Jump to content
NANI

Струва ли си?

Recommended Posts

Според моето виждане не изглежда зле колата ;) Не съм фен на англичанките, но ако си търсиш четириврат сивик, това ти е единия вариант !!! Другия е да се огледаш за 6та генерация 4тириврата, но те са малко по-трудно "откриваеми" !!! Успех колега каквото и да решиш няма да сбъркаш :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търся изгоден сивик !!! И на мен много не ми се нрави,че не е японска,но тази тук е регистрирана и ми спестява доста главоболия пък и е V-tec ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този витек е педал ;) ,работата му е по разлина от другите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми трябва за да се състезавам,искам здрава и икономична кола ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми трябва за да се състезавам,искам здрава и икономична кола ;)

Тази модификация е точно такава,от 2 годино карам такава,само е без клима,отличен,здрав,клонящ към семеен клас автомобил!А не мога ти опиша кефа,когато при изпреварване със 120км върнеш от 5-та на 3-та.Нищо засега не съм сменял,естествено редовно консумативи,качествени.7,5 градско и 5,5 извън,при разумни скорости,моята такъв разход ми дава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз я подкрепям и аз съм с такава много е икономична и здрава кола пук вече ти си избираш. А като я видиш на място то ще си каже дали ще бъди тази кола :shifty:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш още 500 кинта ще си вземеш 6-та. А да не говорим, че към тези 145 000 км трябва да добавиш още 100 000 и ще получиш реалните й километри.

Редактирано от ПЕРФЕКТЕН_29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На въпроса от заглавието-определено си струва ! :DИ между другото,това е 6-та генерация,само че е преди фейслифта,а колата само е сглобена в Англия,откъде идва и нарицателното "Англичанка",иначе частите са си японски(повечето).Само странното е,че пише 1.5 двигател,а 90кс,по принцип 1.5 не са ли 114 к.с.,нека някой ме поправи,ако греша :shifty:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел имаше такава. Малко са колите които биха му устискали на карането. Тази определено е от тях! На снимка е кукла. За останалото тичай на място, преди да са те изпреварили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По външния вид

 

Задния ляв калник ми се струва нагънат:

 

Публикувано изображение

 

Виждат се и някои други забележки по колата....Струва ми се, че предната броня не е била цял живот с тая кола...и ако е така това ми говори и за удър отпред...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На въпроса от заглавието-определено си струва ! :)И между другото,това е 6-та генерация,само че е преди фейслифта,а колата само е сглобена в Англия,откъде идва и нарицателното "Англичанка",иначе частите са си японски(повечето).Само странното е,че пише 1.5 двигател,а 90кс,по принцип 1.5 не са ли 114 к.с.,нека някой ме поправи,ако греша :lol:

Има 1,5 90 коня,d15z3 матор и d15z6 матор,114 кончета,втория е във фейслифтовото купе,тая си е толква.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз това гледах , предната броня нещо не е на мястото си така че (бъдещия)колега да поразгледа колко сериозно е било.Също така гледам по колата е пипано като дреболийки сп. педали ,сп. гърне, лети джанти което предполага да е на по-млад човек или поне с такъв дух и по това се предполага колата да е видяла по екстремно каране , така че на мястото на куповача (ако ще е тази)много подробно бих проверил състоянието на колата.За друго не мога да се сетя освен че са надеждни коли като всяка Honda :lol: , и евентуално добре дошъл в нашето семейство.Успех с покупката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията,тъй като нямам време да се усмихна,ще мога да поразгледам по автокъщите чак другата събота и то най-много до Дупница да стигна :lol: Същевременно,ако някой колега предлага нещо с 1,5 V-tec на нормална цена,да пише тук,няма да се разсърдя :) Иначе решението ми е окончателно-ще се взима Сивик! Тука некви ме навиват да съм си взел нещо немско (Астра Г, Поло,Голф) и некви други подобни,тук по моя край карат основно такива, хондичките са много малко,има повече поршета отколкото сивици :D Незнам на какво се дължи тая мания по немските возила.Даже един търговец ми казва ,че съм бил луд да си взимам японска,щото части нямало :D Казах му,че съм хазартен тип и мисля да "рискувам" с някоя хонда :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже един търговец ми казва ,че съм бил луд да си взимам японска,щото части нямало :lol: Казах му,че съм хазартен тип и мисля да "рискувам" с някоя хонда :)

Тоя търговец или иска да ти набута неговите немски таратайки, щото те са си такива,или просто живее с някой мит от края на миналия век.Препоръчвам ти 6ген., но японка, за такива пари има читави в мобилето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време ходихме да я гледаме точно въпросната кола. Е за мене не си струваше. Като двигател и окачване видими забележки нямаше. Обаче не мога да си обясня как на снимките излгежда толкова добре, на живо е ебати кошарата. При положение, че преди това специално го питахме за състояние на салона и разбира се беше описан като перфектен. И след разходката София-Дупница се оказа, че вътре има дупки от цигари, провиснали тапицерии, липсващи врътки за джамовете отзад и тн. Отзад лака и боята на спойлера са на люспи. Както и колегата по-горе каза - метални педали, лостове.. карана е от някое дупе. А гърнето направо ме довърши, над 4хил. оборота в купето не се живееше. Като обява стои сигурно повече от 3 месеца. Иначе всичко, което казах като видими проблеми може да се оправи, но лично на мене не ми се занимаваше. Сам си прецени за теб. Ебати романа написах :lol::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...