Sektant 0 #1 Публикувано 13 Февруари, 2011 Колеги от днес колата неще да пали,акомулатора падна и като замерих видях че динамото зарежда 10.30 волта което е много малко,при условие че трябва да зарежда около 14волтаОт какво може да е проблема има ли начин да се оправи или трябва ново динамо???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 13 Февруари, 2011 (Редактирано) пробвай първо с др акумулатор ! (работещ и зареден ) Редактирано 13 Февруари, 2011 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrasIs7a 81 #3 Отговорено 13 Февруари, 2011 След акумулатора минаваш на тема релерегулатор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #4 Отговорено 13 Февруари, 2011 Четките на динамото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #5 Отговорено 13 Февруари, 2011 "Динамото зарежда 10.3 волта" тълкувам така : Напрежението на акумулатора е било под 10.3 волта /примерно 8 волта/ и след като двигателя е запалил и динамото е започнало да зарежда на клемите на акумулатора измерих с мултицета 10.3 волта .Ако тълкуванието ми е вярно , то бих заредил като начало самият акумулатор на външно зарядно устройство , за да констатирам че може да се зарежда и е евентуално в добро състояние и едва тогава ще търся причината в генератора. Ако генератора наистина зарежда точно до 10.3 волта напрежение / тоест поддържа определена стойност без да "играе" в зависимост от оборотите / най-вероятната причина е лоша връзка / вероятно маса / , която го "лъже" за действителната стойност на напрежението - получава се от пад на напрежение във самата връзка / най-често / или частичен пробив в самият регулатор / шанс 1 на много /.Надявам се да съм бил полезен . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 13 Февруари, 2011 От какво може да е проблема има ли начин да се оправи или трябва ново динамо????От изгорял диод, от прекъсната навивка в статора, или от няке от нещата които са изброили колегите ..Начин да се оправи винаги има, но ще ти трябва добър електричар .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sektant 0 #7 Отговорено 13 Февруари, 2011 Като на първо време свалих акомулатора да се зареди и утре ще видя какво ще стане Благодаря за съветите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sektant 0 #8 Отговорено 15 Февруари, 2011 след доливане на вода и 12 часово зареждане на акомулатора показва стойност от 2 волта Явно в него е проблема след повторен опит за зареждане токоизправителя след 1 мин се изклучва сам явно акомулатора е заминал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Araba 4 #9 Отговорено 15 Февруари, 2011 заминал си е колега твоя акомулатор.сега си сложи друг,изправен и добре зареден.измери отново напрежението.при обороти на двигателя над 2000 об/мин. показанията трябва да са в границите 13,8-14,2V .Ако са под тези стойности,значи генератора на напрежение не работи както трябва,а причините за това може да са няколко и някой ел.техник трябва да го види. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamalito 1 #10 Отговорено 15 Февруари, 2011 колега, волтажа при 2000 оборота и при 900 е един и същ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове