Kassy 0 #1 Публикувано 5 Февруари, 2011 (Редактирано) въпросът ми е следния:как от д15б2 може да стане д15б, възможно ли е изобщо такова чудо, в момента събирам инфо, тъй като скоро мисля да започна с преправата на двигателя, но не съм сигурен дали да е просто махане на моното, или нещо повече! Да доуточня говоря за д15б Втек, може ли да стане такова животно от малкия д15б2?и втек версията на д15б пак ли е с карбове? Редактирано 5 Февруари, 2011 от Kassy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 5 Февруари, 2011 Защо реши д15б ? Правиш си едно мини-ми и си свиркаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #3 Отговорено 5 Февруари, 2011 Защо реши д15б ? Правиш си едно мини-ми и си свиркаш Ами по прости сметки хората си мислят че като направиш мини ми с глава д16з6 си примерно 125 коня, а ако направиш д15б си 130.... еми не е доказано това особено с такива разлики в сетъпа спрямо истинското д15б... А и не всичко е една глава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kassy 0 #4 Отговорено 5 Февруари, 2011 Аз си мисля точно за пълна инжекция и не съм сигурен още дали да се слага втек глава, За сметките сте напълно прави че просто видях по-големите числа и за това заалчнях!Това което съм замислил за колата е:Изкормване на интериора, след това поставяне на изолация(някъде бях видял проект с изолация за паркет) защото искам да е малко по тиха, особено сега зимата пластмасите се разскърцват повече!Пълна инжекция и може би втек глава(най-вероятно Втек щото искам да знам кво толкова се радват хората на това)В момента е с обикновенни джанти 13ки а аз искам да и сложа 14ки стига да намеря такива които да И седят добреДа се пребоядиса задната броня и пастиране нацяло, че да блестии едни разпънки отпред и отзад да има малко по-голям стабилитет!Мислех да взимам на пролет нова кола и то не къква а Rover 75 но сметнах че имам по-важни неща и за това по добре да си вложа парите в тях а да си стегна моята си кола която много си харесвам.Просто се чудех как да изкарам малко повече сила, мислех и за колектори, но не искам да става шумна, искам като пътувам Варна - София да ми е спокойно(с 90-110), но като трябва да изпреварвам да е като оса!Пари мога да вложа, любов също, труда за жалост няма да е от мен но ще се доверя на Дидо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #5 Отговорено 6 Февруари, 2011 Всичките неща дето си ги замислил да направиш на колата са горе долу колкото цената на Ровъра който си мислил да купуваш. Изкормване на интериора, след това поставяне на изолация(някъде бях видял проект с изолация за паркет) защото искам да е малко по тиха, особено сега зимата пластмасите се разскърцват повече!Как така изкормване? Тия изолации за паркети, вати и тн не са оферта, ама никак даже. Ако средствата не са проблем - има STP, Dynamat и тн. С тях ефекта е доказан, и са с точно такова предназначение. Всичко останало са свободни съчинения с неясен ефект и последици.Пълна инжекция и може би втек глава(най-вероятно Втек щото искам да знам кво толкова се радват хората на това)Помоли някой за кръгче или поне да те повози за да ти стане ясно какво да очакваш (предполагам има D15ки vtec във Варна) за да не се окаже, че очакванията са били по-големи от резултата и да последва разочарование.Моят съвет е ако ще я правиш вървежна да я подсигуриш откъм спиране (слагане на по-големи спирачки).и едни разпънки отпред и отзад да има малко по-голям стабилитет!Щангите имат много по-голям ефект.Просто се чудех как да изкарам малко повече сила, мислех и за колектори, но не искам да става шумна, Какво общо има изпускателният колектор с шума? При сивиците основният шумозаглушител е крайното гърне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kassy 0 #6 Отговорено 7 Февруари, 2011 "chris_barnes"Благодаря за отговора, очакванията ми далеч не са прекалени, просто ме човърка, а в момента имам бол излишно време и просто попрочитам това онова, нямам представа какво е STP, Dynamat и тн, бях се насочил към ватата и изолацията под паркета, защото точно тук бях чел за такива неща, под изкормване имам предвид да сваля седалки мокет и пластмаси и да сложа от споменатото, а след това да си върна интериора обратно, надявам се постегнат и да не скърца, че сега зимата пластмасите ме дразнят... за спирането сигурно и там ще вложа лев, но не мисля че ще ми излезе и на половина колкото Ровер 75, щото този дето си го бях харесал е 11 хилки, просто не му е сега времето! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 8 Февруари, 2011 Е, новите ровери са скъпички, да. Dynamat & STP са материали за звукоизолация, използват ги основно аудиофилите. Представляват (до колкото знам) нещо като гумена/асфалтова изолация върху която има алуминиево фолио) самозалепящи са. В крайна сметка щом имаш време да чоплиш - давай смело, така постепенно като правиш нещата ще ти е още по-интересно Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDJI11 18 #8 Отговорено 11 Февруари, 2011 и аз мисля като колегата chris_barnes давай смело и успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kassy 0 #9 Отговорено 12 Февруари, 2011 Преди няколко месеца закупих от колега във форума "Чипнато" ЕКУ за д15б2 и го сложих на моята кола, като отворих ЕКУ-то вътре наистина има чип, но резултат не знам дали имаше някакъв, сложих и конусен филтър, но освен малко повече шум сякаш няма друг ефект. Като цяло не съм разочарован от минималния клонящ към нула резултат, просто почна да ме човърка за повече!п.с. чипът е програмиран с таблици правени от 1нет! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #10 Отговорено 17 Март, 2011 На този двигател дори и чип от Buggatti Vayron да му сложиш, няма да тръгне по добре. Най-големия му проблем, който не можеш да пребориш с никой чип е малкия дросел. Сложи му една "пълна" инжекция и един нормален изпускателен колектор и ще усетиш разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове