Jump to content
tx3m

Смяна на дискове и накладки на CR-V

Recommended Posts

Здравейте. Утре смятам да сменя предните дискове и накладки на автомобила. Тъй като до сега не съм правил това упражнение, а не мисля че е кой знае колко трудно, пък ми е и интересно да го направя сам, а не както обикновенно да ходя на майстор, искам да попитам има ли нещо, което трябва да знам предварително? Четох по интернет общо взето как става, но все пак ще е добре, и ако някой, който го е правил вече да ми даде съвети как да процедирам, за да имам желания резултат, за що годе нормално време :)Благодаря ви предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 2000 година, 2000см3 147 конски сили :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря. Предполагам, че няма да има разлика с мойта, която е модел 2000?И след като изгледах и още няколко клипа, може ли да ми кажете какви накладки да си взема, за да имат тези пластини, които дават (наречени "shims" в клиповете) а и необходимо ли е да се сменят и те?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TEXTAR, AT, FERODO, или други маркови макар че последния път от Текстара не бях много доволен посвиркваха :) Сигурен съм че колегите ще изброят и други добри марки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си взех акебоно и съм много доволен.няма никакво свирене и спират доста добре

Редактирано от swakke

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като приключих процедурата, да споделя опита си. Левия диск излезна без никакви проблеми - винтовете се отвиха от първия път. Смених диска, винтовете се натягат с 10нМ, след това смених накладките, като при монтирането на апаратите, държача на накладките се монтира с два болта 17мм, всеки от които се натяга с 113нМ, а частта с буталото се монтира към държача отново посредством два болта 14мм, като натягането е 49нМ.Десния диск излезе много трудно. Винтовете бяха много клеясали, 3 битчета за електрическа отверка развалих без резултат. Чуках, блъсках, смазвах, какво ли не правих и не става и не става. Накрая с права отверка, с почукване по посока на отвиване, започнах да чукам по винтовете, което съответно доведе до пълното им обезобразяване, но в крайна сметка методът доведе до успешното развиване на винтовете. Смених диска, нови винтове бяха задължителни (6мм). Монтирането е същото :huh:Резултатът е спестени поне 50-60лв за работа за смяна на дискове и накладки, като същевременно съм ги направил по изискванията, с необходимите натягания и тн. Дисковете ми са Zimmermann, а накладките Woking. За сега и от двете съм много доволен, за напред ще видим :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега а как разбираш кога си достигнал нужните нМ , примерно затягаш до 115нМ как разбираш кога си ги достигнал.(въпросът може да е тъп , но като не знам :huh: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С цифров динамометричен ключ колега или с такъв с обозначени Nm на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...