Jump to content
v1k7or

Изработка на генерация

Recommended Posts

Нема и аз добавя нещичко :) Въпрос зададен към Бисимото "How would your V2 header perform with this same setup using 2.5" exhaust as opposed to the 2.75"? Would there be any major drawbacks?" и последвалия отговор лично от Бисимото "Our testing has showed inproved power and breathing with the larger exhaust system. Hence 2.75 or even 3" would be a welcome advantage."Става въпрос за напълно стандартен мотор б18ц5 в Америка.пп. За момчетата които немогат да си преведят текста да попитат чичо google :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На някои хора комплексите от ушите им излиат. Кога си прави мотор бе приятелче, д14ката или тази СВРЪХ силна д16 без витек? Ти от къде знаеш Аз каква кола карам,и какъв мотор има под капака и(съответно колко е правен). Изказванията ти са не просто не намясто, ами и повърхностни и без покритие. Не разбирам, изтъкваш ли се, какво правиш? На националната, живот и здраве след месец време, ще имаш възможноста да видиш, колко повече знаеш за правенето на двигатели, и подходящите за тях тръби и размерът им.

:lol: д14-ката ми вървеше доста повече от габровската д14-ка с втек глава, това винаги ще си остане факт. Пак ти казвам, аз имам от кой да черпя информация, ти не. Ела и виж кой ми е правил на мен колата и сам ще се убедиш, че си много назад с материала. 3" за д15 :lol: 6" за к20 а?п.п. карай каквото си искаш. колко си го правил хич не ми пука. сложи му генерация на 3" и го пробвай как върви. Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Човек илагаш се , престани да правиш глупави коментари, пуска ти с нагледно информация с графики и тн и продължаваш да пишеш глупости, като не ти се вярва карай на 55 и остави големите тръби за евотата и тва е ;)

Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук май малко се обърка.Което е без значение , защото ако продължавате така, някой ще изхвърчи на безплатна почивка.Спрете с глупостите и дайте някаква полезна информация или млъкнете.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rulemaker-ще идваш ли на националната? Много ще се радвам да се срещнем там :) Живот и здраве изкарвам ти купето без генерация даже, за да няма спорове за размер на тръби.Ок?А, ако не дойдеш, само ще докажеш,че си абсолютен клавиатурен герой(за какъвто те има голям % от този форум :) ), не искам да се правя на бърз тук, ела да се замерим.Ръкавицата е хвърлена, ако искаш ангажирай Кристиан Хорнер, да ти направи колата, щом имало кой. Аз неук и първобитен, ще се доверя на себе си :)

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д14-ката ми вървеше доста повече от габровската д14-ка с втек глава, това винаги ще си остане факт.

Сериозно ли си вярваш ;) замервали ли сте се ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rulemaker-ще идваш ли на националната? Много ще се радвам да се срещнем там :) Живот и здраве изкарвам ти купето без генерация даже, за да няма спорове за размер на тръби.Ок?А, ако не дойдеш, само ще докажеш,че си абсолютен клавиатурен герой(за какъвто те има голям % от този форум :) ), не искам да се правя на бърз тук, ела да се замерим.Ръкавицата е хвърлена, ако искаш ангажирай Кристиан Хорнер, да ти направи колата, щом имало кой. Аз неук и първобитен, ще се доверя на себе си :)

По това време ми е теренната практика, но и да не беше тогава - пак не бих дошъл на националната. Форума не е това което беше.п.п. АМД, напълно си вярвам. Че тя тая д14-ка до 100 под 9 сек падала ли е?http://www.vbox7.com/play:2dedc990 http://www.vbox7.com/play:3032ae9f http://www.vbox7.com/play:615212d2 http://www.vbox7.com/play:d446307e http://www.vbox7.com/play:c9cbeacf http://www.vbox7.com/play:8c438af2 И що така след 100 умира?Леко така една друга д14-ка без втек и със сток всмукателен колектор. http://www.vbox7.com/play:6aab5f44 даже и тук където изпускам втора, пак съм по-добре http://www.vbox7.com/play:382a6c59
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: И цял ден да ми пускаш клипове на бившата кола на Док-а,не можеш да ме убедиш.Истината е заставате на чертата и си показва,макар че вече няма как да стане това.Всичките клипове които са снимани са с наклон и то нагоре ;)особено тези на околовръсното.Спирам да пиша и без това достатъчно Офф стана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От темата за генерация до къде стигнахте, на кой д14ката колко сек. правела до 100, кой кого биел, кой разбирал повече. Аз затова избягвам да пускам теми особено с въпроси тук във форума. Всеки сам си решава какво да направи с колата си и с каква тръба да кара, според мен няма нужда от спорове но така е в БГ форумите една тема няма където да няма спор и убиди. Поздрави. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи днес взех изпускателен колектор за б16-ката 4-1 китайче..мисля да правя генерация на 60мм но ме притеснява нещо че колектора кадето се събират 4-те тръби е 63мм и веднага тръбата става изхода на 51мм.. та се чудех според мен това нетрябва да е така мислех си дали може да се резне там кадето е 63и да продължа изхода на 63 назад където ще ми е вече генерацията.. аз пак казвам че неразбирам и затова питам дали трябва да е така ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мисля че е редно да спазвате добрия тон!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи днес взех изпускателен колектор за б16-ката 4-1 китайче..мисля да правя генерация на 60мм но ме притеснява нещо че колектора кадето се събират 4-те тръби е 63мм и веднага тръбата става изхода на 51мм.. та се чудех според мен това нетрябва да е така мислех си дали може да се резне там кадето е 63и да продължа изхода на 63 назад където ще ми е вече генерацията.. аз пак казвам че неразбирам и затова питам дали трябва да е така ?

Режи смело тия излишни 5 см и слагай 60-ката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да си дам моето скромно мнение.От доста изчетено из нета разбрах че е хубаво да се разширява но чесно казано аз лично на 5 мои автомобила които съм сменил досега с разширяване на генерация на стоков мотор освен ужасно бучене в ниски и вибрации в купето друго не съм получавал.Извода според мен е ако няма да се правят сериозни проекти няма смисъл да се разширява генерацията (няма да споря с никой просто си казвам личното мнение и наблюдение и не ме интересуват дино графики,форуми,сайтове,книги,филми и тн по тази тема)Ако ще се сменят по сериозни неща ест трябва да се поразщири но повече от 10мм над сток мисля че няма смисъл.Само за протокола стоково б16а2 е с изход на колектора ф40мм и генерация ф50мм.От тези размери си минават 160кс затова колегите могат да си направят сметка горе долу за собствената си кола какъв размер да подберът.Иначе пак за протокола ще кажа че на моята кола изхода на колектора е ф50 а генерацията е ф57 и си минават 200кс.Отново казвам не искам да изпадам в никакви спорове просто си давам мнението и ест за някой това ще е свещена глупост а за други самата истина. ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това исках да попитам колко е изхода на стоковия колектор и стоковата генерация на колко мм е :) защото този колектор който взех е на 51-2мм външен и около 49мм вътрешен диаметър да си го слагам ли така и после назаде тръби на 57мм ще имали ефект това ми е мисълта като колектора не е с размера на генерацията назад :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да си дам моето скромно мнение.От доста изчетено из нета разбрах че е хубаво да се разширява но чесно казано аз лично на 5 мои автомобила които съм сменил досега с разширяване на генерация на стоков мотор освен ужасно бучене в ниски и вибрации в купето друго не съм получавал.Извода според мен е ако няма да се правят сериозни проекти няма смисъл да се разширява генерацията (няма да споря с никой просто си казвам личното мнение и наблюдение и не ме интересуват дино графики,форуми,сайтове,книги,филми и тн по тази тема)Ако ще се сменят по сериозни неща ест трябва да се поразщири но повече от 10мм над сток мисля че няма смисъл.Само за протокола стоково б16а2 е с изход на колектора ф40мм и генерация ф50мм.От тези размери си минават 160кс затова колегите могат да си направят сметка горе долу за собствената си кола какъв размер да подберът.Иначе пак за протокола ще кажа че на моята кола изхода на колектора е ф50 а генерацията е ф57 и си минават 200кс.Отново казвам не искам да изпадам в никакви спорове просто си давам мнението и ест за някой това ще е свещена глупост а за други самата истина. ;)

Сега очаквай отговори от сорта на "Да, ама ако сложиш генерация на 4" колата ще литне!". Радвам се че най-накрая се появи някой трезво мислещ.
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fresh4y прави струвай но гледай винаги колектора да е с по малко фи от генерацията а не обратно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

още малко от нетрезво мислещите и неразбиращите грам ;) :

 

I totally disagree on the back pressure. I road race my Honda and have a 3" exhaust. Here is my dyno, I made power everywhere. Keep in mind this is going from a dc4-1 JDM header (2.5" col) with a 2.25" exh to a RMF Narrow copy header and a 3" crush bent exhaust. I can't say how much was from the 3" and how much was from the header.

Публикувано изображение

 

Engine is a B18C5 with CTR (PCT) pistons, Blox HSL cams and E85.

 

http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2927664

Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави ми впечатление, че на единия рън AFR е ~14:1, а на другия ~12:1. Това не означава, че няма полза от изпускателната система, но някак си не е много показателно.

fresh4y попадал съм на инфо, че на стоков B16B (Type-R) изхода на колектора е 51мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави ми впечатление, че на единия рън AFR е ~14:1, а на другия ~12:1. Това не означава, че няма полза от изпускателната система, но някак си не е много показателно.

fresh4y попадал съм на инфо, че на стоков B16B (Type-R) изхода на колектора е 51мм.

 

Колега реално мен ме интересува на б16а колко му е сток колектора и сток генерацията .. :) понеже моя "спортен" колектор дойде на 51мм а някаде и ми се вижда малко... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоковата, ако не се лъжа е на 40 и нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стоково на д16у8 колкое вътрешно колектора и генерацията ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз въпрос докато вие си спорите, къде да отида където гънат тръбите на машина, възможно най евтино разбира се ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един сервиз за ауспуси зад Пикадили Чаталджа, срещу магазин Sparco (не му знам истинското име), там има машина за огъване.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...