Jump to content
honda_9977

Ръчна Спирачка

Recommended Posts

Колеги помагайте с тая ръчна направо ме побърка,мислех че е хлабава,но проблема е друг,едното жило е по дълго от другото и жилата не вървят еднакво,вървят така както е показано на снимката,предполагам че трябва да вървят равномерно,та някой ако знае как да ги изравня двете жила да помага,благодаря предварително

Ето снимка да видите за какво става въпрос

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери дали са ти еднакво износени накладките на задните колела.Хондовата ръчна се опъва по малко специфичен начин отгоре(където си снимал) я охлабваш докраи,сваляш спирачния апарат и прибираш буталцето докраи-това става като го въртиш с много голяма отверка наляво или надясно не помня точно(ще видиш на буталцето 2 нареза накръст) та прибираш го докраи и го монтираш обратно.Същото правиш и с другото колело.След това се качваш в колата и натискаш спирачката няколко пъти докато обере луфта.Сега вече си опъваш жилата от мястото което си снимал.Ако са ти еднакви накладките и едното жило не ти е сменено с някакво по дълго всичко трябва да е О“К“.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги днес се занимавах с моят проблем има подобрение,но си остана неразрешен,проблема е ясен,само че незнам самата част става ли за ремонтитиране или трябва нова такава.Става въпрос за лостчето,на спирачния апарат,на което е закрепено жилото.Проблема е следния,като дръпна ръчната лостчето нещо заяжда и не може да измести накладките,демек ръчната хваща само на едното колело а другото не,иначе жилата са си перфектни,пружините които връщат жилата и те са добре.остана да се оправя с това лостче,но се стъмни,че след бачкане каквото можах направих и утре пак ще я отварям да е мъча,та някой ако може да помага да знам от къде да почна.Благодаря предварително,дано съм обяснил добре за това за което става въпрос :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега разгобяваш целия механизъм вадиш буталото и има едно лостче там вупросното което ти е заяло и малко спреиче раздвижваш и си ти човека ако има нешто обади се 0899 626216 Пешо

Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�. Има бутон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен и някой колега прблема е в игления лагер,но още сабирам информация ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз го имах подобен проблем, и го реших частично.на мен ми задържаше ръчната и изпеках единия диск,намерих един апарат от прелюд и понеже не пасва замалко му смених някой от чарковете и вкл. въпросното лостче което избутва ръчната и сега проблема е решен но само от едната страна.тези дни мисля да се пробвам да го направя и от другата страна за да държи както трябва. и много интересно като свалях буталата имаха корозия което ме озадачи защото както я взех колата и смених спирачната течност ,но явно тези преди мен не са.досега на японска кола не бях виждал корозия по буталата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен и някой колега прблема е в игления лагер,но още сабирам информация :(

Аз имах същия проблем апарата т.е. лоста на самия амарат се движеше свободно но въобще не избутваше накладките .Пробвах се да го отремонтирам като го отворих както бе споменал колегата но уви нищо не можах да направя и си купих нов-втора употреба и проблема се реши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега разгобяваш целия механизъм вадиш буталото и има едно лостче там вупросното което ти е заяло и малко спреиче раздвижваш и си ти човека ако има нешто обади се 0899 626216 Пешо

Колега би ли обяснил по подробно как по точно го отремонтира своя спирачен апарат защото след като извадиш буталото има още изненади във вътрешността на апарата аз лично съм се пробвал но ........При мен след като извадих буталото имаше някаква зегерка която се намираше на дъното на апарата и която извадих с невероятни усилия и след това отново изненада въобще не успях да стигна до механизма за ръчната спирачка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имам същия проблем на задно дясно колело.Когато ползвам ръчната апарата не освобождава до край и резултата е загряла джанта.Първо мислех че проблема е в жилото защото има няколко пробойни по външната обвивка , промих с разни масла но проблема остава.И аз стигнах до извода ,че лостчето на този механизъм не се връща докрай.Какво може да се направи по въпроса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Към колегата LOGOH-направи това :"Буталото винаги се навива докрай! В противен случай рискуваш автоматичното регулиране на ръчната да не сработи, и няма да имаш ръчна. Преди да започнеш трябва да отхлабиш жилото на ръчната от гайката между седалките. Монтираш новите накладки, натискаш педала няколко пъти, и натягаш жилото на ръчната - 5-7 зъба. Преди И по време на работа следиш нивото на спирачната течност, да не прелее." обяснено от колегата и адаш KRASI-MIR,и на мен грееше и нямах ръчна,важи и дори да не сменяш накладки.

Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...