Jump to content
rulemaker

16-те правила за Тарикати и Балъци

Recommended Posts

I. Даване на предимство:1. Спиране на пешеходна пътека. Определено това е номер едно в правилника. Никой истински Тарикат, не би спрял доброволно автомобила си, камо ли за такова недоразвито многоклетъчно като пешеходец. Ако нямаш кола си загубеняк, а ако имаш кола, а не я караш, си още по-голям загубеняк.2. Спиране на червен светофар. Истинският Тарикат никога не спира на червен светофар. Той спира само ако преди него вече е спрял някой мизерен Балък и той няма откъде да мине. Понякога спрелият на червено смотаняк може да се избегне с рязка маневра в страни и едновременно подаване на максимална газ, но ако и това е невъзможно, то се налага да се прибегне до последната останала възможност – спиране.Така на всяко кръстовище движението в една посока, след светване на червено, не спира, докато на кръстовището не попадне Балък, който натиска спирачките.3. Даване на предимство. Само един стопроцентов Балък спира на кръстовище (това е производно на горното правило). Предимството не се определя от някакви си знаци, дясно-стоящи и прочие дивотии за зубъри! Определя се от уменията в геврековъртенето и там естествено един Тарикат не може да се мери с разни Балъци, който се движат по някакъв си път с предимство.4. Даване на път на автомобили без предимство. Това естествено би ви поставили най-отдолу на скалата Балък-Тарикат. Само някой пълен Балък може да пусне някой пред себе си. А пък ако този някой е нещастник, застанал да чака да се включи в плътна колона от коли от някоя странична уличка, то по-добре да си стои там. Тарикатите по дефиниция нямат подобни проблеми (виж горното правило).II. Движение на пътя:5. Карането в дясното платно. Винаги на пътя можете да различите голямо количество Балъци – всеки който се движи с поне едно свободно платно вляво от него е такъв. Тарикатът кара само най-вляво, това дава допълнително предимство при десен завой – може от най-лявото платно с рязко натискане на спирачките и въртене на волана, да се изпреварят всичките тъпи Балъци, престроили се отдясно (виж правило 10).6. Каране в дясната половина на пътя. В последно време спазването на горното правило не е достатъчно за да ви отдели от групата на Балъците. Тарикатите не само карат най-вляво! Ако всички платна в едната посока са заети, то просто се натиска педала на газта до дупка и се минава в насрещното. И без това там карат само някакви си Балъци, недостойни за тази дейност за богоизбрани.7. Каране на пътя въобще. Като последно развитие по софийските пътища и с вещата подкрепа на Дон Велизар и Бате Бойко – Откривателя на Булеварди, един Тарикат не може да разчита, че карането по платното изобщо ще го заведе преди останалите. Само балъците карат по улицата. Тарикатите са навсякъде, където може да се спести секунда или две – през тротоара, през тревата, през спирката… (горната снимка за доказателство)8. Движение без натиснат то дупка педал. Само Балъците не могат да натискат педалите. Един майстор-Тарикат има само две положения на десния крак – газ до дупка и спирачка до дупка. Разбира се спирачката се натиска само заради онзи тъп Балък, който е спрял на светофара и пречи. А останалото време е се прекарва в непрекъснато ускорение. Да вдигнем 110 до светофара, който е след 500 метра, е основно правило в Наръчника на Тариката.9. Потегляне, когато светне зелен светофар. Само непоправимите Балъци чакат да стане зелено. Един тарикат не чака това, а е тръгнал още на оранжево. А Баш-Тарикатите могат да предугадят и тази светлина, и тръгват още при светването на жълто за онези Балъци отсреща. В този ред на мисли – Нали знаете какво е наносекунда? Това е времето между светването на зелената светлина и достигането до вас на звука на клаксона за колата отзад. Ако отзад е голям Тарикат, то наносекундата е отрицателна единица за време.III. Завиване и престрояване:10. Престрояване в правилната лента. Само Балък би се престроил преди кръстовище в лента, в която не е най-късата колона. Ако за десен завой чакат три коли, за направо – две, а за наляво – никой, то един Тарикат минава в крайно ляво, след което се престроява преди всички и завива в дясно. Това са т.нар. "Тарикати-Оптимизатори" които си въобразяват, че така пестят време на всички, и които нашироко "благославях" в предишната статия (вижте коментарите там за примери).11. Даване на мигач. Само Балъците известяват останалите за намеренията си. Властелините на Джантите могат да си счупят пръст или не дай си боже лостчето на мигачите, затова просто не го ползват.И "К’ви са тия колездачи дето ми се размазват отдесно като завивам? Ше им….."IV. Спиране и паркиране:12. Обикаляне за търсене на място за паркиране. Един Тарикат не може да изминава повече от 35 метра на двата си крака, следователно трябва да спре точно пред входа, в който отива. Така че обикалянето за място не е никаква опция. Само Балъците го правят. Набивайте спирачките на втори/трети ред и си отивайте. Тази тактика може да се проследи чудесно пред големите супермаркети (Хит, Билла), където на полупразен паркинг са заети местата за инвалиди и пътя пред входа…13. Паркиране на разрешено място. В София всъщност места за разрешено паркиране (освен синята зона) почти няма. Но и да имаше, спазването на горното правило не позволява те да се използват. Качвайте се на тротоара, зелената площ, запушете изхода от входа на блока или някое кръстовище. Ето такива неща ви отличават от смотаните Балъци!14. Спиране на разрешено място. В правило 11 казахме, че всеки паркирал на повече от 35 метра от мястото, където отива, е Балък. За спирането има почти същото правило: Тарикатът спира на максимум 5 (пет) метра от мястото, където отива. Защо да се отклонявам от праволинейното си движение (мисли си Тарикатът) – "Моа да набия спирачки насре’ улицата – нали пуснàх аварийките, к’во се нерват!"След което ще излезе от колата и ще заключи, което си е технически погледнато паркиране, а не спиране. И това ни води до:15. Само Балъците правят разлика между паркиране и спиране. За тъпите балъци ако шофьора не е в колата, значи тя е паркирана. За Тарикатите това е глупост! Колата ако е на аварийки е спряла, ако няма и аварийки, чак тогава е паркирана. Просто и ясно! А аварийките се пускат ако "спирането" се предвижда да е до час-два…16. Плащане за паркиране. Друга отличителна черта на пълния Балък е плащането за паркинг. Било то обикновен платен паркинг или синя зона. Първо, ако паркирате на платено място е вероятно да нарушите правило 11 и второ, правото на безплатно паркиране (до 35 метра от местоназначението) е записано в Конвенцията за Защита на Правата на Човека.За справка вижте всеки полупразен платен паркинг и улицата точно пред него…V. Допълнителни:Тук се включват няколко правила, които ще ви изместят бързо в правилната посока на скалата "Смотан Балък – Як Тарикат":- Псуването – вербално, невербално и комбинацията от двете. Използването на клаксоните (светлинен и звуков) също е важно!- Карането на такси, Ес-класа, Ем-класа, Же-класа, Пи-класа…- Карането на тунингован автомобил. Голф / Вектра са за препоръчване.- Якия номер. Ако нямате пари за еднакви цифри, поне си регистрирайте колата в правилния областен град.- Разни вещи на таблото / задното стъкло – милиционерски пропуск, инвалиден картон, стоп-палка, синя лампа…п.п. темата я видях в друг форум, но ми се стори забавна

