clinku 48 #1 Публикувано 7 Април, 2011 (Редактирано) Здравейте купих я на скоро смених маслото мотул 6100 10w40 и да кажем че това е min/max на пръчката и беше толкова след като го наляхме : ---:-----------:--|----------- (маслото е правата чертичка а : е мин/мах) и до момента съм минал около 1700 километра от които доста на ръчка тъй като още не мога да и се нарадвам и в момента нивото на маслото е толкова: ---:-----|-----:------------- та искам да ви попитам нормално ли е това и горе долу като какво количество се равнява тази разлика ? пс: съжалявам за простото обяснение с чертичките но нямам снимков материал Редактирано 7 Април, 2011 от Clinku Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #2 Отговорено 7 Април, 2011 От мин. до макс е 1 литър.Не е нормално за 1700 км да изгори 1 литър.При мен се появи същият проблем, както не го пипа изведнъж започна да го пие Пробвах след това с мотул 15В50 но и него пиеше Вкарах я в бокса за смяна на сегменти и сега я разработвам Няма смисъл да се залъгваме колите ни не са първа младост,искат си своето Направи и свестен ремонт и двигателя повече няма да го мислиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
okokorekokes 27 #3 Отговорено 7 Април, 2011 аз пък минах около 4500 км и ми изгори някаде 1 литар щом от мин до макс е 1 литър и съм с масло 10в40 за марка незнам някакво германское ! а освен сегменти несели сменят и вложки ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightmare0123 3 #4 Отговорено 7 Април, 2011 Аз ли съм рекордьорът тук с 1л. на 200км ? Проблема обаче е ,че вече не може да се кара, тъй като последният път явно нямаше достатъчно масло и нещо се разтропа двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japan_PoweR 2 #5 Отговорено 7 Април, 2011 Моята пък да чукна на дърво или по-скоро на някой дънер, преди 2200 км. го смених с ENEOS 10W40 Premiun.. както сам го сипал и нокат над максимумтака е и сега... ЕДИН ФАКТОР КОЙТО МНОГО МЕ КЕФИ В ТАЗИ ХОНДА е ТОВА!имайки предвид че предишното беше Licky Molly 10w40 MOS2 и постоянно доливах по 50-100 грама на известно време!става въпрос за Д15Б2 любимата ми моторетка на тези хонди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #6 Отговорено 7 Април, 2011 (Редактирано) предполагам също така голямо влияние оказва и това на какви обороти се кара двигателят ? а и само след смяна на сегментите ли се решава проблема Редактирано 7 Април, 2011 от Clinku Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #7 Отговорено 7 Април, 2011 А какво става когато се кара с масло над максимума, не е ли вредно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #8 Отговорено 7 Април, 2011 предполагам също така голямо влияние оказва и това на какви обороти се кара двигателят ? а и само след смяна на сегментите ли се решава проблемаПокарай я в нормални обороти и може и да спре да харчи.Зависи в какви обороти я караш, ако прескочиш 1л масло на 1000км си за ремонт.И да ако не капе от никъде шанса да не е проблема в сегментите е нищожно малък такива са си сивиците сегментите си ги имат за консуматив(най често маслените спичат другите са си здрави и колкото повече масло харчи толкова повече върви). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda user 20 #9 Отговорено 7 Април, 2011 А какво става когато се кара с масло над максимума, не е ли вредно?Чак вредно...но не е желателно То в крайна сметка затова си е написано "МАX", за да не се налива над него.Ако има склонност да хапва масълце, когато е над MAX ще го хапне по-бързо излишното. Също, ако има някъде пропуск на масло (от някоя семеринга, гарнитура и т.н) има шанс да се увеличи този пропуск.От опит знам, че най-добре да се налива на 2/3 от разстоянието между MIN и MAX.MIN o------!---o МАX Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
danail_delchev 15 #10 Отговорено 7 Април, 2011 Здравейте,и моята гореше доста масло(и на 1 приятел също)но я вкарах в бокса за ремонт.Смених сегменти и биелни лагери.Затворих мотора с 10 на 40 на Репсол,след 1000км го смених с 10 на 40 Мотул и засега не е мръднало,а моя приятел сложи на неговата 10на40 Кастрол и каза,че долива по малко,но той и дава много жега на неговата.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #11 Отговорено 8 Април, 2011 Мисля, че малко темата се разводни и се превърна в "Kой колко масло харчи" Няма смисъл да се самозалъгваш, че проблема е в маслото, високите обороти или някоя гарнитура.При показаните стойности за 1700 км маслените сегменти са запекли. Кофти за джоба е ремонта ама така ще е нали колите са ни само на по 300 000 Измисли едни 5-600 лв и ще белнеш ауспуха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #12 Отговорено 8 Април, 2011 (Редактирано) тамън това исках да попитам да ми кажете приблизителна цифра за сегменти (не най-добрите а просто да свършат хубава работа) и за работата общо всичко ще е 5-600 така ли Редактирано 8 Април, 2011 от Clinku Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #13 Отговорено 8 Април, 2011 Разхода му не е чак толкова много особено ако стрелката на оборотомера редовно отива близо до червеното. . Чак да му белне аспуха най много да стане кафяв от ръжда особено ако има газова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #14 Отговорено 8 Април, 2011 Абе Мотула попринцип бързо си заминава особенно тука нашия (Българския Мотул дето уж е внос от Франция и Германия)! Ако караш колата си в В-тека е нормално да си заминава масълцето! Ако не пуши бял дим от зад на гърнето не си за смяна на сегменти! И тукашния Български мотул го сменяй на около 6000 км! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japan_PoweR 2 #15 Отговорено 8 Април, 2011 тамън това исках да попитам да ми кажете приблизителна цифра за сегменти (не най-добрите а просто да свършат хубава работа) и за работата общо всичко ще е 5-600 така ли +- 100лв. зависимост от майсторите колко ще ти искат... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове