The end 2 #1 Публикувано 13 Април, 2011 Здравейте от скоро съм собственик на Хонда Прелюд 4 генерация. Закупих колата с проблем при свободна скорост колата гасне или оборотите се менят.Та въпросът ми е, възможно ли е да е от стъпковият мотор и ако е, къде се намира и как мога да разбера дали е от него?Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #2 Отговорено 13 Април, 2011 (Редактирано) Имам същата кола,при закопуването и имах и същия проблем.Първо Хонда нямат стъпков мотор,а ЕАЦВ което на прелиуда е закачено на всмукателния колектор към него има една букса и 2 маркучета.Исчисти ЕАЦВ-то,дросела.Развий също и болта за регулиране на оборотите,които е на дросела и го исчисти.Имах същите симптоми и като почистих тия неща се оправи.п.п.Някъде имаше тема където колега е показал със снимки ЕАЦВ-то потърси,ако не го намериш по указанията ми въпреки ,че като вдигнеш капака ще го видиш.Те са две ЕАЦВ-то и още едно аз исчистих и двете съветвам те и ти да направиш така.Успех и не вярваи на маистора дето ще ти намери нов стъпков мотор за 80лв Редактирано 13 Април, 2011 от kytila Ð�е Ñ�е цитира предното мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #3 Отговорено 13 Април, 2011 (Редактирано) IACV което играе роля на стьпков мотор се намира на смукателния колектор но не е до дроселната клапа. Ще го познаеш както е казал колегата че влизат 2 мьркуча за вода в него и има букса закачена на него. Ето ти линк кьдето е описано как се чисти и как изглежда. Сьщо може да прьснеш и дроселната клапа да я почистиш от нагара. http://forums.hondab...entry1057184291 Редактирано 13 Април, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The end 2 #4 Отговорено 18 Април, 2011 Здравейте, Вчера почистих ЕАЦВто както беше показано в темите, но нямаше ефект. Въпросът ми е - възможно ли е това ЕАЦВ да е развалено и да се нуждае от смяна с ново или да търся причина за плаващите обороти в други части на автомобила.Благодаря на отзовалите се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #5 Отговорено 18 Април, 2011 (Редактирано) И при мен нямаше ефект за тва ти казах да почистиш и дросела и болта за регулиране на гаста.Развиваш го и го чистиш.Чак след тва се оправи при мене. Редактирано 18 Април, 2011 от pikaso906 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KONI 11 #6 Отговорено 18 Април, 2011 Здравей колегаИ аз го имах този проблем но след почистването на IACV-тосе стабилизираха оборотите.Незнам как си го чистил но аз го киснах 24 часа с WD-40 и изтече нещо с цвят на кафе,след това още едно промивкас WD-40 и накрая със спрей за ел.контактни повърхности(той е с доста силна струя и издухвавсички остатаци).Така, че пробвай още един път по задълбочено.поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The end 2 #7 Отговорено 18 Април, 2011 Благодаря за помоща колеги.Ако има резултат ще пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rebo_Lude 27 #8 Отговорено 27 Януари, 2014 Свалях моето ЕАЦВ да го чистя и след над 10 пъти киснене с ВД40 почна да излиза чиста течност , но го повторих с най- обикновено Меглио (обезмаслител) и почна да излиза пак "кафе"...тъй , че с обезмаслителя е по-ефективно явно. Болта за празен ход дава голямо отражение , също е добре да се почисти хубаво. На дросела отдолу или на всмукателя отпред в дясно при Ф20 има още един клапан , който много често се отвива отвътре и си играе с оборотите жестоко.Махаш капачето отгоре и завиваш кръглото пластмасово топче вътре(между другото и то може да се почисти). След като си почистил , дросела , ЕАЦВ , винта за пр.ход и другия клапан , палиш и се возиш едно хубаво. Разбира се ако дай Боже проблема не е от другаде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nevipa 14 #9 Отговорено 28 Януари, 2014 Свалях моето ЕАЦВ да го чистя и след над 10 пъти киснене с ВД40 почна да излиза чиста течност , но го повторих с най- обикновено Меглио (обезмаслител) и почна да излиза пак "кафе"...тъй , че с обезмаслителя е по-ефективно явно. Болта за празен ход дава голямо отражение , също е добре да се почисти хубаво. На дросела отдолу или на всмукателя отпред в дясно при Ф20 има още един клапан , който много често се отвива отвътре и си играе с оборотите жестоко.Махаш капачето отгоре и завиваш кръглото пластмасово топче вътре(между другото и то може да се почисти). След като си почистил , дросела , ЕАЦВ , винта за пр.ход и другия клапан , палиш и се возиш едно хубаво. Разбира се ако дай Боже проблема не е от другаде Съгласен съм с колегата на 100% за обезмаслителя Изчисти ЕАЦВ- то, ако не се оправят нещата минавай на "Капачка и Палец" Моите обороти се меняха по същия начин и се оказа Капачката. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #10 Отговорено 29 Януари, 2014 Може и TPS-а да е проблемен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #11 Отговорено 13 Февруари, 2014 (Редактирано) Колеги, като ги правите тези неща, ползвайте точните спрейове поне Чисти се със спрей за почистване на карбуратори най-добре и пазете гарнитурките от достъп до спрея, щото веднага разцъфват и ви връзват да търсите нови. По това ще познаете и точният спрей де(тва в кръга на шегата) Редактирано 13 Февруари, 2014 от Тодор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове