Jump to content
didka

Въпрос за гарнитурите за капака на клапаните

Recommended Posts

Здравейте!Моля за компетентно мнение.Скоро след ремонт на главата (след около 2000км изминати) започна да ми харчи масло.Преди това не го пипаше. Почти на сто процента съм сигурен, че не са сегменти. Някои ми казват, че са гумичките, но нали ги сменят с нови при ремонта на главата!При проверка на свещите има масло и то обилно в самите гнезда. Според мен изпускат гарнитурките на капака и влиза масло при свещите. Може ли да е само от там харча на масло.Аз ще ги сменя де, но питам за дъ съм подготвен!Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж, дали О пръстените на свещите са здрави (не са скъпи) не съм сигурен но мисля ,че отам е проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се но колко точно масло харчи :) Резбите на свещите ли са омаслени или влиза масло в гнездата? Ако са О пръстените е много лесно да се разбере.От къде си сигорен че маниполацията по ремонта е била направена като по учебник :) Сменял ли си сегменти че си на 100% сигурен :) Моля за малко повече подробности относно маниполацийте които си извършил.Това ще помогне отговорите на колегите да бъдат по конкретни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами и аз имам подобен проблем тоест със сигурност трябва да сменя гарнитурата на капака понеже съм наблюдавал двигатела забърсвам и след малко точно там се омаслява където е гарнитурата. Та моя въпрос е откъде във Варна да си купя тази гарнитура и да не е пълен боклук щото вече си изпатих от гарнитура на картера веднъж-чисто нова на 1-2 месеца протече:D.По принцип не ми харчи масло но омаслява целия двигател и всичко около него:(което за мен не е нормално!А и да спомена 2 от свещите ми са омаслени и при мен.

Редактирано от valio-27

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета със сигурност ще го направя получих подобен съвет и от друго място - тоест да не се занимавам с гарнитури ментета те просто НЕ ВЪРШАТ РАБОТА !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поткрепям мнението на MS_auto :ph34r: От ремонт до ремонт има голяма разлика.Гори ли масло яко масло хич не се самозалъгваи проблема е в сегментите.А когато я отворят сменяй всичко зада не отваряш отново и дати излезе по скъпо :lol: Българският цънцърлък няма граници :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Какъв е двигателя, така много обичам да гадаем.Пуши ли колата през ауспуха? Колко масло харчи ?Аз лично не мисля, че проблема е от гумички на клапаните. Хубаво е да се сменят когато се отваря главата, но в 95% от случаите горенето на масло не е от тях.Ако пропускат О-пръстените и ти пълнят свещите няма да има пушък отзад. В противен случай ако пуши колата значи върви и бий два шамара на майстора си - пак са сегментите :ph34r:О-пръстените се сменят лесно, но трябва да се прави на студен двигател за да не се усуче капака на клапаните. Ако преди това е отварян горещ и ето ти резултата.Ако е двувалова Д серия няма спасение :lol: . С нови О-пръстени пак си тече :lol:Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...