KOS_with_NOS 18 #1 Публикувано 1 Март, 2011 Знам че има много изписани теми по въпроса с портирането но на мен ми трябват точни размери а никъде не са ги написали. Интересува ме максимашният размер до който мога да разстържа всмукатешния и изпускателния порт на d15z1? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #2 Отговорено 1 Март, 2011 Някъде бях го писал ама пак дубъл. За мен е важно струята която влиза/излиза да няма препятствия по пътя си, като например излишни ръбове вследствие на разширяване от по голям испуск. колектор например. Като си купиш ибейски той е с по-голям вътрешен размер и съответно ти се появява ръб/пропадане в часта глава-колектор в следствие на което се появява завихряне на газовете. Важно е не просто да се портне а да се слеят двата детайла все едно са едно цяло. Като цяло тези неща са дребни но ако събереш доста дребни неща идва напредъка, за мен е важно. Като цяло е полезно но не се осеща грам. Тук ти скицирвам на Пайнт една скица за теза към мнението ми. Поздрави. Така че размера зависи от отвора на всмукатела/испускатела. Лично мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #3 Отговорено 1 Март, 2011 Колега дай я на компютърна фреза и да стане както си му е реда, да ти орежат водачите дето седят в портовете и т.н. Иначе виж моята тема как съм я направил. За размер малко е относително понже ти май караш турбо или се бъркам ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #4 Отговорено 1 Март, 2011 Всмукателя ще се прави по главата. В смисъл искам да портна главата на максимално възможния размер и после по самия порт ще се правят тръбите на всмукателя. За това ми трябват точни размери Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #5 Отговорено 1 Март, 2011 А когато всмукателя и главата са от една и съща кола ... ? Какви са вариантите за порт? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове