Jump to content
MARTO77

ecu-to d13b2

Recommended Posts

Здравейте колеги.От скоро се сдобих със хонда d13b2.Имам питане относно ецу-то.Когато дам буксата на компа на късо,започва да ми мига срс-а постоянно,без пркъсване.броил сам можеби до над 150 премигвания,че и повече.Въпросът ми е грешките на d13b2 на срс- ли се четат, или се гледа лампичката на ецу-то.При мене тази лампичка не светва.Когато извадих буксата на ламбда сондата няма никакъв резултат. Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз доколкото си спомням на мойта не окъсявах нищо, май само с контакт си мигаше,ама да не те излъжа :) И да попринцип там се четат грешките на този мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на Д13 ката не се дава на късо нищо само като дадеш на контакт ако почне да мига значи има проблем можеше преди да пуснеш темата да погледнеш в полезни технически теми My link :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

atanasbe Колега на Д13 ката не се дава на късо нищо само като дадеш на контакт ако почне да мига значи има проблем можеше преди да пуснеш темата да погледнеш в полезни технически теми Благодаря колеги за бързия отговор.Там е работата че ги четох всички теми, и това разбрах за d13, явно нещо сам пропуснал. А може ли ecy-то да е изгоряло?при вадене на ламбда сондата пак не отчита грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти би трябвабо да ти отчете грешка ако извадиш буксата за ланда сондата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отчита грешка, но след доста продължителна работа на мотора (поне на моята е така). Все пак тази сонда не върши кой знае каква важна работа на карбуратора и изглежда компа не я търси толкова често.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип и на инжекциона не я търси толкова често ;) Света чак след 10тина км. извънградско ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами остава да го проверя, когато сам карал по дълго.Само да не е изгоряла тази лампа.Благодаря за бързите отговори колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малък е шанса да ти изгори диода на компа почти равен на 0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за нвежеството ,но трябва ли колата да е запалена или само на контакт да дам? Спира ли да мига лампичката или просто прави някаква пауза?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

би трябвало като минаваш на контакт да светне за кратко едни път и после да не светка ако нямаш грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

би трябвало като минаваш на контакт да светне за кратко едни път и после да не светка ако нямаш грешка

Аз видях че мига постоянно - значи имам някаква грешка , но след като примигне примерно 18 пъти -спира да мига или прави просто някаква пауза и започва отначало :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ги гледах как мига :) Мига веднъж и след около 4-5 секунди пак и това се повтаря до безкрайност:lol: Някаква идея ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако е d13, мисля че е OXIGEN CONTENT.Но нека и някои друг да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако е d13, мисля че е OXIGEN CONTENT.Но нека и някои друг да каже.

да д13 е , какво ще рече това :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако махна само бушона(който гледах е вдна подобна тема ) за 10 мин. ще се изчистят ли грешките ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ще се изчистят но само временно докато компа пак не засече датчика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OXIGEN CONTENT (СЪДЪРЖАНИЕ НА КИСЛОРОД) - това какво ще рече? Кое трябва да проверя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката, както казваш е или 1 - ламбда сонда или 10 - IAT, температура на входящия въздух.Я направи едно клипче и го качи да видим как свети тоя диод!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката, както казваш е или 1 - ламбда сонда или 10 - IAT, температура на входящия въздух.Я направи едно клипче и го качи да видим как свети тоя диод!

Клипче ще направя и утре го качвам , но най вероятно си мисля че е сондата ,защото ми гори много ,а наскоро се сдобих с колата нямах идея колко гори ,но сега след като поизчетох форума си мисля че е адски мн( за 30 лв (2.25 ли беше бензина) 120 км).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си вадил въздушнят филтър,и да си свалил буксата.ако е така, е цапаметило грешка за въздушнят датчик.извади 7,5А предпазител за 5мин.До акумулатора черна кутия.Днес я правих същата процедура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притесняваме че датчика е заминал (май) ,защото го свалих пак го сложих ,махнах акумулатора за 10 мин и след тожа пак грешка ;) ,но смятам утре да го пръсна с контактен спрей (дано се оправи и всичко да е от слаб контакт) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tова с десета грешка е история :) Сега съм на тема 4 :) Имат ли край?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна нещо почти по темата: Достатъчно е да махнете бушона или - клемата за около 5-10 сек. , не да чакате по 10 мин. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...