AMD 347 #1 Публикувано 9 Март, 2011 Някой правил ли е следните работи по маслената помпа ?http://turbod16.com/viewtopic.php?f=3&t=36600&hilit=oil+pumphttp://www.onecamonly.com/showthread.php?t=1872Плюсове и минуси на такива модификации Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 10 Март, 2011 Явно никой не е бутал Така и така съм свалил помпата ще тествам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #3 Отговорено 10 Март, 2011 Все трябва да има, един, пристрашил се Току виж, на хората, престанат да им претропват чисто новите лагери, с хлабини в допуските Ще подлагаш ли шайба, или ще се задоволиш, с повишения дебит? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 10 Март, 2011 Ще е само леко разширяване на отворите(което вече стана )Претропването не е от помпата,тя е перфе,няма никакви луфтове.Просто вала е кофти шлайфан... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #5 Отговорено 10 Март, 2011 (Редактирано) При теб филма е друг. Аз говорех принципно Нагледен мат'рял има ли? Редактирано 10 Март, 2011 от LAMER 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #6 Отговорено 11 Март, 2011 Ами ние във Враца на 2 турбо Д16-ки и на една Д15 вдигнахме налягането на помпита като сложихме шайби с дебелина 0.8мм но не сме пробвали с портване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове