tisho92 7 #1 Публикувано 8 Март, 2011 (Редактирано) Здравейте колеги нов съм тука във форума и искам да попитам за смяна на всички консумативи( до ся несъм сменял а скоро ще ми се наложи и затова ми е много важно да знам ) : ремъци, ролки, филтри, накладки, термостат, свещи, тампони....да ми кажете горе долу колко пари излиза всичко да се смени...и на какви цени вървят консумативите отделно Говоря за Civic 5-та 92-96г. Редактирано 8 Март, 2011 от tisho92 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #2 Отговорено 8 Март, 2011 Принципно е добре с този въпрос да се обърнеш към близкия магазин за ценоразпис на тия стоки.Може да не се налага да сменяш всичко, така че може би към 100+ лв ще ти стигнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #3 Отговорено 8 Март, 2011 На мен смяната на консумативи на прелиуд 4 ген. ми струва 700 с работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tisho92 7 #4 Отговорено 8 Март, 2011 И още нещо агренажния ремък верно ли трудно се сменял(заради самото му разположение)....и като сменям ремака трябва ли водна помпа да сменям задължително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #5 Отговорено 8 Март, 2011 (Редактирано) Ами приготви си едни 1000лв + 500 за труд. Дето се вика, за да стигне трябва да остане....Сега сериозно. Не всичко което си изброил е консуматив, а има и консумативи, които не си споменал. Друг въпрос е, че тези части може да ги вземеш и за 300лв, но може 1000 да не ти стигнат - зависи какво качество искаш. Аз на твое място бих посъбрал оферти за нещата, които ме интересуват и тогава бих попитал във форума: за това ми искат еди колко си, нормална ли е цената?Успех! Редактирано 8 Март, 2011 от Dragi4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #6 Отговорено 8 Март, 2011 По принцип се сменяват масло,маслен филтър, въздушен филтър,горивен филтър,свещи, ремък полка и водна помпа. На ментетата по сайтовете на евро 07,косер и т.н./ в т.ч. и кварталните магазини,които пазаруват от тях предимно/ им дават 40 хил. км пробег. Тънък варинат при тях за ремък, ролка и помпа е около 140 кинта. Има и варант от хонда- там попитай, но е дебело. Има вариатн да разпиташ за добри марки и да си ги поръчаш от чужденеция. Има хора и в тоя форум, един от тях се занимава с части за японски от 15 години/може и др. да има,но за тях нз /. Този човек е http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=52303 . Разгледай ако искаш и му звънни. Цената е според зависи и то много, но има и такива с живот по 100хил до следваща смяна на доказани марки при него/мойте смедващите ще са от него. Зависи по колко караш,щото примерно 250 кинта за части за 100к ако въртиш по 10 хил на година няма смисъл ако ги нямаш в момента. Тънкия момент е единстения болт на шайбата на коляновия вал, че е инат, но с добър пистолет и майстор къде знае как не е яд ако преди него някой не си е оставил ръцете... Водна помпа се сменява ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, щото ако после протече се сваля пак тая шайба, ремъка и едно кило пластмаси. а ментето е 40 кинта...Термостат не се бара, докато не се прецака-излишни пари. Тампони само като се скъсат. За работа 100тина кинта макс., даже са много.Това не е летяща чиния, а 15 годишен кенеф ебати... Накладки ако са износени,иначе не се барат, че и те са по 40-50 кинта ментетата... А бе около 300-350 кинта треа да ти стигне. Масло ако набараш познат маслар, къде ти е френд той да ти каже какво да си сипеш и т.н. п.п.Ако има нещо питай смело,има кой да казва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kitu 30 #7 Отговорено 8 Март, 2011 ...За работа 100тина кинта макс., даже са много.Това не е летяща чиния, а 15 годишен кенеф ебати...Не разбирам логиката "по-стара кола - по-малко пари за работа". Трудът си е труд. Да не би на новите коли маслото да се сменя по-трудно, а на старите от самосебеси ??? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tisho92 7 #8 Отговорено 8 Март, 2011 barsi мерси братле това ми трябваше да знам, ако има нещо ще питам пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 9 Март, 2011 ...За работа 100тина кинта макс., даже са много.Това не е летяща чиния, а 15 годишен кенеф ебати...Не разбирам логиката "по-стара кола - по-малко пари за работа". Трудът си е труд. Да не би на новите коли маслото да се сменя по-трудно, а на старите от самосебеси ???Не но повечето "майстори" като видят японска кола или пък мерцедес и почват с двойните тарифирания. Дали е стара или нова кола ако майстора е говно няма значение. Просто ако му искат над 100 кинта е некоректно ебати. Аз последния път дадох 80 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kitu 30 #10 Отговорено 9 Март, 2011 ... ако майстора е говно няма значение...Е това вече си е баш така.П.С. Без да искам цъкнах на колегата над мен -1 за reputation, и не мога да го поправя. Чувствам се много тъпо. Ако някои от модовете може да се притече на помощ, ще съм му благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGTONIK 0 #11 Отговорено 16 Април, 2011 Дай номера на шасито и списък на частите които те интересуват и които искаш да сменяш... Ще ти дам цените и фирмите производителки за всяка част и информация как да не се набалбукаш с ментета и освен това ще ти кажа и на кой колега в Стара Загора можеш да разчиташ за съдействие относно съвет, сервиз и качествено обслужване, диагностициране на проблеми или ако имаш каквито и да е въпроси... а колега за Пловдив, можеш ли да ме посъветваш нещо по сходния казус. Преди седмица купих СИВИК - 2001, 1,6 V-tec, 7 генерация. Сега искам да я обслужа: Дай ми, при възможност, инфо за няkoй надежден сервиз, където да извършат обслужването: Двигателя на колата е : D16V1110407 Шасито е : SHHEU87701U004122 трябват ми цени за: [*]масло 5w/20 - 5 литра [*]комплект предни дискове ( мойте са доста изядени ) и бих ди сменил [*]ангренажен ремък [*]ролка с хидравличен оптегач [*]маслен, горивен и въздушен филтър [*]филтри за климатика (2 броя) [*]ремонтен комплект за рейката ( водих я на диагностика преди да я купя в Бултрако Пловдив ) и там майстора ми каза, че има луфт в рейката и с ремонтен комплект това може да се оправи - било слабо място на този модел [*]водна помпа [*]амортисьори - предни - комплект [*]тампони, прахоуловители Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове