MARTO77 0 #1 Публикувано 11 Януари, 2011 Здравейте колеги.От скоро се сдобих със хонда d13b2.Имам питане относно ецу-то.Когато дам буксата на компа на късо,започва да ми мига срс-а постоянно,без пркъсване.броил сам можеби до над 150 премигвания,че и повече.Въпросът ми е грешките на d13b2 на срс- ли се четат, или се гледа лампичката на ецу-то.При мене тази лампичка не светва.Когато извадих буксата на ламбда сондата няма никакъв резултат. Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #2 Отговорено 11 Януари, 2011 Ами аз доколкото си спомням на мойта не окъсявах нищо, май само с контакт си мигаше,ама да не те излъжа И да попринцип там се четат грешките на този мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #3 Отговорено 11 Януари, 2011 Колега на Д13 ката не се дава на късо нищо само като дадеш на контакт ако почне да мига значи има проблем можеше преди да пуснеш темата да погледнеш в полезни технически теми My link Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MARTO77 0 #4 Отговорено 11 Януари, 2011 atanasbe Колега на Д13 ката не се дава на късо нищо само като дадеш на контакт ако почне да мига значи има проблем можеше преди да пуснеш темата да погледнеш в полезни технически теми Благодаря колеги за бързия отговор.Там е работата че ги четох всички теми, и това разбрах за d13, явно нещо сам пропуснал. А може ли ecy-то да е изгоряло?при вадене на ламбда сондата пак не отчита грешка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #5 Отговорено 11 Януари, 2011 Здрасти би трябвабо да ти отчете грешка ако извадиш буксата за ланда сондата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valio.civic 1 #6 Отговорено 11 Януари, 2011 Отчита грешка, но след доста продължителна работа на мотора (поне на моята е така). Все пак тази сонда не върши кой знае каква важна работа на карбуратора и изглежда компа не я търси толкова често. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #7 Отговорено 11 Януари, 2011 По принцип и на инжекциона не я търси толкова често Света чак след 10тина км. извънградско Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MARTO77 0 #8 Отговорено 11 Януари, 2011 Ами остава да го проверя, когато сам карал по дълго.Само да не е изгоряла тази лампа.Благодаря за бързите отговори колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #9 Отговорено 11 Януари, 2011 малък е шанса да ти изгори диода на компа почти равен на 0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #10 Отговорено 13 Януари, 2011 Извинявам се за нвежеството ,но трябва ли колата да е запалена или само на контакт да дам? Спира ли да мига лампичката или просто прави някаква пауза? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #11 Отговорено 13 Януари, 2011 би трябвало като минаваш на контакт да светне за кратко едни път и после да не светка ако нямаш грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #12 Отговорено 13 Януари, 2011 би трябвало като минаваш на контакт да светне за кратко едни път и после да не светка ако нямаш грешкаАз видях че мига постоянно - значи имам някаква грешка , но след като примигне примерно 18 пъти -спира да мига или прави просто някаква пауза и започва отначало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #13 Отговорено 13 Януари, 2011 Сега ги гледах как мига Мига веднъж и след около 4-5 секунди пак и това се повтаря до безкрайност Някаква идея ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MARTO77 0 #14 Отговорено 13 Януари, 2011 Колега ако е d13, мисля че е OXIGEN CONTENT.Но нека и някои друг да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #15 Отговорено 13 Януари, 2011 Колега ако е d13, мисля че е OXIGEN CONTENT.Но нека и някои друг да каже.да д13 е , какво ще рече това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #16 Отговорено 13 Януари, 2011 А ако махна само бушона(който гледах е вдна подобна тема ) за 10 мин. ще се изчистят ли грешките ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #17 Отговорено 13 Януари, 2011 да ще се изчистят но само временно докато компа пак не засече датчика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #18 Отговорено 13 Януари, 2011 OXIGEN CONTENT (СЪДЪРЖАНИЕ НА КИСЛОРОД) - това какво ще рече? Кое трябва да проверя ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #19 Отговорено 13 Януари, 2011 Грешката, както казваш е или 1 - ламбда сонда или 10 - IAT, температура на входящия въздух.Я направи едно клипче и го качи да видим как свети тоя диод! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #20 Отговорено 13 Януари, 2011 Грешката, както казваш е или 1 - ламбда сонда или 10 - IAT, температура на входящия въздух.Я направи едно клипче и го качи да видим как свети тоя диод! Клипче ще направя и утре го качвам , но най вероятно си мисля че е сондата ,защото ми гори много ,а наскоро се сдобих с колата нямах идея колко гори ,но сега след като поизчетох форума си мисля че е адски мн( за 30 лв (2.25 ли беше бензина) 120 км). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #21 Отговорено 14 Януари, 2011 http://vbox7.com/play:9a0d0a7f ето клипчето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #22 Отговорено 14 Януари, 2011 http://vbox7.com/play:9a0d0a7f ето клипчетосега ми мига 10 пъти бързо и спира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MARTO77 0 #23 Отговорено 14 Януари, 2011 Да не си вадил въздушнят филтър,и да си свалил буксата.ако е така, е цапаметило грешка за въздушнят датчик.извади 7,5А предпазител за 5мин.До акумулатора черна кутия.Днес я правих същата процедура Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MARTO77 0 #24 Отговорено 14 Януари, 2011 INTAKE AIR TEMPERATURE Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #25 Отговорено 14 Януари, 2011 Притесняваме че датчика е заминал (май) ,защото го свалих пак го сложих ,махнах акумулатора за 10 мин и след тожа пак грешка ,но смятам утре да го пръсна с контактен спрей (дано се оправи и всичко да е от слаб контакт) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #26 Отговорено 16 Януари, 2011 Tова с десета грешка е история Сега съм на тема 4 Имат ли край? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #27 Отговорено 16 Януари, 2011 Само да вметна нещо почти по темата: Достатъчно е да махнете бушона или - клемата за около 5-10 сек. , не да чакате по 10 мин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове