Jump to content
FuckHonda

какво е това?

Recommended Posts

Намира се на страничния панел под Бушониерата. Колата е 5 генерация 95 година хечбек

 

Това е като го отворих

 

Публикувано изображение

 

 

А това му е капака

 

Публикувано изображение

 

 

Вътре има ключе-прекъсвач но ме хвана шубе да го пипам и му затворих капака и пак го наврях под мокета

Някакви идеи какво е и за какво е и дали е допълнително слагано ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип там слагат електрониката за централното/алармата - ти имаш ли такива? Ако ръчкаш излишно няма смисъл, както се казва 'if it ain't broke, don't fix it' :)

Редактирано от tuning_mania

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алармата ми е Serpi star 64" но тя е в кошаИ аз си мислех за това че може да е комфорт модул или централно, защото кабелите му идват от врататаИначе не ми работи централното от дистанционното(нефабричното)и фабричното(от вътрешния палец не командва другата врата) иначе с ключа няма проблемАлармата сама по себе си предлага централно плаващ код, и вдига стъклата(едното) другото когато иска работи (пак в шофиорската врата е проблема), има и 2 обемни датчика, които разкарах. Като цяло на алармата и изключих захранването(генерално) защото актовирана-неактивирана ми черпи 0.13А от акумулатора и доста често се случва да не запали колата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че не пали мисля че трябва да го постнеш като друга тема, а това дето е на снимката 100% ти е част от алармата, сигурно е това реле с което се вдигат прозорците, и от мен да знаеш една аларма не е само една черна кутийка, а две или повече черни кутийки, на различни места :) пп. по въпроса че не пали - като завъртиш ключа само цъка(без да завърти), или стартера се мъчи да върти?Ако е първото - бобина и/или комутатор. За второто - стартера нещо му има или акумулатора е слаб.

Редактирано от tuning_mania

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е Gemel Serpi star, но не знам кой модел точно беше. Как се разбира дали има модул за затваряне на стъклата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като оставиш стъклата отворени(трябва да са ти ел.) и я заключиш с алармата, трябва да се вдигнат автоматично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че не пали мисля че трябва да го постнеш като друга тема, а това дето е на снимката 100% ти е част от алармата, сигурно е това реле с което се вдигат прозорците, и от мен да знаеш една аларма не е само една черна кутийка, а две или повече черни кутийки, на различни места !!! пп. по въпроса че не пали - като завъртиш ключа само цъка(без да завърти), или стартера се мъчи да върти?Ако е първото - бобина и/или комутатор. За второто - стартера нещо му има или акумулатора е слаб.

мъчи се едва едва и 2-3 пъти и спира след малко пак има ток за 1-2 пъти иначе като ме бутнат и веднага палва топла, студена Това го прави произволно междудруготоСвещи и кабели нови, бубина и капачка проверени - нещо ме съмнява да не дава на късо... сега да чукна на дърво се стопли времето не е влажно и не го е правила. Но пък в най-големите студове си палеше без проблем. Мериха ми акумулатора казаха нищо му няма - флуид също си има.. кой знае кви мизерии прае като се намокри нещо. От както спрях алармата само 2 пъти ми е падал така изненадващо !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като оставиш стъклата отворени(трябва да са ти ел.) и я заключиш с алармата, трябва да се вдигнат автоматично.

Или да потърсиш комфорт модула някаде около таблото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има малко развитие по темата

Вчера с един приятел се хванахме махнахме кората, и установихме че за вътрешния палец "Lock" му е откачена телта от към механизма за отваряне и затваряне. Последва внимателното му закачане и отново съм в играта! Мога да си заключвам и отключвам колата от вътре(тоест автоматично и пасажерската врата. Разровихме се из кабелаците и стъклото което не се отваряше му изнамерихме прекъснат проводник на много отвратително място. Заменихме го и вече работата е 6 само да не се скъса пак както казах мястото е шибано и не мога да разбера японците как не са го доизмислили това или е Побългарявано :huh:

 

Едно малко снопче, състоящо се от 5 проводничета минава през дупка във вратата и влиза в дупка в купето (това е точно по средата между Долна и Горна панта и малко под металния ограничител за Крайно отворена Врата.

 

Въпроса ми е следния: Всички 5 ти генерации ли са така или това е да предположим при монтирането на алармата продупчено и некадърно положени 5 жици, незащитени с нищо и не се знае на кое затваряне на вратата пак ще се прегъне яко и прекъсне !

 

Погледнах другата врата и установих че такива дупчици Няма. Всички проводници си минават Интелигентно през един Гумен Гофриран тунел и са по по-защитени от прекъсване.

 

Върнах се пак на шофьорската врата и ко да видя баам същия гофриран тунел. Поопипах го малко и гледам че имя място да прекарам Въпросните 5 Проводничета минаващи най-нахално и грозно през никаде в нищото. Но преди това да разбера как е при Вашите коли

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...