didka 0 #1 Публикувано 13 Март, 2011 Здравейте!Моля за компетентно мнение.Скоро след ремонт на главата (след около 2000км изминати) започна да ми харчи масло.Преди това не го пипаше. Почти на сто процента съм сигурен, че не са сегменти. Някои ми казват, че са гумичките, но нали ги сменят с нови при ремонта на главата!При проверка на свещите има масло и то обилно в самите гнезда. Според мен изпускат гарнитурките на капака и влиза масло при свещите. Може ли да е само от там харча на масло.Аз ще ги сменя де, но питам за дъ съм подготвен!Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #2 Отговорено 13 Март, 2011 Виж, дали О пръстените на свещите са здрави (не са скъпи) не съм сигурен но мисля ,че отам е проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #3 Отговорено 14 Март, 2011 Извинявам се но колко точно масло харчи Резбите на свещите ли са омаслени или влиза масло в гнездата? Ако са О пръстените е много лесно да се разбере.От къде си сигорен че маниполацията по ремонта е била направена като по учебник Сменял ли си сегменти че си на 100% сигурен Моля за малко повече подробности относно маниполацийте които си извършил.Това ще помогне отговорите на колегите да бъдат по конкретни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valio-27 2 #4 Отговорено 20 Март, 2011 (Редактирано) Ами и аз имам подобен проблем тоест със сигурност трябва да сменя гарнитурата на капака понеже съм наблюдавал двигатела забърсвам и след малко точно там се омаслява където е гарнитурата. Та моя въпрос е откъде във Варна да си купя тази гарнитура и да не е пълен боклук щото вече си изпатих от гарнитура на картера веднъж-чисто нова на 1-2 месеца протече.По принцип не ми харчи масло но омаслява целия двигател и всичко около негокоето за мен не е нормално!А и да спомена 2 от свещите ми са омаслени и при мен. Редактирано 20 Март, 2011 от valio-27 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valio-27 2 #5 Отговорено 22 Март, 2011 Благодаря за съвета със сигурност ще го направя получих подобен съвет и от друго място - тоест да не се занимавам с гарнитури ментета те просто НЕ ВЪРШАТ РАБОТА ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #6 Отговорено 22 Март, 2011 Поткрепям мнението на MS_auto От ремонт до ремонт има голяма разлика.Гори ли масло яко масло хич не се самозалъгваи проблема е в сегментите.А когато я отворят сменяй всичко зада не отваряш отново и дати излезе по скъпо Българският цънцърлък няма граници Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #7 Отговорено 22 Март, 2011 Колега,Какъв е двигателя, така много обичам да гадаем.Пуши ли колата през ауспуха? Колко масло харчи ?Аз лично не мисля, че проблема е от гумички на клапаните. Хубаво е да се сменят когато се отваря главата, но в 95% от случаите горенето на масло не е от тях.Ако пропускат О-пръстените и ти пълнят свещите няма да има пушък отзад. В противен случай ако пуши колата значи върви и бий два шамара на майстора си - пак са сегментите О-пръстените се сменят лесно, но трябва да се прави на студен двигател за да не се усуче капака на клапаните. Ако преди това е отварян горещ и ето ти резултата.Ако е двувалова Д серия няма спасение . С нови О-пръстени пак си тече Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове