SH3M37A 5 #1 Публикувано 25 Януари, 2011 Здравейте колеги Слизам днеска не знам колко градуса е вънка,но не иска да запали а снощи се фуках че на вуйчо ми ситроена е кошник ,пред хондата и тази сутрин ставам ръгам ключа ,бастар копче йок .... уредби системи музики глупости тръгват , таблото светва чека огасва , въртя - никой няма ;) пак въртя -- пак никой ... стартера не захапва играх си 30 мин неще да гаврътне да запали да е замръзнал стартера .... пък не е толкова студена уж във варна помощ колеги че гратския транспорт ме зове като гледам ;( Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 25 Януари, 2011 че гратския транспорт ме зове като гледам ;( Недей така, това е кофти вариант Аз малко не разбрах дали стартера върти и не пали или не иска да завърти стартера ? Та по принцип май е 2-рото (попитах за всеки случай ): Вдигаш предния капак, на стартера има 2 кабела. Единия е завит с гЕйка другия е на кабелна обувка. Тоя с кабелната обувка го виж да не би да се е извадил или да не контактува добре. Паробвай пак да запалиш, ако не иска да завърти същия кабел го хващаш и мериш дали се появяват едни 12+ волта като се завърти ключа да палиш(ще трябва някой да ти помогне). Ако се появяват +12в провери пак дали контактува добре към стартера, после виж другия кабел да не се е разхлабила гайката. Ако проблема не и там, провери да не са е разхлабила масата м/у купето и двигателя! И тя ако е наред значи стартера се е сдухал нещо. Вариант 2: при завъртането на ключа да палиш не се появяват +12 волта на кабела с обувката търси проблема в контактния ключ. Също може да тестваш с един кабел. Единия край на +12в директно от акумулатора , другия край на стартера където е кабела с обувката(него го вадиш). Ама това е след като провериш масите на двигателя и 2-рия кабел на стартера(с гЕйката). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 25 Януари, 2011 Има и един прост начин - вземаш един чук и с дръжката на чука удряш по статора / корпуса / на стартера и пробваш да завърти! Ако завърти - четките са за смяна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #4 Отговорено 25 Януари, 2011 Благодаря колеги отивам да го мятам да видя какво ще стане и ще пиша Няма да е лошо да направим една такава тема и да се закачи при останалите технически теми Едва ли съм само аз с такъв симпатичен проблем Благодаря още веднъж Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #5 Отговорено 25 Януари, 2011 колеги проблема е много по дълбоко отколкото си мислих незнам от къде но е целия стартер е замръзнал дълбоко няма чукане няма пукане .... ако го поливам с гореща вода да порасне дали ще се оправи или да чакам пролетта ? ако не му пречи да го полея дали ще се оправи ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #6 Отговорено 25 Януари, 2011 Що не замериш акумулатора за всеки случай? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #7 Отговорено 25 Януари, 2011 И после тая вода като замръзне навсякъде!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #8 Отговорено 25 Януари, 2011 (Редактирано) то и това го има с замръзването кУмУлатор има щом да ми бичи баса и сички глупости в колата на мах ток има ще чакаме пролетта или поне по топъл ден да го ..... и тогава ще му мислим Редактирано 25 Януари, 2011 от SH3M37A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1547 #9 Отговорено 25 Януари, 2011 А пробва ли на бутане, дали ще запали? И стартерът ще се размрази(евентуално). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #10 Отговорено 25 Януари, 2011 не съм пробвал на бутане понеже съм спрял на много шибано място пред блока :D и колата е в нещо като в канал с предните колела ....няма място за въже а на бутане ще трябват доста хора да я искарам от там ... и е заледено ... няма как да стане докато не омекне малко времето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PIKap 213 #11 Отговорено 25 Януари, 2011 (Редактирано) И после тая вода като замръзне навсякъде!?ако след това покара известни километри ? Ще замръзне ли отново ? Или просто след това отиди до Мола и гледай някой филм, а колата отдолу в паркинга. Поне зимата аз така процедирам като цялата кола е замръзнала Редактирано 25 Януари, 2011 от PIKap Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #12 Отговорено 25 Януари, 2011 Така с гадаене няма как да стане. Акумулатор/замери пусковия ток, нищо че свири баса/, стартер, главно реле, бобина - проверявай едно по едно, за да локализираш проблема. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #13 Отговорено 25 Януари, 2011 ще проверя утре неска няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #14 Отговорено 26 Януари, 2011 колеги магарето са е заинатило и неще да запали ни на дърпане ни на бутане ..... се едно са е задавила или бензина да е замръзнал или и аз незнам ......... никъв признак на живот у нея :D !!! някакви идеи от какво може да е ... какво ли не пробвах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #15 Отговорено 26 Януари, 2011 Градски, върти ли изобщо или не тоя стартер? И как е замръзнал, от вода ли, от какво?