Jump to content
The end

IACV

Recommended Posts

Здравейте от скоро съм собственик на Хонда Прелюд 4 генерация. Закупих колата с проблем при свободна скорост колата гасне или оборотите се менят.Та въпросът ми е, възможно ли е да е от стъпковият мотор и ако е, къде се намира и как мога да разбера дали е от него?Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същата кола,при закопуването и имах и същия проблем.Първо Хонда нямат стъпков мотор,а ЕАЦВ което на прелиуда е закачено на всмукателния колектор към него има една букса и 2 маркучета.Исчисти ЕАЦВ-то,дросела.Развий също и болта за регулиране на оборотите,които е на дросела и го исчисти.Имах същите симптоми и като почистих тия неща се оправи.п.п.Някъде имаше тема където колега е показал със снимки ЕАЦВ-то потърси,ако не го намериш по указанията ми въпреки ,че като вдигнеш капака ще го видиш.Те са две ЕАЦВ-то и още едно аз исчистих и двете съветвам те и ти да направиш така.Успех и не вярваи на маистора дето ще ти намери нов стъпков мотор за 80лв :D

Редактирано от kytila
�е �е цитира предното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IACV което играе роля на стьпков мотор се намира на смукателния колектор но не е до дроселната клапа. Ще го познаеш както е казал колегата че влизат 2 мьркуча за вода в него и има букса закачена на него. Ето ти линк кьдето е описано как се чисти и как изглежда. Сьщо може да прьснеш и дроселната клапа да я почистиш от нагара. http://forums.hondab...entry1057184291

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Вчера почистих ЕАЦВто както беше показано в темите, но нямаше ефект. Въпросът ми е - възможно ли е това ЕАЦВ да е развалено и да се нуждае от смяна с ново или да търся причина за плаващите обороти в други части на автомобила.Благодаря на отзовалите се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен нямаше ефект за тва ти казах да почистиш и дросела и болта за регулиране на гаста.Развиваш го и го чистиш.Чак след тва се оправи при мене.

Редактирано от pikaso906

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колегаИ аз го имах този проблем но след почистването на IACV-тосе стабилизираха оборотите.Незнам как си го чистил но аз го киснах 24 часа с WD-40 и изтече нещо с цвят на кафе,след това още едно промивкас WD-40 и накрая със спрей за ел.контактни повърхности(той е с доста силна струя и издухвавсички остатаци).Така, че пробвай още един път по задълбочено.поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помоща колеги.Ако има резултат ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалях моето ЕАЦВ да го чистя и след над 10 пъти киснене с ВД40 почна да излиза чиста течност , но го повторих с най- обикновено Меглио (обезмаслител) и почна да излиза пак "кафе"...тъй , че с обезмаслителя е по-ефективно явно. Болта за празен ход дава голямо отражение , също е добре да се почисти хубаво. На дросела отдолу или на всмукателя отпред в дясно при Ф20 има още един клапан , който много често се отвива отвътре и си играе с оборотите жестоко.Махаш капачето отгоре и завиваш кръглото пластмасово топче вътре(между другото и то може да се почисти). След като си почистил , дросела , ЕАЦВ , винта за пр.ход и другия клапан , палиш и се возиш едно хубаво. Разбира се ако дай Боже проблема не е от другаде :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалях моето ЕАЦВ да го чистя и след над 10 пъти киснене с ВД40 почна да излиза чиста течност , но го повторих с най- обикновено Меглио (обезмаслител) и почна да излиза пак "кафе"...тъй , че с обезмаслителя е по-ефективно явно.

Болта за празен ход дава голямо отражение , също е добре да се почисти хубаво. На дросела отдолу или на всмукателя отпред в дясно при Ф20 има още един клапан , който много често се отвива отвътре и си играе с оборотите жестоко.Махаш капачето отгоре и завиваш кръглото пластмасово топче вътре(между другото и то може да се почисти). След като си почистил , дросела , ЕАЦВ , винта за пр.ход и другия клапан , палиш и се возиш едно хубаво. Разбира се ако дай Боже проблема не е от другаде Публикувано изображение

 

Съгласен съм с колегата на 100% за обезмаслителя Публикувано изображение

Изчисти ЕАЦВ- то, ако не се оправят нещата минавай на "Капачка и Палец"

Моите обороти се меняха по същия начин и се оказа Капачката.

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и TPS-а да е проблемен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, като ги правите тези неща, ползвайте точните спрейове поне!!! 

 

Чисти се със спрей за почистване на карбуратори най-добре и пазете гарнитурките от достъп до спрея, щото веднага разцъфват и ви връзват да търсите нови. По това ще познаете и точният спрей де(тва в кръга на шегата) :)

Редактирано от Тодор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...