Jump to content
Prelude_2.0

Купих си Хонда на Метан Civic Aerodeck D14A8 99г.

Recommended Posts

Колата е нов внос от Италия с Италянска уредба Tartarini или нещо подобно с изпарител е ,не е инжекционс малка бутилка която зареждам догоре за 10ЛВ и все още незнам колко се минава с нея .По данни на продавача се изминавало от 180-220 км . Искам да попитам някой колега дали има опит с метана и да сподели дали има тънкости по подръжката или като цяло ползването на такъв автомобил .ще се радвам на всяккави съвети относно Метана понеже ми е напълно непозната материя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зравей колега.Аз съм имал сивик купе 5 г на метан с 1.5 двигателя.Мога да кажа че колата се спъна доста,но за сметка на това минавах по 150 км извънградско за 9 лв.За 40 000 км на метан,не съм имал проблеми,трябва да се има предвид че автомобила го закупих на 290 000 км и го продадох на 345 000.Нещото което трябва да правиш е реглаж на клапани на всеки 20 000 км,или когато усетиш че има нужда от такъв.Ако търсиш икономия си направил най праилния избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега,Със здраве да си я караш безпроблемно 1 000 000км! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съвети може да ти даде който кара на метан и майсторите на метан,бях скиптичен към метана но братовчет ми си взема рено меган на метан и вече две години нищо не е мръднало и няма проблеми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега .Да те радва дълго време:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оказа се че е за гарнитура на главата ... :) колко струва тази радост знае ли някой на D14A8 ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Чувал! съм ,че не само метановите, понякога се сменя гарнитурата на главата.

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В зависимост откъде ще е купиш, гарнитурата ще е между 80 и 180 лв. Така или иначе ще е отварят - една ревизия на клапаните няма да е излишна. Добре ще е да се хване причината за духването на гарнитурата. Може да прегрята или нещо заради метана.Едва ли с 10 лв. ще минеш 180 км., но 130 пак не е зле.Аз вече правих ремонт на главата на метанова Хонда от Италия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и моята е от Италия ... да се надяваме че като подменя гарнитурата и обслужа мотора ще слуша дълго време :angry: макар и спъната ще ми върши работа комбито пък когато е за кеф се качвам на Рекса ВТ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,задължително си купи метална гарнитура,тя и оригиналната би трябвало да е такава.Работата е там че когато отидещ в магазина и кажеш че ти трябва гарнтура,ти предлагат разни клингиритови боклуци,които искарват няколко месеца и после пак главоболия.Казвам го защото съм се парил така и то на два пъти.

Редактирано от Tino
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...