Version84 29 #1 Публикувано 14 Януари, 2011 Здравейте колеги,Накоро прочетох повечето теми относно catch-can и филтри за картерната вентилация и това породи в мен следните въпроси:Възможно ли е с времето да се насъбират боклуци,които да затлачват картерната вентилация същевременно PCV клапана и това да доведе до нагаряне на масло?Kaк можем да проверим дали картерната вентилация функционира нормално и има ли някаква профилактика, която трябва да се направи за да се уверим, че няма проблеми?Как спортният конусен филтър се отразява на картерната вентилация?Предварително се извинявам ако съм задал въпросите си некоректно,но съм заклет фен и собственик на хонда само от една година и имам още да учаБлагодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
impact 3 #2 Отговорено 14 Януари, 2011 здравеи колега и аз мн мн не ги чаткам работите ама до колкото знам ако ти е запушена тръбичката за картерните изпарения до сега щеше да си разбрал(щяха да ти фъснат маслата)а колкото до филтърчето аз си сложих и с това прекратяваш зацапването на всмукатела от разни маслени смеси (ако мога така да се изразя)инъче стои мн добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Version84 29 #3 Отговорено 14 Януари, 2011 Благодаря за отговора,но мен по-скоро ме интересува какво се случва при частично запушена картерна вентилация или не добре работещ PCV клапан и как да се провери.Иначе,не се вълнувам от това колко добре стои филтърчето,стига да е добре за двигателя и перформанс-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 15 Януари, 2011 Те тука пише ама да има кои да го преведе на 2 на 3 http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.php?id=bwy1295111735w.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Version84 29 #5 Отговорено 15 Януари, 2011 Дано се намерят добри хора да го преведат,че новите генерации сме скарани с руския Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #6 Отговорено 15 Януари, 2011 Здравейте приятели,преди малко Рифтото ми изпрати лик и го преведах,значе 1 трябва да се загрее двигатела до работна температура,после с клещи да се претисни маркуча и трябва да се чува цъкане,ако не се чува ваде се клапанчето и пак трябва да се чува цъкане от затваращо клапанче вътре,ако не се чува то клапанчето се сменя,ако има цъкания то само се забърсва от масло и налипи и се поставя обратно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 16 Януари, 2011 Здравейте приятели,преди малко Рифтото ми изпрати лик и го преведах,значе 1 трябва да се загрее двигатела до работна температура,после с клещи да се претисни маркуча и трябва да се чува цъкане,ако не се чува ваде се клапанчето и пак трябва да се чува цъкане от затваращо клапанче вътре,ако не се чува то клапанчето се сменя,ако има цъкания то само се забърсва от масло и налипи и се поставя обратно.Балгодарим колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #8 Отговорено 16 Януари, 2011 http://www.tegger.com/hondafaq/pcv-replace/ - тука има добро описание за тоя клапан и смяната.Общо взето ако се задръсти, което става основно от нередовна смяна на маслото, се нарушава нормалната циркулация и тогава от маркуча преди дросела, вместо да дърпа свеж въздух, започва да бута и да вади масло, което в последствие омазва дросели, клапи за свободен ход и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 16 Януари, 2011 Начи ако съм разбрал правилно на запалена кола каато му щипна маркуча тряя да цъка, ако не цъка, вадя клапана и пак стискам мъркуча и пак тряя цъка, ако не цъка - нов ? тъи ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #10 Отговорено 16 Януари, 2011 Начи ако съм разбрал правилно на запалена кола каато му щипна маркуча тряя да цъка, ако не цъка, вадя клапана и пак стискам мъркуча и пак тряя цъка, ако не цъка - нов ? тъи ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Version84 29 #11 Отговорено 17 Януари, 2011 Благодаря на всички за изчерпателните отговори!За жалост аз не чувам никакво цъкане и при първото натискане за деня, педала на газта е като залепнал,което според мен се дължи на мазгочите около дроселният клапан.Аз си сменям маслото редовно и винаги използвам добри масла,но преди мен какво се е случвало не знам...Все пак обмислям един щастлив ден да сваля всмукателният колектор,IACV клапана,дроселният клапан и да ги почистя,тогава ще преценя дали трябва да подменям и PCV клапана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове