, кой разбирал повече. Аз затова избягвам да пускам теми особено с въпроси тук във форума. Всеки сам си решава какво да направи с колата си и с каква тръба да кара, според мен няма нужда от спорове но така е в БГ форумите една тема няма където да няма спор и убиди. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fresh4y 38 #50 Отговорено 17 Май, 2011 Значи днес взех изпускателен колектор за б16-ката 4-1 китайче..мисля да правя генерация на 60мм но ме притеснява нещо че колектора кадето се събират 4-те тръби е 63мм и веднага тръбата става изхода на 51мм.. та се чудех според мен това нетрябва да е така мислех си дали може да се резне там кадето е 63и да продължа изхода на 63 назад където ще ми е вече генерацията.. аз пак казвам че неразбирам и затова питам дали трябва да е така ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #51 Отговорено 17 Май, 2011 Колеги мисля че е редно да спазвате добрия тон! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #52 Отговорено 17 Май, 2011 Значи днес взех изпускателен колектор за б16-ката 4-1 китайче..мисля да правя генерация на 60мм но ме притеснява нещо че колектора кадето се събират 4-те тръби е 63мм и веднага тръбата става изхода на 51мм.. та се чудех според мен това нетрябва да е така мислех си дали може да се резне там кадето е 63и да продължа изхода на 63 назад където ще ми е вече генерацията.. аз пак казвам че неразбирам и затова питам дали трябва да е така ?Режи смело тия излишни 5 см и слагай 60-ката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #53 Отговорено 17 Май, 2011 Хайде и аз да си дам моето скромно мнение.От доста изчетено из нета разбрах че е хубаво да се разширява но чесно казано аз лично на 5 мои автомобила които съм сменил досега с разширяване на генерация на стоков мотор освен ужасно бучене в ниски и вибрации в купето друго не съм получавал.Извода според мен е ако няма да се правят сериозни проекти няма смисъл да се разширява генерацията (няма да споря с никой просто си казвам личното мнение и наблюдение и не ме интересуват дино графики,форуми,сайтове,книги,филми и тн по тази тема)Ако ще се сменят по сериозни неща ест трябва да се поразщири но повече от 10мм над сток мисля че няма смисъл.Само за протокола стоково б16а2 е с изход на колектора ф40мм и генерация ф50мм.От тези размери си минават 160кс затова колегите могат да си направят сметка горе долу за собствената си кола какъв размер да подберът.Иначе пак за протокола ще кажа че на моята кола изхода на колектора е ф50 а генерацията е ф57 и си минават 200кс.Отново казвам не искам да изпадам в никакви спорове просто си давам мнението и ест за някой това ще е свещена глупост а за други самата истина. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fresh4y 38 #54 Отговорено 17 Май, 2011 това исках да попитам колко е изхода на стоковия колектор и стоковата генерация на колко мм е защото този колектор който взех е на 51-2мм външен и около 49мм вътрешен диаметър да си го слагам ли така и после назаде тръби на 57мм ще имали ефект това ми е мисълта като колектора не е с размера на генерацията назад Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #55 Отговорено 17 Май, 2011 Хайде и аз да си дам моето скромно мнение.От доста изчетено из нета разбрах че е хубаво да се разширява но чесно казано аз лично на 5 мои автомобила които съм сменил досега с разширяване на генерация на стоков мотор освен ужасно бучене в ниски и вибрации в купето друго не съм получавал.Извода според мен е ако няма да се правят сериозни проекти няма смисъл да се разширява генерацията (няма да споря с никой просто си казвам личното мнение и наблюдение и не ме интересуват дино графики,форуми,сайтове,книги,филми и тн по тази тема)Ако ще се сменят по сериозни неща ест трябва да се поразщири но повече от 10мм над сток мисля че няма смисъл.Само за протокола стоково б16а2 е с изход на колектора ф40мм и генерация ф50мм.От тези размери си минават 160кс затова колегите могат да си направят сметка горе долу за собствената си кола какъв размер да подберът.Иначе пак за протокола ще кажа че на моята кола изхода на колектора е ф50 а генерацията е ф57 и си минават 200кс.Отново казвам не искам да изпадам в никакви спорове просто си давам мнението и ест за някой това ще е свещена глупост а за други самата истина. Сега очаквай отговори от сорта на "Да, ама ако сложиш генерация на 4" колата ще литне!". Радвам се че най-накрая се появи някой трезво мислещ. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #56 Отговорено 17 Май, 2011 fresh4y прави струвай но гледай винаги колектора да е с по малко фи от генерацията а не обратно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #57 Отговорено 17 Май, 2011 (Редактирано) още малко от нетрезво мислещите и неразбиращите грам : I totally disagree on the back pressure. I road race my Honda and have a 3" exhaust. Here is my dyno, I made power everywhere. Keep in mind this is going from a dc4-1 JDM header (2.5" col) with a 2.25" exh to a RMF Narrow copy header and a 3" crush bent exhaust. I can't say how much was from the 3" and how much was from the header. Engine is a B18C5 with CTR (PCT) pistons, Blox HSL cams and E85. http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2927664 Редактирано 17 Май, 2011 от EGocentric Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #58 Отговорено 18 Май, 2011 Прави ми впечатление, че на единия рън AFR е ~14:1, а на другия ~12:1. Това не означава, че няма полза от изпускателната система, но някак си не е много показателно. fresh4y попадал съм на инфо, че на стоков B16B (Type-R) изхода на колектора е 51мм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fresh4y 38 #59 Отговорено 18 Май, 2011 Прави ми впечатление, че на единия рън AFR е ~14:1, а на другия ~12:1. Това не означава, че няма полза от изпускателната система, но някак си не е много показателно. fresh4y попадал съм на инфо, че на стоков B16B (Type-R) изхода на колектора е 51мм. Колега реално мен ме интересува на б16а колко му е сток колектора и сток генерацията .. понеже моя "спортен" колектор дойде на 51мм а някаде и ми се вижда малко... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #60 Отговорено 18 Май, 2011 Стоковата, ако не се лъжа е на 40 и нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teddko 6 #61 Отговорено 23 Декември, 2013 А стоково на д16у8 колкое вътрешно колектора и генерацията ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ubahob-0102 4 #62 Отговорено 23 Декември, 2013 Един бърз въпрос докато вие си спорите, къде да отида където гънат тръбите на машина, възможно най евтино разбира се ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SeSSion 6 #63 Отговорено 25 Декември, 2013 Има един сервиз за ауспуси зад Пикадили Чаталджа, срещу магазин Sparco (не му знам истинското име), там има машина за огъване. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове