Jump to content
cr1cke7

Honda Prelude окачване

Recommended Posts

Здравейте колеге.Значи карам хонда прелюде 2.0 94 г.Имам преден диск крив.Минавах го един път на струг за да им махна ръбовете.патронника на струга даваше малко отражение защото е модел от 88 година и не е след най съвременните.Тези дни мисля да го сваля и да ми го минат отново защото трепери като намалям от 100 напримерно.Някой да ми каже какво му е мнението за престъргването на дисковете.също така забелязах че като карам по паветата най често като мина през някои дупка и волана ми мърда наляво надясно.мисля си че са накрайници и тях мисля да ги оправя.Ако може да ми даде някои които е сменял.лесно ли се сменят и колко доло горе е цената на един nov.казаха ми че и те също можело да ги оправят при стругар. благодаря предварително.приемам всякакви съвети. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като екс стругар ще ти кажа че може да си изправи с престъргване,но диска трябва да има по какво да се центрова много точно до стотни от мм.с часовник,не с притискане само в/у флашките на патронника.Общо взето е много майсторска работа центроването и прастъргването.А годината на струга е без значение,има "трофейни" стругове откраднати от руснаците през 1943 год.от Германия,които и сега работят без отказ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си и задните дискове. Повечето собственици на прелюд, гледат само предните дискове докато задните са в окаяно състояние!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое да оправят при стругар?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да сваля ръбове на стругар колегата, почти 100% съм сигурен, че е достигнал минимума, който при него е 21мм.А пък накрайници на стругар :cool: просто без коментар... за 30-на лв в такава беля можеш да се вкараш, че не е истина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги на самите дискове си пише мах.24мм мин.21мм(примерно)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колега шарнирите си ги правих при стругар станаха много добре и здрави.нямам никакви оплаквания.а накрайниците защо беля просто ми бяха казали че също ставали здрави но нз точно какво се прави :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и за пълненето на шарнири съм против. Сега незнам за външни или вътрешни накрайници говорим, но няма принципно значение. Нов външен ти е трийсетина лева, за мен просто не си заслужава риска. Това нещо прецака ли се по време на движение "филма свършва".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нови дискове са ти 100 кинта .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Купи си едни хубави дискове и едни хубава накладки към тях. Ама внимавай много с тях, че аз такива си взех, че накладките са ми твърди и свират и на моменти имам чувството, че се опитва да трепери и май пак ще давам едно кило пари. А с накрайницеите не се ебвай... То и от тях може да ти трепери волана. Мойте вътрешните се опитват да притропват и май и от тях ми се струва, ще дисковете са боклуци. п.п.И тук си пълнят шарнирите или по-точно казано ги заливат и са доволни, но накрайника е друго....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес си свалих дисковете и ми ги минаха на струг. свалихме по 2 десети от 2те страни.накладките не ги барахме.сега е сравнително по добре и педала стана малко по твърд.не скърцат както преди но все още се усеща треперене на волана с по рязко спиране от 120 напримерно но се надявам да се управи докато се сработят с накладките.а за накрайниците ги палнят по 15 лв за един.правили ги доста здрави.нови си нямам представа колко са но няма да са под 40 лв според мен.И тях ще ги давам на стругар да ми ги оправи.също забелязах в колата вътрешното ми каре маншона не беше хванато здраво и му беше излязко грезта.маншона беше хванат с миша опашка и се мардаше.махнах опашките и сложих скоби и го напълних с грез но не за карета а някаква друга,била хубава.Дали е възможно да се прецакало нещо карете скоро го сменях но явно майсторите им се досвидяло скобичка.добре че го забелязах навреме защотото вътре беше останало съвсем малко грез.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желателно е след смяна на дискове или в твоя случай престъргване, да сложиш нови накладки. Цената на дисковете е около 80-100 лв., а на накладките мисля около 70-100 лв. Според зависи от марките. Разбира се има и по-скъпи. Усещах вибрации във волана при спиране и от задните дискове, които впрочем бяха по-зле от предните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...