DIGIGI 0 #1 Публикувано 28 Февруари, 2011 Здравейте колеги, отдавна не съм писал ама здрава англичанка се оказа... Имам един проблем сега... спря да пали изведнъж на бензин когато е студена, върти и не пали. Понякога с много мъки и въртене препалва на бензин... aма спря. На газ ми пали иначе малко по-трудно когато е студено(около 1-8 градуса),ма поне пали. И веднага прехвърлям да загрее на бензин и първите 5-10сек. на бензин работи едвам на 2-3 цилиндъра докато авт. смукач зацепи че вдигне оборотите на 1500-1700 та се оправи работата на двигателя. Иначе като е топла си пали от раз и на бензин и на газ нормално.Някой с някакви предположения например за датчик на температурата или някой ламбда сонда(щот си имам две)...Първата ламда до колектора е сменяна преди около 35-40х.км. с нова и не вярвам да е тя ама аз не ми се вярва и да е ламбда ама някой ако има по добро предположение ще съм благодарен, тъй като не съм в БГ и ми е трудно да се обадя на някой приятел и да попитам или да отида да я оправя някъде... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #2 Отговорено 28 Февруари, 2011 (Редактирано) Премери акумулатора на колко волта е когато върти стартера може да има повишено вътрешно съпротивление.Ако се опасяваш за ламбда сондата извади свещите ако са черни или още повече мокри с бензин значи че може да лъже компа да прави богата смес тогава я изключи най добре но изобщо не е задължителност да е от нея, при мен беше от нея, изгася ли я на бензин на другата сутрин...При теб ако не припалва при въртене на стартер(аха да запали ама не) по верятно е да е от акумулатора, намери си читав от друга кола и пробвай, успех дано да решиш проблема по евтино и бързо, да не от дюзите, горните предположения(мойте) са стреляне на посоки . Пробивал ли си да запалиш с подаване на газ(имам предвид педала) Редактирано 28 Февруари, 2011 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m.g. 65 #3 Отговорено 28 Февруари, 2011 При мен е същата работа (Д14А3). Нямам газово, но колкото по-студено е толкова по-трудно пали. Понякога от 6-7ми път Аха да запали и... втори опит, трети опит... ужас. Топла пали от раз.Сменях температурен датчик, чистихме IACV, дросел, делко (малко нагар имаше), смених свещите (които си бяха и все още са като нови)... никаква разлика! Дано намерим решение, че взе да ми писва... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIGIGI 0 #4 Отговорено 28 Февруари, 2011 Благодаря за бързите отговори колеги...акумулатора ми е на около година... и си върти...свещите за на около 10х.км....иначе с подаване на газ препалва по лесно ама на газ..., на бензин спря вече, само първия път я запалих...и това стана отведнъж - единия ден палеше на другия неиначе това да откача ламбдата ще го пробвам утре, но що ли не ми се вярва да има разлика... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #5 Отговорено 28 Февруари, 2011 Щото сигурно няма да има идеята беше че ако е от нея и дави свещите с бензин и ги прави черни от богатата смес по добре да я изключиш. Откачи акумулатора за 10-20 секунди пробвай дали пък няма да запали ако нещо газовата бърка компютъра може и да погледнеш и свещите по тях може доста неща да се разбере Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksander bachev 2 #6 Отговорено 28 Февруари, 2011 При мен никога не е ималко подобен проблем! Втори път контактния клуч не го завъртам. Дори ми се е случвало да го пускам преди да е запалила съвсем (за част от секундата) и тя пак пали... Щом я караш на газ, освен ако не е ГИ на 100% си провери свещите. Имахме преди един Голф (т.е. на дядо ми беше) и той правеше същата история. Сменихме кабелите и свещите и колата се оправи. мой съвет - Не сменяй нищо без да си се консултирал с някои кадърен майстор и той да ти каже мнението си! Успех и се надявам да се справиш скоро, защото иначе не е приятно никак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIGIGI 0 #7 Отговорено 28 Февруари, 2011 Благодаря колега! То и при мен никога не е имало проблем ама все пак не е нова кола и това е нормално според мен... при толкова изминати километри...Газовото е обикновено, свещите ще ги проверя въпреки това че са на малко км. Кабелите са оригиналните - честно казано съмнявам се в тях, но както казах не съм в БГ и ми е доста трудно да се обърна към някой да се обадя в БГ и да разреша проблема лесно. Сигурно ак оси бях в БГ нямаше да пиша такава тема а щях да съм разрешил проблема вече, но не съм и тук трябва да се оправям сам и затова се надявам на помощ от форума!Иначе наистина не е приятно да завъртиш ключа и да не запали веднга! Ама поне се намирам в страната производител на моята кола и части втора употреба и нови има доста... само да разбера кое точно ми прави въртели... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIGIGI 0 #8 Отговорено 29 Март, 2011 Здравейте отново колеги Искам да Ви осветля за решението на проблема ми, че ако може да помогне на някого... Колегата "loan" се оказа най прав до тук, но аз така и не го послушах много тъй като си бях сигурен в акумулатора и в свещите... Въпреки, че си мислех, че свещите съм ги сменял скоро(то си беше скоро...) ама погледнах моята си книжка и се оказа, че са на 31х.км.! Смених ги веднага, колата се пооправи, почна да пали, но не така както трябва да бъде, пак беше леко трудно и не работеше перфектно. Свалих дистрибуторната капачка, имаше много нагар по четирите полюса, по зашкурих ги и позачистих подобри се още малко, но пак не беше перфектно. И вече се чудех кое може да е още... и няма и 3-4 дни и колата ме остави на пътя, отидох на едно летище, паркирах нормално и после няма тоци въобще за палене... изведнъж просто Като ми я прибраха, тъй като аз заминах после и се върнах след седмица, почнах от акумулатора. Свалих го, сложих го да се зарежда, обаче още докато се зареждаше видях че крайната клетка не се зарежда и плочите са се огънали(явно са се допряли) и дори след като го заредих същата работа. Оказа се, че до нас има магазин за авточасти и на следващия ден вече имах Бош Силвър. След като го сложих и не бях палил колата една седмица тъй като си бях в БГ, колата запали и заработи като нова! Перфектно палене вече и перфектна работа на авт.смукач в началото. Просто не можех да повярвам как акумулатор на 1.5г. в гаранция може да се скапе изведнъж така. И за да знаете какъв е за да не купувате италиански боклуци като мене, това беше FAAM! Ако можех да им го върна и да им го блъсна в главата... А междувременно смених и дистрибуторната капачка за да е всичко перфектно. Сега колата работи перфектно, не прекъсва в началото дори когато е на авт. смукач, пали от раз и всичко се оказа от акумулатор и от свещи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове