Jump to content
TheHondaCivic

Втек контролрлер на D16Z6

Recommended Posts

Колеги някой оборудвал ли се е с това чудо и какви са му преките наблюдения. Ако си взема такъв в кой диапазон ще подобря работата на двигтеля. Примерно, ако накарам Втека да се включва към 3500, вместо 4800. Дали ще се подобри динамиката. Най много ще се радвам на отговори от хора които са го изпробвали, щото прдположения и сам мога да си правя. ;):)

Редактирано от TheHondaCivic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под 4800 няма смисъл :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно може да си направиш Втек контролел като си чипнеш компа. Иначе е пълна безсмислица. И няма да е по-добре ако го смъкнеш....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така съм чувал, че под определени обороти се губи силата на втек-а.

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мисля, че ако имаше смисъл той японеца щеше да го програмира да вкл. по рано, ама продават се из форума разни "магии" за вдигане на коне ускорения и др. та човек се замисля :) па по добре да си попитам.

Редактирано от TheHondaCivic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смениш нещо по хардуера може и да има смисъл :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смениш нещо по хардуера може и да има смисъл !!!

какъв хардуер аз съм с газов инжекцион !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какъв хардуер аз съм с газов инжекцион !!!

 

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение колегата имаше впедвид ако смениш нещо от механиката на двигателя а не от електроникатаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не точно ,предишния ми сивик , д15б8 блок му бях слагал з6 глава p06- ecu (hondata chip,пълна смукателна и изпускателна система,инжектори от прелуд) , за в-тек контрол 3" оборотомер с shift-light ( като светне лампата за смяна на скорости се включва в-тека когато се включва след 4000 много добре вървеше но от 3200(+/-100) имаше много по интензивна сила без никакви затишия (на опеделени обороти от 1000 до 8000) Недостатък за 8-месеца ми изгоряха 2-в-тек соленоида (следователно обратно на 4000обор.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"1000" инжинери са го мислили с години ти искаш с лекота да го променяш :D Зада е направено така си има пречина :cool: На D15Z8 двигателя например витека се включва след 2500 оборота но не излита :lol: Започва да дърпа едва след 4500 оборота нищо че витека се е включил по рано :cool: Насочи се както са казали колегите към хардуера :devil: Например ако искаш по мощен компютър не си инсталираш друг уиндолс :) нали :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, как го познавате това включване на vtec-а кога става?

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най лесно става като свържеш един диод към витека :cool: Когато се включи битека диода светва :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най лесно става като свържеш един диод към витека :( Когато се включи битека диода светва !!!

 

Малко по-подробно ще опишеш ли как ставаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kатода през 1К ом , анода към кабела на Бтека !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да знаеш че разбрахмеПубликувано изображение дай малко като за по-простички хораПубликувано изображение ако приложиж и снимки цена няма да имашПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като погледнеш диода ще видиш че вътре има 2 части (анод и катод). По-голямата част е "-" , а по-малката е "+" . И да ги обърнеш нищо няма да стане, просто няма да свети. Намираш си от някъде една маса ( "-" ), след това закачаш едно съпротивление от 1К ом и към това съпротивление закачаш "-" на диода. От Втек клапана(до него стига само 1 кабел) взимаш "+" на диода. Под закачаш имам предвид да се пуска проводник примерно 0.75 квадрата(принципно това е доста, ама с цел по голяма защито от нараняване) , елементите да се запояват и да се изолират с термошуах. Намираш си някъде да си закачиш диода (вътре при уредите примерно) и след пускането на Втека, диода ще светне. Като го закачаш някъде, гледайте да не ти блещи в очите !!! Това е хубаво ама при икономиците, защото там точката на пускане се променя спрямо различни фактори. При д16 си е твърдо закована.... Ама все пак върши работа , защото примерно може да не го пуска ако няма достатъчно налягане на маслото и така ще разбереш.

Редактирано от teror1sta
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...