pikaso906 168 #1 Публикувано 10 Март, 2011 Хората с Втек много си хвалят тази модификация.Разбрах ,че сваля разхода и вдига мощността.Мога ли да сложа Втек глава на моя F20A4 и ,ако мпга какво трябва да се преправя по компиутъра? Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARUSHEV 14 #2 Отговорено 10 Март, 2011 Разход не сваля, просто в по - високите обороти вдига рязко мощността си, като се включи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 10 Март, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31288&hl=f20&st=0 Колега,Прочети това... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #4 Отговорено 10 Март, 2011 Мерси много колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DuMuTkO 1 #5 Отговорено 11 Март, 2011 Това е прекрасен начин да си вдигнеш агресивността на колата според мен, аз същи мисля да го направя!Успех с начинанието и ни уведоми, ако си предприел нещо, че предполагам на доста хора би им било интересно.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #6 Отговорено 11 Март, 2011 Абе незнам прочетох в една тема ,че един тръгнал да прави така ,ама сметнал,че ще му излезе по евтино да си купи нов двигател с Втек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #7 Отговорено 11 Март, 2011 Ами правилно си прочел. Най-евтиния и най-лесен начин да си направиш колата бърза е направо нов двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gospod 4 #8 Отговорено 11 Март, 2011 Като заговорихте за пари всико е на кантар, аз предпочето да ревизирам главата(смяна на всичко което не е наред,валове в перфектно състояние),блока е добро състояние ,така че като сглобих мотора имах двигател в много добро техническо състояние,много трудно ще докарате х22 в такова състояние за 1600лв (вкючваме цената на х22) ,ако може човек за си направи манипулацията сам може и по евтино да му излезе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове