Jump to content
valio.civic

Центровка на запалването на Д13

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Преди седмица ходих да ми направят центровката на запалването, защото пипах делкото. Вързаха щипката на първи цилиндър, поровиха в един каталог за да знаят на колко градуса трябва да е. Според този каталог трябва да е на 20 градуса. Нагласиха я както трябва обаче след тази процедура колата се движи съвсем различно. Когато е студена, при натискане на гаста в първия момент се чуди какво да прави. При достигане на работна температура се пооправя малко, но пак го има този момент. Освен това в диапазона между 2500 - 3800 направо спира да си дърпа. Въпросът ми е трябваше ли когато настройваха момента на запалването да извадят двата вакуумни маркуча за аванса на делкото. Сякаш бях чел някъде, че се махат и за това питам. Благодаря предварително. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моята е д15б2 и в момента е 16гр., ама преди това беше 18 и пърхаше по-добре ,така че това има голямо значение! Провери го важно е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно всеки градус има значение. Затова питам тук във форума дали наистина трябва да е на 20 градуса и трябва ли да се прави нещо с тия вакумни маркучи при настройката. Когато извадя единия от делкото (не се сещам в момента кой номер е), оборотите падат доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...