Jump to content
Ryuugan

Б16а

Recommended Posts

Някой може ли да даде точна информация за това, колко може да се портне главата и до какъв размер има смисъл?Мисля да купувам колектор и дросел, та да знам към какви размери да се ориентирам.Също ме интересува, дали стоковият колянов вал ще издържи компресия 12:1 с обороти до 9000?Под "издържи" имам предвид срока на експлоатация да не е месец-два-пет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той коляновия вал и сега си държи на 13 бара компресия .. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз със сгастяване 10.5:1 имам 16 компресия на 4те цилиндъра п.с. Ще издържи бе къде ще отиде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

До 0.8 можеш да отнемеш,но оставаш без никъв запас.

п.с.Съвет от мен:-Продай си двигателя и вземи едно Б18С:D Така ще имаш 100% успех в тунинга,ще стане по-лесно,с по-малко пари,по-малко ядове и ще имаш един двигател за продан;)

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз в началото мислих направо за К20А, обаче сега ще гоня работен обем, а коляновите валове на кроуер(примерно) са с увеличен ход на буталото и така работният обем става доста голям.Стейдж 2 валове съм чел, че изисклват компресия между 11 и 12. Сигурно ще сложа около 11.5, но ще ми е мирна главата ако знам, че на 12 няма проблем.За портването нищо не казвате, ориентирам се към дросел около 70, и ме интересува колко ще е размера на пътищата към главата, която най-вероятно ще трябва да се разшири за да има сходство.

Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нещо ми се струва, че трябва доста да почетеш, после пак да седнеш да почетеш и чак тогава да си правиш каквито и да е било "тЮнинг" планове. Не го приемай като заяждане, просто пишеш неща дето 1-во си противоречат и 2-ро не си наясно въобще кое и защо се прави.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше да искам помощ, ако знаех сам, нали ? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,Мога пиши на скайп NoLimit-Bg , ще ти дам няколко съвета с които да си по наясно какво можеш да направиш и как трябва да се направи.Ачо @ www.NoLimit-Bg.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нямаше да искам помощ, ако знаех сам, нали ? :honda:

Да де ама чети и се замисли какво ти пишат другите. Полицая ти предлага направо б18-ка, а ти търсиш "работен обем" ;) Колко "работен обем" ще изкараш от б16, като смениш всичката карантия вътре ? Интересувал ли си се ? За каква цифра говорим предполагам пак не си се интересувал .... Нормално е като търсиш работен обем да вземеш по-голям двигател. Или от Б16-ката ще извадиш повече кубатура от К20 ? :honda: Другото, което е не се сгъстява едно към гьотере, защото така си чел, ами всичко зависи какви валове ще вземеш и т.н. Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

12 сгъстяване е добре за ниво 2 .Коляновия вал държи до 9000 оборота (даже малко и отгоре).Издръжливоста зависи само от това колко пари ти се наливат. (частите) (маслата ...) късмета ,портвания и други подобни ... не прави . (може само леко заглаждане).Дросел 70 мм за 1.6..е големичък 65-6 макс. Всички знаем че този 1.6 си вади 200 коня без проблем (Даже си имаме един горе долу такъв във форума в купе на седан които доста върви.) ;)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Терориста е прав:) Не е лошо да прочетеш тук там нещо.Хубаво е че питаш,ама и отбирай от това,което ти се казва;) Пак ти казвам,не си съсипвай мотора,а си вземи корав японски работещ Б18С и си свиркай!Тези неща дето си ги намислил или поне дето питаш за тях,ще ти излезнат минимум 10к.,ще си скъсаш нервите,няма да караш тази кола през това време и не е сигурен крайният резултат:shy: Ако все пак твърдо си решил твоя работа.Като за начало говорим за степен на сгъстяване,а не за компресия.Колегите по-горе ти писаха,че без бутала няма да постигнеш желаната степен,т.е. над 11/1.Освен валове ще ти трябват задължително и пружини+тарелки към тях-желателно е да бъдат от същата марка като валовете.Ще ти трябват нови сегменти,лагери,гарнитури,раздвижни ролки и не на последно място добър мапер.Сметката е имагинерна винаги;) До тук добре,но по принцип нещата никога не се получават от първият,вторият и поредният път :lol: ,така че се подготви за мини сериял с неизвестен край:yes: Въпреки всичко има шанс да доведеш проекта до успешен край и да извадиш едни 200-210 к.с. на вала на Б16.

Е, питам аз,не е ли по-добре да си суапнеш направо едни заводски 190- 200к.с. без да се филмираш?:)

п.с.Ако искаш мога на лични да ти пусна и справка с цени,за да се ориентираш в обстановката.

Редактирано от policeman
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Може аз да съм се объркал. Идеята ми е да не надвишавам тия 1600 кубика дето са на Б16.Ясно ми е колко пари ще се инвестират.Гледам, че тук има бутала, които дават различна компресия от 9 до 12.5 http://www.briancrower.com/makes/honda/b16ab18c_pistons.shtmlТова предполагам е при части(мотовили, вал) със стандартни размери или греша ?

Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам другите как все още ти отговарят ама НА ГОТОВО НЕ СТАВА! Тоест става , оставяш колата на някой , кихаш няколко хилядарки отгоре на това което ще дадеш иначе за части и си готов..... Ама до там нито знаеш кое кво прави нито нищо . Има 2 варианта в твоята ситуация , или сядаш да четеш и почваш ПАК С чужда помощ да правиш нещо и НЕ СЕ надяваш да се получи , а си сигурен , че ще се получи . ИЛИ си продължаваш в този дух и накрая всеки който ти е писал до сега спира да ти отговаря(защото вижда че нямаш желанието да нашравиш нещо сам и само чакаш на готово). Всички са били неуки , замисли се защо едни могат и правят , а други пишат и чакат .... Темите който се обсъждат в нашия форум В МОМЕНТА , са обсъждани в чужди форуми и са стигнали до края си поне преди 5-10 години , просто ги потърси и ги прочети . Докато се чудиш какво да напишеш тук или какво да попиташ , ще прочетеш една такава готова тема.... Извинявай ако съм малко остър но ......

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б16 мотора няма бутала с повече степен от 11,5 до колкото съм запознат и останалата степен се набавя с шлайф но и тази не е малко и могат да се постигнат добри резултати.Както казаха колеги по горе сумата е голяма и нещата са навързани много и ако ще се захващаш сменяй наред иначе много главоболия.За колянов вал не съм чувал някой да сменя и до колкото знам си държи (моя до 9700об/мин няма грижа засега)Моят съвет ако нямаш около 5000лв. да си вземеш само едни бутала от b16b,пружинки,валове пак от б16б и си имаш за около 2000лв с останалите консумативи необходими за ремонта едни около 175-180кс и до там.От там нагоре става сложно и всяко конче струва много и риска става вече голям :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...