Jump to content
Felix

Проблем с "Англичанката"

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Появи ми се един много странен проблем при хондата: при запален двигател на едно място, губи обороти. Постоянно падат с 200 оборота в интервал 4-5 секунди и пак се връщат. Но проблема не е само това! Когато я карам с над 3000 оборота се появява един странен феномен, който се изразява в придърпване на двигателя или по-точно, все едно спира за стотна от секундата, но усещането е сякаш ме блъска ураган в предното стъкло!

Чудих се какви може да са причините , но ми стигна акъл и знание само за тези:

[*] стъпковото моторче (но пък не мисля че би се усещало и докато съм в движение)

[*] запушен бензинов филтър

[*] стари свещи

Само да кажа, че преди 2 дена сменях въздушен филтър, а преди месец масло и маслен. Акумулаторът ми е чисто нов и има ток (за което съм сигурен, а пък и съм пробвал с други акумулатори и резултата е същия!)

 

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=59608Чети тука, и без това тая тема ще я заключат сигурно, само ще помоля да не ми трият поста, та човека да се ориентира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми помага много този отговор, но ще пробвам там. Все пак мерси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега брато имаше подобен проблем и в един момент колата загасна и неикаше да запали повече оказа се комотатор които е около 90 кинта ,това е което се сештам за момента

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си кабелите(най-вече) ,свещите (и дали са подходящи)за дюзи не съм мн сигорен но е варинат и най хубаво отиди на диагностика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Почти всички ми казват да си проверя кабелите. barsi ми каза да прегледам за гръмотевици и дали удря ток. Ток ме удари мъжката, но гръмотевички нямаше и най-вероятно ще сменя кабели сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо и свещите си ги смени, че ако са ти скапани кабелите и те си отиват в последствие. От тях си отива пък бобината и става един кашкавал ако ги сменяваш поетапно, че направо ще поискаш да си направиш колата с външно запалване. А и свещите не са скъпи/ок 8кинта парчето са/ :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята кола имаше подобен проблем двигателя ми е д15б2 оказа се запушен бензинов филтър и малко вода в бензина почистих си резервоара смених филтъра и от тогава не ми е правила проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята кола имаше подобен проблем двигателя ми е д15б2 оказа се запушен бензинов филтър и малко вода в бензина почистих си резервоара смених филтъра и от тогава не ми е правила проблеми

 

Какво очакваш.. Все пак караш в България! Бензин "първо качество" , на "най-задоволяващи" цени Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...