Jump to content
Stamenov

B16A2 Turbo със стокови карантии?

Recommended Posts

Здравейте колеги,След много умуване какво да се прави по колата, най-накрая се взе решение ще си имам и аз турбо хонда ;)Колата е дел сол б16а2, а поради причината че в момента ми е единствена кола не целя много голяма мощност да речем 230-240 коня нещо такова(за сега!), аз съм се насочил към турбинка Т3/Т4 Гаретт да си търся втора ръка, но ще съм благодарен за помощ при избора на турбо също така и на колектор, дали си струва да рискувам с китайски или направо да ми правят истински.. и въобще давайте съвети кое как би било най-добре, надявам се много скоро проекта да се почва. Най важния въпрос за мен е как стоят нещата с карантиите, на каква мощост издържат стоковите на б16-ката, просто за сега не мисля да ги сменям като замисала е да не се кара на повече от 0.5 бара, до колкото съм заспознат не би било проблем до към 250 коня, но все пак нека се изкажат по запознатите.Ами това е за сега, помагайте кой с каквото може аз като почне филма ше пусна тема и в раздел проекти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=59807бааааааа що стана та не вечерамееееееееее ;)късно обедвааамее :Dп.п мноо сте брЪзи бре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата няма да се кара над 0.5 бара по-добре да я тунинговаш като атмосферка ... няма смисъл от турбо на 0.5! Ако колата ще се кара над 0.5 бара не може с сток карантий! ;)

Редактирано от Takahashi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С добре подбрани части ще постигнеш мощност от около 220-230к.с. и това ще ти е предостатъчно за всекидневна кола.Имам изграден сетъп за б16а/1/2 и мога да ти кажа кое ще ти е от полза и кое не.Говоря за такъв с хубав колектор, турбина, дюзи, кулер и прочие.Всичко го имам налично и мога нагледно да ти покажа за какво иде рея.Скайпа ми е NoLimit-BgУспех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Атмосферен проект няма да има, това вече съм го решил твърдо, просто ще се хвърлят едни луди пари ии ще върви малко повече от сега, и после на каде..? до там, а с турбо винаги може още, има персперктива, ако засиля атмосферката сега като ми стане слаба после ще искам пак да турбинирам и всички части за атмосферния тунинг ще ми станат излишни - спортен колектор, примерно дросели от мотор, генерацията за атмосферка после за турбо ще дойде малка... може само филтъра да ми остане в употреба. Така че атмосферка няма да е.. аз сега на 0.5 просто защото няма средства и да си купя и поддържам втора кола, и да правя нещо по сериозно мо дел сола , а дарак за 1000 лв за секи ден и кола 300+ коня в гаража също не ми е вариант. Та като дойде един светъл ден в който ще си взема примерно Акорд 2005 за втора кола, вече дел сол от 0.5 ще става на повече, въпроса е дали има проблем да се кара със стоковите бутала, биели и лагери на такова налягане и каква мощност би излязла.Ето едно клипче на сивик с такъв сетъп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е доста над 0.5.Минимум 1 бар, ако не и нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това определено е на малко по високо налягане според мен, но колата ти може да се доведе до около 220к.с. без много дертове и с читави части за не много пари както ти написах в по горното си мнение ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е доста над 0.5.Минимум 1 бар, ако не и нагоре.

как го установи това нещо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Много лесно. Като го гледам, и установявам.Други въпроси имаш ли? Редактирано от atoma
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обоснови се явно доста си карал турбо б16 интересно ми е да разбера как стигаш до подобни изводи

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не превръщаме темата, в излишна полемика.Не съм карал б16 турбо, не ми и трябва.Колата на клипа е адски мощна, и няма нищо общо с описанието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.youtube.com/watch?v=Byfljrsf7dsда добиеш представа същият сетъп на 1 бар за какви стойности иде реч ;) първия който намерих е ако искаш ще приложа още десетки и колата не е адски мощна върви като атмосферка ако питаш мен поздрави
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...