Jump to content
gitobg

Хонда Акорд купе ф20б7

Recommended Posts

От окололо 2 месеца карам въпросната кола като при покупката и ми направи впечетление че е малко шумна, но бях чел тук във форума че е нормално, да ама не.След смяна на маслото колата взе че стана още по шумна и двигателя взе да звучи малко странно (леко наподобява според мен боксеров двигател). Шума се появява осезаемо около 2к оборота при подаване на гас на място и в движение а когато двигателя работи на свободен ход го няма.Направих консултация с познат майстор в сервиз и след дълго оглеждане и слушане предполагаемата диагноза е лагери, основни или биелни. Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели опит и възможно ли е смяната и проверката на тези лагери след премахването на картера или трябва да се сваля целиа мотор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За биелни е възможно само през картера, за основни ще трябва да свалите и скоростната кутия и маховика( за да извадите коляновия вал).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за основни ще трябва да свалите и скоростната кутия и маховика( за да извадите коляновия вал).

Не е задължително. :) Не съм виждал отворена F20-ка, но предполагам че разликата не е кой знае колко фрапираща - на една B16-ка сменявах основните лагери през картера. Свалят се петите барабар с долните черупки, а горните се завъртат внимателно със малка отверка/крива пинсета около шийката на коляновия вал, и се свалят по ред от ангренажния ремък към кутията. После се редят по обратен ред. Всичко това е правено на мотор в коша, както си е зацепена кутията на него - без глава, и със извадени бутала+биели. Без да се сваля маслената помпа даже. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре съгласих се, но как ще провериш шийките дали са в допуск? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си взех колата, сменени бяха основни и биелни лагери като основните бяха в много лосшо състояние и много износени сега колата е много по тиха о почти несе чува мотора при движение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи е карана с доста лошо масло или без масло... ! (или е на доста км мотора) :lol: Това може да са възможните причини за случилото се.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато сменях маслото то беще много черно и малсениа филтар беще някакъв оригинален на хонда, което ме навежда на мисълта че тази кола не е била обслужвана в българия а е била карана една година тук и несе знае колко преди това .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...