Jump to content
WingMan

Бутала за D16Y8

Recommended Posts

Здрасти, накратко ще кажа, че съм се замислил да турбинирам доброто старо купе с двигател D16Y8. Няма да се слага, кой знае колко голяма турбина да гоня рекордни мощности и целта ми е едни прилични 250-300 коня, които са ми дори в повече, но то не пречи постепенно да се достигне до тях :).

 

Та по същество. До колкото съм прочел по чужди форуми за този двигател комбинацията от YCP + Eagle rods е добро и относително евтино решение за мощностите, които съм си поставил за цел, но все си мисля, че специално от кум буталата ще е добре да се запася повече и се спрях на Wiseco K543M75 с CR 8.8.

Въпроса ми е заслужава ли си да дам повече пари и да взема Wiseco. Биелите ще са eagle и в двата случая.

п.с. Необходимо ли е да ползвам болтове за глава на ARP или и заводските са достатъчно добри на този мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам определено е по добре да си с ARP и висекото е за предпочитане ако гониш по големи коне.... но 300 коня не са скромни никак даже... има доста начетени хора относно турбо конверсиите като Ачо (Founder) като драгича и други който могат доста да ти помогнат но за тия 250-300 коня с висеко бутала си приготви поне 4000лв........... помисли дали си готов за да се разделиш с такава сума пари и дали искаш да се ожениш за тая кола до края на живота и......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

дам определено е по добре да си с ARP и висекото е за предпочитане ако гониш по големи коне.... но 300 коня не са скромни никак даже... има доста начетени хора относно турбо конверсиите като Ачо (Founder) като драгича и други който могат доста да ти помогнат но за тия 250-300 коня с висеко бутала си приготви поне 4000лв........... помисли дали си готов за да се разделиш с такава сума пари и дали искаш да се ожениш за тая кола до края на живота и......

За момента съм заделил 3к. Буталата с биелите и сегментите (за Wiseco говоря) са ми около 1.1к, това няма да го правя за един ден, така че на първо време предполагам сумата ще ми достатъчна. п.с. Говоря за коне на вала, не на колелата. Редактирано от WingMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за електроника помисли ли...найй еефтино излиза мегаскуйрт.. може и с една п28 после дино настройки.. но щом си си заделил тази сума пари значи ти си човека.... и аз бях тръгнал по твоя път колега но уви в тая скапана държава всичко се скапва..ЕДИНСТВЕНО САМО МОГА ДА ТИ ПОЖЕЛАЯ УСПЕХ И БЕЗАВАРИЙНИ КМ С 300 НАДРУСАНИ КОНЧЕТА..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По темата... Колега и с YCP може да минеш, но Wiseco са си Wiseco. Виждал съм на живо (макар че бяха за Нисан) и са много готини... За направия да не говорим. :) УСПЕХ!!

Редактирано от atoma
Поради изтриване на мнени� различни от темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За около 300 коня няма да имаш никакви проблеми и с YCP-та.Има много проекти с по над 400-450 коня с така наречените витари :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ycp-тата ти вършат перфектна работа за целта която си си поставил :) успех и от мен и ни дръж в течение

Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...