Ryuugan 251 #1 Публикувано 28 Март, 2011 Някой може ли да даде точна информация за това, колко може да се портне главата и до какъв размер има смисъл?Мисля да купувам колектор и дросел, та да знам към какви размери да се ориентирам.Също ме интересува, дали стоковият колянов вал ще издържи компресия 12:1 с обороти до 9000?Под "издържи" имам предвид срока на експлоатация да не е месец-два-пет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #2 Отговорено 28 Март, 2011 Той коляновия вал и сега си държи на 13 бара компресия .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #3 Отговорено 28 Март, 2011 аз със сгастяване 10.5:1 имам 16 компресия на 4те цилиндъра п.с. Ще издържи бе къде ще отиде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #4 Отговорено 28 Март, 2011 (Редактирано) До 0.8 можеш да отнемеш,но оставаш без никъв запас. п.с.Съвет от мен:-Продай си двигателя и вземи едно Б18С Така ще имаш 100% успех в тунинга,ще стане по-лесно,с по-малко пари,по-малко ядове и ще имаш един двигател за продан Редактирано 28 Март, 2011 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #5 Отговорено 28 Март, 2011 (Редактирано) Аз в началото мислих направо за К20А, обаче сега ще гоня работен обем, а коляновите валове на кроуер(примерно) са с увеличен ход на буталото и така работният обем става доста голям.Стейдж 2 валове съм чел, че изисклват компресия между 11 и 12. Сигурно ще сложа около 11.5, но ще ми е мирна главата ако знам, че на 12 няма проблем.За портването нищо не казвате, ориентирам се към дросел около 70, и ме интересува колко ще е размера на пътищата към главата, която най-вероятно ще трябва да се разшири за да има сходство. Редактирано 28 Март, 2011 от Ryuugan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 28 Март, 2011 (Редактирано) Нещо ми се струва, че трябва доста да почетеш, после пак да седнеш да почетеш и чак тогава да си правиш каквито и да е било "тЮнинг" планове. Не го приемай като заяждане, просто пишеш неща дето 1-во си противоречат и 2-ро не си наясно въобще кое и защо се прави. Редактирано 28 Март, 2011 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #7 Отговорено 28 Март, 2011 Нямаше да искам помощ, ако знаех сам, нали ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #8 Отговорено 28 Март, 2011 Здравей колега,Мога пиши на скайп NoLimit-Bg , ще ти дам няколко съвета с които да си по наясно какво можеш да направиш и как трябва да се направи.Ачо @ www.NoLimit-Bg.com Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 28 Март, 2011 (Редактирано) Нямаше да искам помощ, ако знаех сам, нали ? Да де ама чети и се замисли какво ти пишат другите. Полицая ти предлага направо б18-ка, а ти търсиш "работен обем" Колко "работен обем" ще изкараш от б16, като смениш всичката карантия вътре ? Интересувал ли си се ? За каква цифра говорим предполагам пак не си се интересувал .... Нормално е като търсиш работен обем да вземеш по-голям двигател. Или от Б16-ката ще извадиш повече кубатура от К20 ? Другото, което е не се сгъстява едно към гьотере, защото така си чел, ами всичко зависи какви валове ще вземеш и т.н. Редактирано 28 Март, 2011 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #10 Отговорено 28 Март, 2011 (Редактирано) 12 сгъстяване е добре за ниво 2 .Коляновия вал държи до 9000 оборота (даже малко и отгоре).Издръжливоста зависи само от това колко пари ти се наливат. (частите) (маслата ...) късмета ,портвания и други подобни ... не прави . (може само леко заглаждане).Дросел 70 мм за 1.6..е големичък 65-6 макс. Всички знаем че този 1.6 си вади 200 коня без проблем (Даже си имаме един горе долу такъв във форума в купе на седан които доста върви.) Редактирано 28 Март, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #11 Отговорено 28 Март, 2011 (Редактирано) Терориста е прав Не е лошо да прочетеш тук там нещо.Хубаво е че питаш,ама и отбирай от това,което ти се казва Пак ти казвам,не си съсипвай мотора,а си вземи корав японски работещ Б18С и си свиркай!Тези неща дето си ги намислил или поне дето питаш за тях,ще ти излезнат минимум 10к.,ще си скъсаш нервите,няма да караш тази кола през това време и не е сигурен крайният резултат Ако все пак твърдо си решил твоя работа.Като за начало говорим за степен на сгъстяване,а не за компресия.Колегите по-горе ти писаха,че без бутала няма да постигнеш желаната степен,т.е. над 11/1.Освен валове ще ти трябват задължително и пружини+тарелки към тях-желателно е да бъдат от същата марка като валовете.Ще ти трябват нови сегменти,лагери,гарнитури,раздвижни ролки и не на последно място добър мапер.Сметката е имагинерна винаги До тук добре,но по принцип нещата никога не се получават от първият,вторият и поредният път ,така че се подготви за мини сериял с неизвестен край Въпреки всичко има шанс да доведеш проекта до успешен край и да извадиш едни 200-210 к.с. на вала на Б16. Е, питам аз,не е ли по-добре да си суапнеш направо едни заводски 190- 200к.с. без да се филмираш? п.с.Ако искаш мога на лични да ти пусна и справка с цени,за да се ориентираш в обстановката. Редактирано 28 Март, 2011 от policeman 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #12 Отговорено 28 Март, 2011 (Редактирано) Може аз да съм се объркал. Идеята ми е да не надвишавам тия 1600 кубика дето са на Б16.Ясно ми е колко пари ще се инвестират.Гледам, че тук има бутала, които дават различна компресия от 9 до 12.5 http://www.briancrower.com/makes/honda/b16ab18c_pistons.shtmlТова предполагам е при части(мотовили, вал) със стандартни размери или греша ? Редактирано 28 Март, 2011 от Ryuugan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #13 Отговорено 28 Март, 2011 Не знам другите как все още ти отговарят ама НА ГОТОВО НЕ СТАВА! Тоест става , оставяш колата на някой , кихаш няколко хилядарки отгоре на това което ще дадеш иначе за части и си готов..... Ама до там нито знаеш кое кво прави нито нищо . Има 2 варианта в твоята ситуация , или сядаш да четеш и почваш ПАК С чужда помощ да правиш нещо и НЕ СЕ надяваш да се получи , а си сигурен , че ще се получи . ИЛИ си продължаваш в този дух и накрая всеки който ти е писал до сега спира да ти отговаря(защото вижда че нямаш желанието да нашравиш нещо сам и само чакаш на готово). Всички са били неуки , замисли се защо едни могат и правят , а други пишат и чакат .... Темите който се обсъждат в нашия форум В МОМЕНТА , са обсъждани в чужди форуми и са стигнали до края си поне преди 5-10 години , просто ги потърси и ги прочети . Докато се чудиш какво да напишеш тук или какво да попиташ , ще прочетеш една такава готова тема.... Извинявай ако съм малко остър но ...... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #14 Отговорено 29 Март, 2011 Б16 мотора няма бутала с повече степен от 11,5 до колкото съм запознат и останалата степен се набавя с шлайф но и тази не е малко и могат да се постигнат добри резултати.Както казаха колеги по горе сумата е голяма и нещата са навързани много и ако ще се захващаш сменяй наред иначе много главоболия.За колянов вал не съм чувал някой да сменя и до колкото знам си държи (моя до 9700об/мин няма грижа засега)Моят съвет ако нямаш около 5000лв. да си вземеш само едни бутала от b16b,пружинки,валове пак от б16б и си имаш за около 2000лв с останалите консумативи необходими за ремонта едни около 175-180кс и до там.От там нагоре става сложно и всяко конче струва много и риска става вече голям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове