Jump to content
Valenti

Проблем с турбото на Accord 2004та 2.2 i-ctdi Sedan

Recommended Posts

Здравейте, имам Хонда Акорд 2004та година. Купена е от магазина и сам и единствения собственик. За 6 години и половина нямах абсолютно никакви проблеми, но вчера както нормално си карах ми се наложи да я понастъпя в ситуация, но изведнъж никаква мощ, вдига обороти бавно, общо взето стана 20-30% кола, нямаше промяна на звука остана си тиха както винаги и си мислих до последно че се е задръстил катализатора. Днес в сервиза 2-3 часа я гледаха и след проверка на всичко се оказа че турбината хвърляла масло към двигателя и просто не работела (поне така ми казаха, не сам от най-разбиращите). Казаха ми че съм имал късмет че не се е счупила страната на турбото от към двигателя а от другата страна ( иначе ще се потроши целия двигател ). Някой имал ли е същия проблем някога или нещо такова... Имам чуството че сам единствения с проблем с турбото на този (иначе невероятно добър и здрав) двигател. Ако някой може да предложи турбина за моя модел, нова или използвана (но в добро състояние) моля да пише или просто който има съвети и мнения е добре дошъл да помогне. В официалния магазин на Хонда ми казаха цена за ново турбо: 4474,06 лв. (без монтажа) което смятам че е пълно безумие след като сменят турбо на BMW 320d 2006та година в М кар за 1500лв. ( с включен монтаж). :DБлагодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,Съжалявам за проблема ти, но за всичко има лек. Турбината ти е Garrett GT 1752V и е същата като за БМВ 320д. Монтажа би трябвало да не е проблем за всеки уважаващ се сервиз. Този модел се слави със здравината си и ти си първия, при който се е счупила. На колко хиляди километра е и с какво масло си карал колата?То е ясно че в Хонда-България цената е космическа.Питай тукhttp://www.turbos-hoet.com/bu/Отзивите са за поносими цини и качество.Пиши за резултатите и успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е перфектна ! Като нова е просто, на 142 000 км е, маслото е сменяно на всеки 20 000км както е предписано от Хонда само в сервизи на Хонда и само с оригиналното масло Хонда, възможно най доброто. Никога не е спестявано за нищо по колата, по перфектна поддръжка от това просто няма как. Този път мислих да сменя маслото на 15 000 км защото я карах само градско и тъкмо станаха точно 15 000 и стана този проблем. Благодаря за саветите ще разгледам какво мога да направя за сега сам намерил турбо за 1200 лв от англия оригинално и чисто ново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се идва до Пловдив, може да се уреди пълно рециклиране 7-800 лв.И сега като сложиш другата турбина, след яко пържене на колата, винаги я оставяй после да поработи 3-4 мин.на место, преди да я изгасиш .. :rolleyes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега един савет от мен за смяната на маслото 20000км. си много особенно в българия с тези ментета които се продават за масла.С каквото и масло да караш повече от 10000км. не карай мое мнение и карай с голяма синтетика. И колегата е прав провери колко ще ти излезе да се рециклира турбото става като ново.Успех и пиши какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съвета за мачкането и оставянето да работи след това не го знаех ! :rolleyes: А маслото ми е пълна синтетика както казах само Хонда и е от сервиза на Хонда в Пловдив понеже няям доверие на тия в Стара загора те са от много скоро. :rolleyes:

Редактирано от Valenti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не търси причината в самото масло ...Всеки който не го знае това за задължителното охлаждане на турбото след яко юркане, сменя турбина на 100-150 к. дори и с рейсингово масло да я кара .. :rolleyes: Сега вече знаеш .. :rolleyes: спазвай правилото и ще се радваш дълги години на читаво турбо ..На мен едното ми ТДИ е на 480к. с оригиналната турбина, Акорда и той е вече на 320к. и неговата си е читава още .. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с право не трябва да им имаш вяра на тия гениални инженери от стз хонда сервиза.Прецакаха ми делкото.Една интерестна реплика на баш шефа.2рия път като ходих при него в период от 2-3 дена и след, като колата е седяла при него 2дена.При 2рото приемане ме питаше ъъъъъъ тва какав модел беше. :) ай стига бе има 10модела на хонда и да ме пита.направо ми идеше да извадя калашник и трррр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На една служебна кола рециклирахме турбото и дадоха гаранция 2 години. Изкара точно 1 ден и задра. Пак го дадохме за рекламация. Смениха му и охлюва. Кара още 6 месеца и пак хвьрли маслото през турбината

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия в стз са големи кретени... Поне в Пловдив си ги познавам и са точни няма проблеми.Сменя се толкова често най вероятно защото е служебна кола ... а и нали има 2 години гаранция какво...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не е е казал че турбото трябва да бъде купено от Хонда. Провери при доставчиците на турбини. Щом е сдробило перката работата е по-скоро за ново, но все пак се обади на 0888240556 Димитър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми че нещо е излезнало от двигателя и е влезнало при перката на турбината и направо я е смляла. Ето и резултатите :

 

Това е здравата перка (откъм въздушния филтър)

Публикувано изображение

 

 

Това е смляната перка (откъм двигателя)

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

"Черупката на охлюва"

Публикувано изображение

 

 

Ще я ремонтирам в Реал Турбо и се надявам да няма проблеми отново. Ако има ще трябва да се разглобява целия двигател...!!!:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...