Jump to content
Version84

Профилактика на картерната вентилация

Recommended Posts

Здравейте колеги,Накоро прочетох повечето теми относно catch-can и филтри за картерната вентилация и това породи в мен следните въпроси:Възможно ли е с времето да се насъбират боклуци,които да затлачват картерната вентилация същевременно PCV клапана и това да доведе до нагаряне на масло?Kaк можем да проверим дали картерната вентилация функционира нормално и има ли някаква профилактика, която трябва да се направи за да се уверим, че няма проблеми?Как спортният конусен филтър се отразява на картерната вентилация?Предварително се извинявам ако съм задал въпросите си некоректно,но съм заклет фен и собственик на хонда само от една година и имам още да уча:lol:Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеи колега :lol: и аз мн мн не ги чаткам работите ама до колкото знам ако ти е запушена тръбичката за картерните изпарения до сега щеше да си разбрал(щяха да ти фъснат маслата)а колкото до филтърчето аз си сложих и с това прекратяваш зацапването на всмукатела от разни маслени смеси :lol: (ако мога така да се изразя)инъче стои мн добре :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора,но мен по-скоро ме интересува какво се случва при частично запушена картерна вентилация или не добре работещ PCV клапан и как да се провери.Иначе,не се вълнувам от това колко добре стои филтърчето,стига да е добре за двигателя и перформанс-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано се намерят добри хора да го преведат,че новите генерации сме скарани с руския:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте приятели,преди малко Рифтото ми изпрати лик и го преведах,значе 1 трябва да се загрее двигатела до работна температура,после с клещи да се претисни маркуча и трябва да се чува цъкане,ако не се чува ваде се клапанчето и пак трябва да се чува цъкане от затваращо клапанче вътре,ако не се чува то клапанчето се сменя,ако има цъкания то само се забърсва от масло и налипи и се поставя обратно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте приятели,преди малко Рифтото ми изпрати лик и го преведах,значе 1 трябва да се загрее двигатела до работна температура,после с клещи да се претисни маркуча и трябва да се чува цъкане,ако не се чува ваде се клапанчето и пак трябва да се чува цъкане от затваращо клапанче вътре,ако не се чува то клапанчето се сменя,ако има цъкания то само се забърсва от масло и налипи и се поставя обратно.

Балгодарим колега :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.tegger.com/hondafaq/pcv-replace/ - тука има добро описание за тоя клапан и смяната.Общо взето ако се задръсти, което става основно от нередовна смяна на маслото, се нарушава нормалната циркулация и тогава от маркуча преди дросела, вместо да дърпа свеж въздух, започва да бута и да вади масло, което в последствие омазва дросели, клапи за свободен ход и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи ако съм разбрал правилно на запалена кола каато му щипна маркуча тряя да цъка, ако не цъка, вадя клапана и пак стискам мъркуча и пак тряя цъка, ако не цъка - нов ? тъи ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи ако съм разбрал правилно на запалена кола каато му щипна маркуча тряя да цъка, ако не цъка, вадя клапана и пак стискам мъркуча и пак тряя цъка, ако не цъка - нов ? тъи ли ?

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за изчерпателните отговори!За жалост аз не чувам никакво цъкане и при първото натискане за деня, педала на газта е като залепнал,което според мен се дължи на мазгочите около дроселният клапан.Аз си сменям маслото редовно и винаги използвам добри масла,но преди мен какво се е случвало не знам...Все пак обмислям един щастлив ден да сваля всмукателният колектор,IACV клапана,дроселният клапан и да ги почистя,тогава ще преценя дали трябва да подменям и PCV клапана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...