Това за първи път го чувам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchev70 1 #16 Отговорено 26 Януари, 2011 Пиши какво си пробвал,а ние да те подсещаме какво си пропуснал! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #17 Отговорено 26 Януари, 2011 колеги магарето са е заинатило и неще да запали ни на дърпане ни на бутане ..... се едно са е задавила или бензина да е замръзнал или и аз незнам ......... никъв признак на живот у нея ;) някакви идеи от какво може да е ... какво ли не пробвах Помпата чува ли се да върти! Наи добрия вариант е да я бутнеш някъде в гараж и да пуснеш някакъв уред да грее близо до предна лява гума! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #18 Отговорено 26 Януари, 2011 колеги .... Стартера не въртеше !Помпата се чува !КУмУлатор има !имаше около 10 литра бензин може би и по малко - може би той е проблема ? да е замръзнал ама едва ли чуках го блъсках го не захапваше да запали Минах около 2-3 км на дърпане все едно беше задавена ... не палеше ...оставих я на слънце за 2-3 часа отидох О ЧУДО КУмУлатор няма ... но пък успя да завърти стартера на 2-3 пъти колкото да запали....както и да е запали и сега няма проблем поне докато я карах ... докато не заее и фучи тогава ще видим Благодаря на всички отзовали се , ще го имам за напред като знание Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #19 Отговорено 18 Февруари, 2011 Колеги намерих проблема след много търсене проверяване от моя страна без намеса на "майстор" предполагам намерих проблема утре сутринта ще разбера.Тази сутрин ми направи същия проблем и кипнах .... разнибитих я отвсякъде и започна мерене с мултицепта ..... няма как да ми замръзне стартера капи антифриз по него / трудно да замръзне Симптомите бяха следните :Давам на контакт / понеже алармата ми има имобилайзер и трябва да цъкна бастар копчето за да светне таблото / след като светне таблото въртим манивелата да запали но стартера не върти.На бутане не пали / обиколих половина Варна на въже.Когато ми сложиха алармата едно време започнах да я разучавам как действа в движение по баир надолу гася ,пускам алармата/заключвам...спирам алармата/отключвам давам на скорост без да натискам имобилайзера на алармата и се мъча да запаля на скорост - не става не допуска гориво в системата.и какво открих алармата явно ми дава дефект от страна на дистанционното ..... и по спец имобилайзера .... 1 път пали 1 път не пали ... след спиране на имобилайзера от дистанционното ...явно ми окъсява някъде и като натисна копчето рем контр дава само на контакт без да махне подаването на гориво и ток към стартера ..... натиснах сервизния бутон и воала запали Утре сутрин ще съм сигурен на 100% дали е от това и ще пиша пак .ако се окаже от алармата ще я сменям и без това си харесах 1 с дистанционно палене :] Благодаря на всички писали Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #20 Отговорено 18 Февруари, 2011 Да наистина това е общото между стартера и запалителната система-именно алармата ,имолайзера,и главното реле. Жалко че не се сетихме по рано . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Asimo 0 #21 Отговорено 20 Февруари, 2011 При наличието на ток и гориво причината Хонда да не пали е подобна глупост или в стартера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #22 Отговорено 24 Февруари, 2011 Май ще се окаже стартера ..... тази сутрин хвана студ и пак не запали .... пламнах от яд ,за малко да закъснея за работа ...хванах алармата и я изкормих с кабелите с всичкото оставих я заключих я и като се прибрах вечерта пак не запали....ептен полудях и ся е паметник пред блока и до сервиз няма да мога да я закарам понеже няма кой да ме дръпне голям купон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #23 Отговорено 24 Февруари, 2011 (Редактирано) По принцип не се повтарям ама в момента седиш и се чудиш какво е, а може веднага да зарбереш от къде ти идва проблема. Като си оскубал алармата, защо си мислиш че ще запали ако не си оправиш инсталацията ? Та по принцип май е 2-рото (попитах за всеки случай ): Вдигаш предния капак, на стартера има 2 кабела. Единия е завит с гЕйка другия е на кабелна обувка. Тоя с кабелната обувка го виж да не би да се е извадил или да не контактува добре. Паробвай пак да запалиш, ако не иска да завърти същия кабел го хващаш и мериш дали се появяват едни 12+ волта като се завърти ключа да палиш(ще трябва някой да ти помогне). Ако се появяват +12в провери пак дали контактува добре към стартера, после виж другия кабел да не се е разхлабила гайката. Ако проблема не и там, провери да не са е разхлабила масата м/у купето и двигателя! И тя ако е наред значи стартера се е сдухал нещо. Вариант 2: при завъртането на ключа да палиш не се появяват +12 волта на кабела с обувката търси проблема в контактния ключ. Или алармата. Също може да тестваш с един кабел. Единия край на +12в директно от акумулатора , другия край на стартера където е кабела с обувката(него го вадиш). Ама това е след като провериш масите на двигателя и 2-рия кабел на стартера(с гЕйката). Редактирано 24 Февруари, 2011 от teror1sta 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове