Jump to content
Guest PaFKaTa бе

Задържане на задно ляво колело

Recommended Posts

Guest PaFKaTa бе

От известно време забелязах, че колата ми гори повечко + 2 литра над обикновенното (и на газ и на бензин..). Преди 2-3 месеца се сещам, че бях пипал джантите след каране - всички си бяха нормално топли (студени дори), но задната лява беше яко загряла.. Вчера бях на технически преглед - казаха ми че това (лявото) колело "забавя", питах го от какво е - той каза накладки. (Според мен не е от това!) Пусна ме защото сме познати, но каза да си погледна проблема. Днес дигнах колата на крик и видях че не просто забавя, а задържа. Отначало не можех да мръдна въобще диска, почуках апарата малко и тогава отусна малко по малко. Накарах друг човек да натиска плавно спирачка. Резултатът - на 2/3 от хода на педала нищо не ставаше (продължавах да си въртя диска), чак след това спря. Другият пусна педала, но аз отново не можах да мръдна диска - отново трябваше да чукна апарата. С ръчната е същия ефект, даже каточели по-здраво задържа, защото после по-трудно отпуска.. Другите колела нямах време да ги погледна, утре имам намерение да се занимавам с това, но нямам почти никакви знания в областта. Един познат ме посъветва, че може да е от маркуча за спирачките (, който дори не знам къде се намира ). Ако някой може да ми даде снимки / схеми /, ще съм му много благодарен. Колата е Concerto 1.6 Hatchback - и 4те колела са със дискове. От какво е задържането според вас, някой имал ли е същия проблем и как го е оправил ?ПС: Не съм пробвал на запален двигател

Редактирано от PaFKaTa бе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А погледна ли няколко теми преди твоята?Същото, само че за задно дясно.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PaFKaTa бе

Благодаря, прочетох я, но все още останаха доста неизяснени неща за мен... При теб имаше ли проблеми (задържания), когато позлваш ръчна (, или това няма значение??) ?Изводът който си направих е, че първо трябва да видя състоянието на апарата си, ако е добре да сменям маркучи, ако ли не да се бръкна в джоба за по-качествени гумички или цял апарат.. Правилно ли съм разбрал ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.И аз имах същия проблем, оказа се че са скъсани маншончетата на водача на спирачния апарат. В резултат, на което влиза вода корозира и почва да задържа. Изкарай и напълни го с някаква смазка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...