  • Нагоре 4
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) Докато я четох и си мислех през цялото време за БМВ.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а аз за един мазен селянин с голфак:):blink::););)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз се замислих защо са всичките тия камери по пътищата и представители на контрола на транспорта като цяло :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз за всеки 3-ти с хонда :(

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:(:):P;):(:):P;):lol::D :D :D .Задължително правило което е забравено, е че винаги дясната ръка трябва да е изкарана през прозореца и да се клати небрежно :D .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....................17. Тарикатът не си купува винетка. Ша им купувам винетката. Не стига че няма пътища, ами и крадат парите. 18. Тарикатът не си плаща данъка. Никога! (Виж горната точка).19. Тарикатът не прави ГО.20. Тарикатът бута 10 лефа, ако го спрат. Обаче ... това на него не се случва!.................................п.п. това не е по Иван Вазов, а от едни последни теми! :(

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D :D :D Много точно написани правила ... дано повече Балъци да има и да се гордеят с това :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително правило което е забравено, е че винаги дясната ръка трябва да е изкарана през прозореца и да се клати небрежно ;) .

 

Колега, ше се разпъна кат' ластик бе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Разни вещи на таблото / задното стъкло – милиционерски пропуск, инвалиден картон, стоп-палка, синя лампа

...Фуражка от чичо му ,който е старшина :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Задължително правило което е забравено, е че винаги дясната ръка трябва да е изкарана през прозореца и да се клати небрежно :rolleyes: .

 

Колега, ше се разпъна кат' ластик бе.

 

Ахахахаха понякога мисля с оня глава, чаках мойта да дойде, нормално да пиша глупости.Но нищо не се знае, то от гъзария ....... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

V. Допълнителни:Тук се включват няколко правила, които ще ви изместят бързо в правилната посока на скалата "Смотан Балък – Як Тарикат":....- Карането на тунингован автомобил. Голф / Вектра са за препоръчване.- Якия номер. Ако нямате пари за еднакви цифри, поне си регистрирайте колата в правилния областен град.....

Ехеее то аз тогава съм бил 2х Як Тарикат:rolleyes:! :) Дори е обидно колега! :D
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...