tx3m 0 #1 Публикувано 17 Април, 2011 Здравейте. Утре смятам да сменя предните дискове и накладки на автомобила. Тъй като до сега не съм правил това упражнение, а не мисля че е кой знае колко трудно, пък ми е и интересно да го направя сам, а не както обикновенно да ходя на майстор, искам да попитам има ли нещо, което трябва да знам предварително? Четох по интернет общо взето как става, но все пак ще е добре, и ако някой, който го е правил вече да ми даде съвети как да процедирам, за да имам желания резултат, за що годе нормално време Благодаря ви предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tx3m 0 #2 Отговорено 17 Април, 2011 Колата е 2000 година, 2000см3 147 конски сили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cheto_82 0 #3 Отговорено 18 Април, 2011 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tx3m 0 #4 Отговорено 18 Април, 2011 Много благодаря. Предполагам, че няма да има разлика с мойта, която е модел 2000?И след като изгледах и още няколко клипа, може ли да ми кажете какви накладки да си взема, за да имат тези пластини, които дават (наречени "shims" в клиповете) а и необходимо ли е да се сменят и те? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 18 Април, 2011 TEXTAR, AT, FERODO, или други маркови макар че последния път от Текстара не бях много доволен посвиркваха Сигурен съм че колегите ще изброят и други добри марки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #6 Отговорено 18 Април, 2011 (Редактирано) аз си взех акебоно и съм много доволен.няма никакво свирене и спират доста добре Редактирано 18 Април, 2011 от swakke Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tx3m 0 #7 Отговорено 22 Април, 2011 След като приключих процедурата, да споделя опита си. Левия диск излезна без никакви проблеми - винтовете се отвиха от първия път. Смених диска, винтовете се натягат с 10нМ, след това смених накладките, като при монтирането на апаратите, държача на накладките се монтира с два болта 17мм, всеки от които се натяга с 113нМ, а частта с буталото се монтира към държача отново посредством два болта 14мм, като натягането е 49нМ.Десния диск излезе много трудно. Винтовете бяха много клеясали, 3 битчета за електрическа отверка развалих без резултат. Чуках, блъсках, смазвах, какво ли не правих и не става и не става. Накрая с права отверка, с почукване по посока на отвиване, започнах да чукам по винтовете, което съответно доведе до пълното им обезобразяване, но в крайна сметка методът доведе до успешното развиване на винтовете. Смених диска, нови винтове бяха задължителни (6мм). Монтирането е същото Резултатът е спестени поне 50-60лв за работа за смяна на дискове и накладки, като същевременно съм ги направил по изискванията, с необходимите натягания и тн. Дисковете ми са Zimmermann, а накладките Woking. За сега и от двете съм много доволен, за напред ще видим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
upda7e 3 #8 Отговорено 22 Април, 2011 Колега а как разбираш кога си достигнал нужните нМ , примерно затягаш до 115нМ как разбираш кога си ги достигнал.(въпросът може да е тъп , но като не знам ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #9 Отговорено 26 Април, 2011 С цифров динамометричен ключ колега или с такъв с обозначени Nm на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
upda7e 3 #10 Отговорено 26 Април, 2011 Мерси колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове