Muggs 0 #1 Публикувано 1 Март, 2011 Здравейте, имам един доста притеснителен проблем. Ще гледам да разкажа по-накратко.Колата е Civic Aerodeck 2.0iTD Преди около 3 месеца след едно страшно задръстване посока Владая ми отказаха спирачките. Не точно отказаха ами като напомпам 2-3 пъти, педала започна се втвърдява и едвам да държат спирачките. Като изфорсирам, спирачки пак има и можеше да се кара, но много внимавах и се прибрах. Разбрах, че мога да карам така, но спирам от първо натискане. Преди 4 дни си оставих колата да се ремонтира помпата на спирачките (след като ми казаха , че проблема е от нея). Вчера отидох да си взема колата и ми казаха, че е сменено буталото на помпата и всичко е наред. Добре ама неми се видя да е наред при положение, че педала на спирачките беше много твърд и колата едвам спира... обясниха ми , че трябва да загрее малко помпата (да се пораздвижи), защото била по стегнага... Оставихме да поработи на място 15тина мин. обаче спирачки няма. Казаха ми да покарам един-два дни ако няма промяна да се върна Тука вече много се нервирах, защото хубаво ще покарам ама колата едвам спира, натискам като вол тоз педал и гледам да не карам с повече от 50тина км. От какво може да идва този проблем, нормално ли е да трябва да се разработи тази помпа и може ли проблема да идва от нещо друго.... Надявам се да ми помогнете да разбера какво става, защото колата я ползвам редовно а и жената е бременна и много ме притеснява това... Мерси предварително.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #2 Отговорено 1 Март, 2011 По принцип е трудно да се каже без да се види и пробва Но мисля че са ти запушени спирачните мъркучета Имал съм подобни симптоми на едно пежо Къде прави ремонта ако не е тайна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #3 Отговорено 1 Март, 2011 (Редактирано) Според мен имаш проблем с вакум помпата или с клапана на самия сервоусилвател. Може и мембраната да е заминала . Насочи майсторите натам като не се сещат сами. Редактирано 1 Март, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #4 Отговорено 1 Март, 2011 . Насочи майсторите натам като не се сещат сами. Не ги насочвай , ами направо ги смени. Що за глупост е това ? Да загреела помпата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #5 Отговорено 2 Март, 2011 Верно егати глупоста,да загрее помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #6 Отговорено 2 Март, 2011 Ей затова е препоръчително да сменяте цяла помпа и да прибягвате до ремонтен комлект само краен случай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Muggs 0 #7 Отговорено 2 Март, 2011 Аз търсих на няколко места и ми казаха, че нямало алтернативни помпи за мойта кола освен оригинална. Много се учудих, но както и да е. Ходих до HONDA в горубляне и ми казаха 700лв. Ходих и до ДаруКар 500лв. Това са луди пари според мене. Иначе и аз предпочитах да е нова помпа, защото все пак това са спирачки, но ме обедиха, че няма проблеми да се направи и затова така. Абе писнало ми е, кво да ви кажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #8 Отговорено 2 Март, 2011 Какво значи краен случай? Аз мисля да пробвам с рем. комплект помпата на съединителя,11 лв.е.После ако нещо не е добре цяла помпа италиянска за 70 лв.Трябва да има и спирачна помпа на разумна цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #9 Отговорено 3 Март, 2011 Към колегата по-горе (и пак сори за offtopic-a): Моят съвет е - пробвай с оригинален ремонтен комплект за помпата на съединителя (последно беше 90-ина лв), защото процента на неуспех с тези по 11лв е голям! На мен ми я ремонтираха с оригинално бутало и упл. и няма грешка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #10 Отговорено 3 Март, 2011 трябва да НЕ Е НАРАНЕН, защото ако е... всичко е от ден до пладне... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #11 Отговорено 3 Март, 2011 Кво се смеете бе Като не разбирате какво се обаждате? Може да са му сложили керамично цилиндърче и да иска загряване преди да почне да работи :wub: По темата: Странното е че колегата казва, че педала е твърд, но не спира. Димек се предполага, че помпата задържа спирачната течност (поне за сега) и прави усилие. Горе колегите споменаха за сервото ... и мен ме навежда на мисълта че там нещо са осрали или просто не може да загрее и да заработи както трябва Колега провери си да не са ти обърнали клапана на маркуча за вакум или да не е изваден ... абе с една дума вижда дали там всичко е както трябва. А и не на последно място : Моя съвет е да смениш НЕКАДЪРНИЦИТЕ с хора които знаят какво правят и мислят с главите си но... не само за това как да ти вземат парите... а как да ти свършат работа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #12 Отговорено 3 Март, 2011 Както по горе казах и колегата Терориста ме подкрепи проблема е в сервоусилвателя или вакумпомпата за него. Щом непотьва педала помпата си е ок. Най вероятно е заминала вакумната помпа. Накарай някой да я пробва. Например да се запали двигателя и да се извади маркуча от сервото и да се види дали прави вакум. Ако не прави значи си купуваш помпа втора употреба като искаш гаранция и проблема ти е решен. Това е наистина елементарен проблем и се учудвам че майстори така се излагат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #13 Отговорено 3 Март, 2011 Най вероятно е заминала вакумната помпа....Това е, наистина, елементарен проблем и се учудвам, че майстори така се излагат.Усилвателят, на спирачното усилие(серво) използва вакум, създаден от самия двигател (при движението на буталата от ГМТ към ДМТ). Ти коя точно вакумна помпа, подозираш, за повредена? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #14 Отговорено 3 Март, 2011 (Редактирано) Двигателя сьздава вакум за сервоусилвателя на бензиновите но на дизела има вакум помпа която е или оделен елемент закачен кьм ремька или е вьрзана наоста на алтернатора. Поне колкото дизели сьм виждал всички са били такива. Не сьм заглеждал дизела на хонда ама предполагам и той е така. Общия принцип е един и сьщ . Редактирано 3 Март, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #15 Отговорено 3 Март, 2011 Момчиле, тоя дизел е роверския мотор и вакуум помпата е на алтернатора.И според мен е там някъде проблема, ако има значение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #16 Отговорено 4 Март, 2011 Усилвателят, на спирачното усилие(серво) използва вакум, създаден от самия двигател (при движението на буталата от ГМТ към ДМТ). Ти коя точно вакумна помпа, подозираш, за повредена? Това при дизела няма как за стане, защото при компресията с която работи, ще засмуче мембраната на сервото при буталата и ще я изплюе през ауспуха .. Както е казал и Момчил, при дизелите винаги е с вакум- помпа ..При колегата тя е на алтернатора (отпред до ремъчната шайба) но не е задължително да е в нея проблема ..Може да е и от клапанчето което се монтира на тръбопровода между помпата и сервото, може и спукана мембрана да е причината ..Иска си проверка .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
YANI GEORG. 0 #17 Отговорено 4 Март, 2011 (Редактирано) аз имам същия сивик и същия проблем със спирачките,смених ваком помпа с динамо от морга за 120лв. и работата стана пробваи и ти и си готов Редактирано 4 Март, 2011 от YANI GEORG. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #18 Отговорено 4 Март, 2011 но на дизела Пфф, пациента бил печка Момчи, прав си.Аз по дефолт, говоря за бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Muggs 0 #19 Отговорено 4 Март, 2011 Недей да се притесняваш да кажеш името на сервиза... и "мАЙСТОРА"... Защото ако си мълчиш... утре или в другиден... някой друг колега ще изгори и ще извие като койот срещу месечина също като теб... и ще пусне подобна тема... и ще чака да му загрее помпата... Не се притеснявам да кажа кой е сервиза. Винаги съм бил много доволен от майстора и според мене момчетата си разбират от работата. Наистина с този проблем вече малко почнах да се съмнявам. Но да уточня, че не те са ремонтирали помпата а я носиха някъде... а това , че немогат да разберат защо е така вече незнам.Както по горе казах и колегата Терориста ме подкрепи проблема е в сервоусилвателя или вакумпомпата за него. Щом непотьва педала помпата си е ок. Най вероятно е заминала вакумната помпа. Накарай някой да я пробва. Например да се запали двигателя и да се извади маркуча от сервото и да се види дали прави вакум. Ако не прави значи си купуваш помпа втора употреба като искаш гаранция и проблема ти е решен. Това е наистина елементарен проблем и се учудвам че майстори така се излагат.Вакум помпата работи пробвана е преди ремонта. И аз мисля, че проблема е от сервото, но от друга страна си мисля, че не е отремонтирана помпата както трябва. Преди ремонта нямах проблем с твърдия педал. Днеска ще ходя пак при майстора и ще я огледат обстойно пак. Ако се окаже от помпата да си правят рекламация на тоя дето я е ремонтирал или да си искат парите, ако се окаже от сервото ще си взема едно втора ръка и така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове