Jump to content
DIGIGI

Не пали студена...

Recommended Posts

Здравейте колеги, отдавна не съм писал ама здрава англичанка се оказа... ;) Имам един проблем сега... спря да пали изведнъж на бензин когато е студена, върти и не пали. Понякога с много мъки и въртене препалва на бензин... aма спря. На газ ми пали иначе малко по-трудно когато е студено(около 1-8 градуса),ма поне пали. И веднага прехвърлям да загрее на бензин и първите 5-10сек. на бензин работи едвам на 2-3 цилиндъра докато авт. смукач зацепи че вдигне оборотите на 1500-1700 та се оправи работата на двигателя. Иначе като е топла си пали от раз и на бензин и на газ нормално.Някой с някакви предположения например за датчик на температурата или някой ламбда сонда(щот си имам две;))...Първата ламда до колектора е сменяна преди около 35-40х.км. с нова и не вярвам да е тя ама аз не ми се вярва и да е ламбда ама някой ако има по добро предположение ще съм благодарен, тъй като не съм в БГ и ми е трудно да се обадя на някой приятел и да попитам или да отида да я оправя някъде...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премери акумулатора на колко волта е когато върти стартера може да има повишено вътрешно съпротивление.Ако се опасяваш за ламбда сондата извади свещите ако са черни или още повече мокри с бензин значи че може да лъже компа да прави богата смес тогава я изключи най добре но изобщо не е задължителност да е от нея, при мен беше от нея, изгася ли я на бензин на другата сутрин...При теб ако не припалва при въртене на стартер(аха да запали ама не) по верятно е да е от акумулатора, намери си читав от друга кола и пробвай, успех дано да решиш проблема по евтино и бързо, да не от дюзите, горните предположения(мойте) са стреляне на посоки ;). Пробивал ли си да запалиш с подаване на газ(имам предвид педала)

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същата работа (Д14А3). Нямам газово, но колкото по-студено е толкова по-трудно пали. Понякога от 6-7ми път ;) Аха да запали и... втори опит, трети опит... ужас. Топла пали от раз.Сменях температурен датчик, чистихме IACV, дросел, делко (малко нагар имаше), смених свещите (които си бяха и все още са като нови)... никаква разлика! ;)Дано намерим решение, че взе да ми писва... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори колеги...акумулатора ми е на около година... и си върти...свещите за на около 10х.км....иначе с подаване на газ препалва по лесно ама на газ..., на бензин спря вече, само първия път я запалих...и това стана отведнъж - единия ден палеше на другия неиначе това да откача ламбдата ще го пробвам утре, но що ли не ми се вярва да има разлика...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото сигурно няма да има ;) идеята беше че ако е от нея и дави свещите с бензин и ги прави черни от богатата смес по добре да я изключиш. Откачи акумулатора за 10-20 секунди пробвай дали пък няма да запали ако нещо газовата бърка компютъра може и да погледнеш и свещите по тях може доста неща да се разбере

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен никога не е ималко подобен проблем! Втори път контактния клуч не го завъртам. Дори ми се е случвало да го пускам преди да е запалила съвсем (за част от секундата) и тя пак пали... Щом я караш на газ, освен ако не е ГИ на 100% си провери свещите. Имахме преди един Голф (т.е. на дядо ми беше) и той правеше същата история. Сменихме кабелите и свещите и колата се оправи. мой съвет - Не сменяй нищо без да си се консултирал с някои кадърен майстор и той да ти каже мнението си! Успех и се надявам да се справиш скоро, защото иначе не е приятно никак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега! То и при мен никога не е имало проблем ама все пак не е нова кола и това е нормално според мен... при толкова изминати километри...Газовото е обикновено, свещите ще ги проверя въпреки това че са на малко км. Кабелите са оригиналните - честно казано съмнявам се в тях, но както казах не съм в БГ и ми е доста трудно да се обърна към някой да се обадя в БГ и да разреша проблема лесно. Сигурно ак оси бях в БГ нямаше да пиша такава тема а щях да съм разрешил проблема вече, но не съм и тук трябва да се оправям сам и затова се надявам на помощ от форума!Иначе наистина не е приятно да завъртиш ключа и да не запали веднга! Ама поне се намирам в страната производител на моята кола и части втора употреба и нови има доста... ;) само да разбера кое точно ми прави въртели... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги ;) Искам да Ви осветля за решението на проблема ми, че ако може да помогне на някого...

Колегата "loan" се оказа най прав до тук, но аз така и не го послушах много тъй като си бях сигурен в акумулатора и в свещите...

Въпреки, че си мислех, че свещите съм ги сменял скоро(то си беше скоро...) ама погледнах моята си книжка и се оказа, че са на 31х.км.! Смених ги веднага, колата се пооправи, почна да пали, но не така както трябва да бъде, пак беше леко трудно и не работеше перфектно. Свалих дистрибуторната капачка, имаше много нагар по четирите полюса, по зашкурих ги и позачистих подобри се още малко, но пак не беше перфектно. И вече се чудех кое може да е още... и няма и 3-4 дни и колата ме остави на пътя, отидох на едно летище, паркирах нормално и после няма тоци въобще за палене... изведнъж просто :D

Като ми я прибраха, тъй като аз заминах после и се върнах след седмица, почнах от акумулатора. Свалих го, сложих го да се зарежда, обаче още докато се зареждаше видях че крайната клетка не се зарежда и плочите са се огънали(явно са се допряли) и дори след като го заредих същата работа. Оказа се, че до нас има магазин за авточасти и на следващия ден вече имах Бош Силвър. След като го сложих и не бях палил колата една седмица тъй като си бях в БГ, колата запали и заработи като нова! Перфектно палене вече и перфектна работа на авт.смукач в началото. Просто не можех да повярвам как акумулатор на 1.5г. в гаранция може да се скапе изведнъж така. И за да знаете какъв е за да не купувате италиански боклуци като мене, това беше FAAM! Ако можех да им го върна и да им го блъсна в главата... ;)

А междувременно смених и дистрибуторната капачка за да е всичко перфектно.

Сега колата работи перфектно, не прекъсва в началото дори когато е на авт. смукач, пали от раз и всичко се оказа от акумулатор и от свещи... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...