Jump to content
Т.Иванов

Помогнете колата ми не пали

Recommended Posts

Прочетох доста теми по този въпрос,но реших и аз да си пусна тема с конкретния ми проблем.От известно време колата ми (6 ген хеч 98г )започна да прави проблем с паленето.Помислих си първо че може да бъде от акомулатора,свалих го и го заредих след което като го сложих и запалих нормално.Така цял ден нямах проблеми,на следващия ден се качвам и не мога да запаля пробвах няколко варианта.Въртя на контакт изчаках бензиновата помпа да изключи после изключвам давам пак на контакт изчаках и тогава тръгнах да паля и няма пробвах с помпене на газта и пак няма единствено запали на скорост като я пуснах по енерция след което цял ден си работи нормално палеше от първия път.На следващия ден отново същия проблем.Отидох до магазин и си купих чисто нов акумулатор Бощ 45 АЧ сложих го и колата запали от втория път реших че проблема е бил в акумулатора.И вчера се качвам отново да паля и не щее.Проверих свещите и се оказа че в четвърти цилиндър има масло свеща е омаслена.След като я изчистих колата ми запали след половин час пробвам отново но неще и неще.Точно в този момент в който ще запали и угасва :heart: :heart: Кажете ми къде може да бъде проблема какво да направя прочетох коментари за делкото да се отвори дистрибутурната капачка да се провери да се почисти палец също прочетох тема с подобен проблем на колега и се оказало комп споики и реле.Дали да ресна компа ?? Какво да правя ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си мисля, че една компютърна диагностика няма да ти се отрази зле... проблема може да е от хиляди места.Кабели, свещи, центровка и тн...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕКУ-то и да го тРеснеш и да го реснеш все тая той се е рестартирал достатъчно пъти като си махал акумулатора.Презапои главното реле (пиши в търсачната "главно реле" или в гоогле-то "civic main relay") има дори и снимки да видиш къде се намира и как изглежда. Пиши после за резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега оправих я просто е имала малко бензин и беше спряна под наклон и бензиновата помпа не е можела да засмуче.След като долях бензин всичко се оправи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво че си се оправил и че ти е устискала помпата. Така може да се прецака като я оставяш да вьрти на сухо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези коли колкото и малко да харчат, все пак трябва и да им се сипва по веднаж седмично! поне сега си имаш нов акумулатор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам разбрах къде ми беше грешката и едва ли ще се повтори да я оставя празна ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...