Jump to content
Angel Bankow

изгоря ми парното

Recommended Posts

Привет колеги !Днес ми изгоря парното докато карах . Започна да изкарва дим под жабката. Въпросът ми е от каде да сваля моторчето , защото си нямам хал-хабер от парно :) , и дали причината е в него ?Като запаля колата и включа парното не издава никакъв звук а само почва да изкарва дим.Дайте идея от каде да почна да разглабям :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сваляш жабката и зад нея гледаш от къде пуши.....най вероятно нещо окъсява :beer: и ти е изгорял винтелатора ако не работи и на 4-та степен парното

Редактирано от kristi09

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А преди да пробваш да го пуснеш на 4-та степен /директно , без товарните резистори - ако не са изгорели те / задължително се убеди , че се върти механически . Тоест демонтираш го / махаш буксата на моторчето и го сваляш след развиване на трите рапидки / намира се зад жабката и проверяваш чрез завъртане с ръка дали може да се върти турбинката . След това - в зависимост от нанесените му щети , регистрирани при аутопсията - само смазване и почистване , нови втулки и четки , нов четкодържач или ротор ....

По странен е факта , че нямаш изгорял предпазител ..... Дали е така ?Публикувано изображение

Редактирано от kokodaf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи ми като задръстен вентилатор сякаш. Възможно е като не се върти лесно да се претовари и изгори моторчето, в този случай не би изгорял предпазител, понеже не е късо релно :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня колегите, че болтчетата са от долу. Защото "зад жабката е доста общо понятие" :beer:

 

Angel Bankow , ако ти е изгоряло ел. моторчето имаш един подарък от мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята ,препоръка е първо да намериш какво е довело до изгарянето на това моторче(Ако е изгоряло).Или просто му е дошло времето ! :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите !Според мен има 2 причини и не зная коя точно е направила проблема.1- На скоро качих една крава на капака и стъклото ми стана на сол (възможно е да се е напълнило със стъкла) след ремонта парното ми беше по слабо и издаваше странен звук2- Точно преди да изгори измих колата и е възможно да е проникнала вода.Утре ще го разглобя и ще докладвам пак :lol:Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задръстило се е и най-вероятно не може да се движи, от тук извода е, че дима идва от номотките на ротора на моторчето, лака им прегаря и се получава дим.

Мен ако питаш дори и да тръгне след като го отвориш, задължително го смени, прегорелия лак може да ти докара много големи главоболия. Обърни се към Терориста, който ти каза, че ще ти подари и го смени. Погледни и разисторите, които отговарят за по бавните обороти на различните степени, почти съм сигурен, че и там има изгоряло. Информация за тях можеш да намериш с търсачката на форума.

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях каде е проблема ;) В самото вентилаторче намерих една блуза :blink: Явно при смяната на стъклото - майстора я е сложил да не се пълни със стъкла и после е забравил да я махне .Самите намотки са почернели (изгорели).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...