Jump to content
Muggs

Проблем със спирачна помпа.

Recommended Posts

Здравейте, имам един доста притеснителен проблем. Ще гледам да разкажа по-накратко.Колата е Civic Aerodeck 2.0iTD Преди около 3 месеца след едно страшно задръстване посока Владая ми отказаха спирачките. Не точно отказаха ами като напомпам 2-3 пъти, педала започна се втвърдява и едвам да държат спирачките. Като изфорсирам, спирачки пак има и можеше да се кара, но много внимавах и се прибрах. Разбрах, че мога да карам така, но спирам от първо натискане. Преди 4 дни си оставих колата да се ремонтира помпата на спирачките (след като ми казаха , че проблема е от нея). Вчера отидох да си взема колата и ми казаха, че е сменено буталото на помпата и всичко е наред. Добре ама неми се видя да е наред при положение, че педала на спирачките беше много твърд и колата едвам спира... :beer: обясниха ми , че трябва да загрее малко помпата (да се пораздвижи), защото била по стегнага... Оставихме да поработи на място 15тина мин. обаче спирачки няма. Казаха ми да покарам един-два дни ако няма промяна да се върна :plane: Тука вече много се нервирах, защото хубаво ще покарам ама колата едвам спира, натискам като вол тоз педал и гледам да не карам с повече от 50тина км. От какво може да идва този проблем, нормално ли е да трябва да се разработи тази помпа и може ли проблема да идва от нещо друго.... Надявам се да ми помогнете да разбера какво става, защото колата я ползвам редовно а и жената е бременна и много ме притеснява това... Мерси предварително....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип е трудно да се каже без да се види и пробва :plane: Но мисля че са ти запушени спирачните мъркучета :beer: Имал съм подобни симптоми на едно пежо :) Къде прави ремонта ако не е тайна ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен имаш проблем с вакум помпата или с клапана на самия сервоусилвател. Може и мембраната да е заминала . Насочи майсторите натам като не се сещат сами. 

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Насочи майсторите натам като не се сещат сами. 

Не ги насочвай , ами направо ги смени. Що за глупост е това ? Да загреела помпата :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно егати глупоста,да загрее помпата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей затова е препоръчително да сменяте цяла помпа и да прибягвате до ремонтен комлект само краен случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз търсих на няколко места и ми казаха, че нямало алтернативни помпи за мойта кола освен оригинална. Много се учудих, но както и да е. Ходих до HONDA в горубляне и ми казаха 700лв. :cool: Ходих и до ДаруКар 500лв. Това са луди пари според мене. Иначе и аз предпочитах да е нова помпа, защото все пак това са спирачки, но ме обедиха, че няма проблеми да се направи и затова така. Абе писнало ми е, кво да ви кажа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи краен случай? Аз мисля да пробвам с рем. комплект помпата на съединителя,11 лв.е.После ако нещо не е добре цяла помпа италиянска за 70 лв.Трябва да има и спирачна помпа на разумна цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата по-горе (и пак сори за offtopic-a): Моят съвет е - пробвай с оригинален ремонтен комплект за помпата на съединителя (последно беше 90-ина лв), защото процента на неуспех с тези по 11лв е голям! На мен ми я ремонтираха с оригинално бутало и упл. и няма грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да НЕ Е НАРАНЕН, защото ако е... всичко е от ден до пладне...

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво се смеете бе :dry: Като не разбирате какво се обаждате? Може да са му сложили керамично цилиндърче и да иска загряване преди да почне да работи :):love::wub: :wub: :wub::) По темата: Странното е че колегата казва, че педала е твърд, но не спира. Димек се предполага, че помпата задържа спирачната течност (поне за сега) и прави усилие. Горе колегите споменаха за сервото ... и мен ме навежда на мисълта че там нещо са осрали или просто не може да загрее и да заработи както трябва :D Колега провери си да не са ти обърнали клапана на маркуча за вакум или да не е изваден ... абе с една дума вижда дали там всичко е както трябва. А и не на последно място :

Моя съвет е да смениш НЕКАДЪРНИЦИТЕ с хора които знаят какво правят и мислят с главите си но... не само за това как да ти вземат парите... а как да ти свършат работа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както по горе казах и колегата Терориста ме подкрепи проблема е в сервоусилвателя или вакумпомпата за него. Щом непотьва педала помпата си е ок. Най вероятно е заминала вакумната помпа. Накарай някой да я пробва. Например да се запали двигателя и да се извади маркуча от сервото и да се види дали прави вакум. Ако не прави значи си купуваш помпа втора употреба като искаш гаранция и проблема ти е решен. Това е наистина елементарен проблем и се учудвам че майстори така се излагат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно е заминала вакумната помпа....Това е, наистина, елементарен проблем и се учудвам, че майстори така се излагат.

Усилвателят, на спирачното усилие(серво) използва вакум, създаден от самия двигател (при движението на буталата от ГМТ към ДМТ). Ти коя точно вакумна помпа, подозираш, за повредена? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Двигателя сьздава вакум за сервоусилвателя на бензиновите но на дизела има вакум помпа която е или оделен елемент закачен кьм ремька или е вьрзана наоста на алтернатора. Поне колкото дизели сьм виждал всички са били такива. Не сьм заглеждал дизела на хонда ама предполагам и той е така. Общия принцип е един и сьщ .

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчиле, тоя дизел е роверския мотор и вакуум помпата е на алтернатора.И според мен е там някъде проблема, ако има значение... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усилвателят, на спирачното усилие(серво) използва вакум, създаден от самия двигател (при движението на буталата от ГМТ към ДМТ). Ти коя точно вакумна помпа, подозираш, за повредена? :)

Това при дизела няма как за стане, защото при компресията с която работи, ще засмуче мембраната на сервото при буталата и ще я изплюе през ауспуха .. :) Както е казал и Момчил, при дизелите винаги е с вакум- помпа ..При колегата тя е на алтернатора (отпред до ремъчната шайба) но не е задължително да е в нея проблема ..Може да е и от клапанчето което се монтира на тръбопровода между помпата и сервото, може и спукана мембрана да е причината ..Иска си проверка ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

аз имам същия сивик и същия проблем със спирачките,смених ваком помпа с динамо от морга за 120лв. и работата стана пробваи и ти и си готов

Редактирано от YANI GEORG.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но на дизела

Пфф, пациента бил печка :) Момчи, прав си.Аз по дефолт, говоря за бензин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей да се притесняваш да кажеш името на сервиза... и "мАЙСТОРА"... Защото ако си мълчиш... утре или в другиден... някой друг колега ще изгори и ще извие като койот срещу месечина също като теб... и ще пусне подобна тема... и ще чака да му загрее помпата... :):D:D

Не се притеснявам да кажа кой е сервиза. Винаги съм бил много доволен от майстора и според мене момчетата си разбират от работата. Наистина с този проблем вече малко почнах да се съмнявам. Но да уточня, че не те са ремонтирали помпата а я носиха някъде... а това , че немогат да разберат защо е така вече незнам.

Както по горе казах и колегата Терориста ме подкрепи проблема е в сервоусилвателя или вакумпомпата за него. Щом непотьва педала помпата си е ок. Най вероятно е заминала вакумната помпа. Накарай някой да я пробва. Например да се запали двигателя и да се извади маркуча от сервото и да се види дали прави вакум. Ако не прави значи си купуваш помпа втора употреба като искаш гаранция и проблема ти е решен. Това е наистина елементарен проблем и се учудвам че майстори така се излагат.

Вакум помпата работи пробвана е преди ремонта. И аз мисля, че проблема е от сервото, но от друга страна си мисля, че не е отремонтирана помпата както трябва. Преди ремонта нямах проблем с твърдия педал. Днеска ще ходя пак при майстора и ще я огледат обстойно пак. Ако се окаже от помпата да си правят рекламация на тоя дето я е ремонтирал или да си искат парите, ако се окаже от сервото ще си взема едно втора ръка и така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...