Jump to content
lelemale13

Къде е по добре да са по широките гуми отпре или отзад

Recommended Posts

Гумите са 185 и 175И дали ще имам проблем с по високите гуми които ще сложа 185/65/14 или 175/70/14 (разликата в височината им е 4мм по принцип)притесненията са ми за отпред. Колата е Civic 4th и май оригиналните са 165/70/13 но мисля че са предвидели толкова малки гуми и тесни защото се води базов модел иначе в момента е с 175/70/13

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен с по-ниските отпред. Аз съм с 175/60/14 отпред и 175/65/14 отзаде и да ти кажа осещам в завоя задницата ми е по-стабилна отколкото отпред, но това може да се дължи и на различните гуми:) иначе като грайфер са еднакви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На теория, ако сложиш гуми с по-малък диаметър отпред ще подобри ускорението. Ще се пренесе леко центъра на тежестта напред (което води до по-добро спиране, но задницата ще има по-малко сцепление) и колата ще подобри аеродинамиката, така че въздуха ще я натиска повече надолу.Имайкки предвид, че разликата в диаметрите е 4 мм, означава че предницата ти ще бъде с 2 мм по-ниско следователно, нещата които изброих няма да се усетят, още по-малко, ако караш като човек.С по-широки гуми отпред(ако са с еднакъв материал със задните)ще се подобри спирането, ще почне да завива по-добре, но задницата може да излиза навън в завоя(става леко нестабилна).С широките гуми отзад се получава горе-долу обратното. Само че предницата просто няма да завива толкова добре(недозавиване).Естествено ефектът се проявява по-силно с големи скорости и на мокра настилка.Говоря за екстремно и опасно каране.Някой да ме поправи, ако греша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай по-широките и високи отзад и газ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли се заблуждавам, или със слагане на по-широки гуми отпред и тесни отзад намалява недозавиването(understeer)?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите. Стигнах до извода че недозавиването е по малкото зло. По широките гуми ще сложа отзад. Никой нищо не пише за това че гумите са доста по високи от стандартните, предполагам че проблем няма да имам.Занасанято на задницата в завой е лесно контролируемо и забавно ;) но веднъж пробвах да я занеса на прав участък на мокро и настина недоспиването е много по-добрия вариант ако искаш да занесеш задницата има си ръчна спирачка за тая цел.4мм. разлика са пренебрежими, тя и без това си е с щръкнала задница и се получава този ефект дето по разредения въздуха дърпа задницата надолу или атмосферното налягане я натиска(казано с други думи) но това май е при доста високи скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...