FuckHonda 20 #1 Публикувано 20 Април, 2011 Намира се на страничния панел под Бушониерата. Колата е 5 генерация 95 година хечбек Това е като го отворих А това му е капака Вътре има ключе-прекъсвач но ме хвана шубе да го пипам и му затворих капака и пак го наврях под мокета Някакви идеи какво е и за какво е и дали е допълнително слагано Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #2 Отговорено 20 Април, 2011 (Редактирано) По принцип там слагат електрониката за централното/алармата - ти имаш ли такива? Ако ръчкаш излишно няма смисъл, както се казва 'if it ain't broke, don't fix it' Редактирано 20 Април, 2011 от tuning_mania Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #3 Отговорено 20 Април, 2011 Алармата ми е Serpi star 64" но тя е в кошаИ аз си мислех за това че може да е комфорт модул или централно, защото кабелите му идват от врататаИначе не ми работи централното от дистанционното(нефабричното)и фабричното(от вътрешния палец не командва другата врата) иначе с ключа няма проблемАлармата сама по себе си предлага централно плаващ код, и вдига стъклата(едното) другото когато иска работи (пак в шофиорската врата е проблема), има и 2 обемни датчика, които разкарах. Като цяло на алармата и изключих захранването(генерално) защото актовирана-неактивирана ми черпи 0.13А от акумулатора и доста често се случва да не запали колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #4 Отговорено 20 Април, 2011 (Редактирано) Това че не пали мисля че трябва да го постнеш като друга тема, а това дето е на снимката 100% ти е част от алармата, сигурно е това реле с което се вдигат прозорците, и от мен да знаеш една аларма не е само една черна кутийка, а две или повече черни кутийки, на различни места пп. по въпроса че не пали - като завъртиш ключа само цъка(без да завърти), или стартера се мъчи да върти?Ако е първото - бобина и/или комутатор. За второто - стартера нещо му има или акумулатора е слаб. Редактирано 20 Април, 2011 от tuning_mania Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #5 Отговорено 20 Април, 2011 И моята е Gemel Serpi star, но не знам кой модел точно беше. Как се разбира дали има модул за затваряне на стъклата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #6 Отговорено 20 Април, 2011 Като оставиш стъклата отворени(трябва да са ти ел.) и я заключиш с алармата, трябва да се вдигнат автоматично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #7 Отговорено 20 Април, 2011 Това че не пали мисля че трябва да го постнеш като друга тема, а това дето е на снимката 100% ти е част от алармата, сигурно е това реле с което се вдигат прозорците, и от мен да знаеш една аларма не е само една черна кутийка, а две или повече черни кутийки, на различни места !!! пп. по въпроса че не пали - като завъртиш ключа само цъка(без да завърти), или стартера се мъчи да върти?Ако е първото - бобина и/или комутатор. За второто - стартера нещо му има или акумулатора е слаб.мъчи се едва едва и 2-3 пъти и спира след малко пак има ток за 1-2 пъти иначе като ме бутнат и веднага палва топла, студена Това го прави произволно междудруготоСвещи и кабели нови, бубина и капачка проверени - нещо ме съмнява да не дава на късо... сега да чукна на дърво се стопли времето не е влажно и не го е правила. Но пък в най-големите студове си палеше без проблем. Мериха ми акумулатора казаха нищо му няма - флуид също си има.. кой знае кви мизерии прае като се намокри нещо. От както спрях алармата само 2 пъти ми е падал така изненадващо !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #8 Отговорено 22 Април, 2011 Като оставиш стъклата отворени(трябва да са ти ел.) и я заключиш с алармата, трябва да се вдигнат автоматично.Или да потърсиш комфорт модула някаде около таблото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #9 Отговорено 22 Април, 2011 (Редактирано) Има малко развитие по темата Вчера с един приятел се хванахме махнахме кората, и установихме че за вътрешния палец "Lock" му е откачена телта от към механизма за отваряне и затваряне. Последва внимателното му закачане и отново съм в играта! Мога да си заключвам и отключвам колата от вътре(тоест автоматично и пасажерската врата. Разровихме се из кабелаците и стъклото което не се отваряше му изнамерихме прекъснат проводник на много отвратително място. Заменихме го и вече работата е 6 само да не се скъса пак както казах мястото е шибано и не мога да разбера японците как не са го доизмислили това или е Побългарявано Едно малко снопче, състоящо се от 5 проводничета минава през дупка във вратата и влиза в дупка в купето (това е точно по средата между Долна и Горна панта и малко под металния ограничител за Крайно отворена Врата. Въпроса ми е следния: Всички 5 ти генерации ли са така или това е да предположим при монтирането на алармата продупчено и некадърно положени 5 жици, незащитени с нищо и не се знае на кое затваряне на вратата пак ще се прегъне яко и прекъсне ! Погледнах другата врата и установих че такива дупчици Няма. Всички проводници си минават Интелигентно през един Гумен Гофриран тунел и са по по-защитени от прекъсване. Върнах се пак на шофьорската врата и ко да видя баам същия гофриран тунел. Поопипах го малко и гледам че имя място да прекарам Въпросните 5 Проводничета минаващи най-нахално и грозно през никаде в нищото. Но преди това да разбера как е при Вашите коли Редактирано 22 Април, 2011 от маймуната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове