Angel Bankow 0 #1 Публикувано 6 Януари, 2011 Привет колеги !Днес ми изгоря парното докато карах . Започна да изкарва дим под жабката. Въпросът ми е от каде да сваля моторчето , защото си нямам хал-хабер от парно , и дали причината е в него ?Като запаля колата и включа парното не издава никакъв звук а само почва да изкарва дим.Дайте идея от каде да почна да разглабям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristi09 206 #2 Отговорено 6 Януари, 2011 (Редактирано) сваляш жабката и зад нея гледаш от къде пуши.....най вероятно нещо окъсява и ти е изгорял винтелатора ако не работи и на 4-та степен парното Редактирано 6 Януари, 2011 от kristi09 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #3 Отговорено 6 Януари, 2011 (Редактирано) А преди да пробваш да го пуснеш на 4-та степен /директно , без товарните резистори - ако не са изгорели те / задължително се убеди , че се върти механически . Тоест демонтираш го / махаш буксата на моторчето и го сваляш след развиване на трите рапидки / намира се зад жабката и проверяваш чрез завъртане с ръка дали може да се върти турбинката . След това - в зависимост от нанесените му щети , регистрирани при аутопсията - само смазване и почистване , нови втулки и четки , нов четкодържач или ротор .... По странен е факта , че нямаш изгорял предпазител ..... Дали е така ? Редактирано 6 Януари, 2011 от kokodaf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WingMan 164 #4 Отговорено 6 Януари, 2011 Звучи ми като задръстен вентилатор сякаш. Възможно е като не се върти лесно да се претовари и изгори моторчето, в този случай не би изгорял предпазител, понеже не е късо релно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #5 Отговорено 6 Януари, 2011 Да допълня колегите, че болтчетата са от долу. Защото "зад жабката е доста общо понятие" Angel Bankow , ако ти е изгоряло ел. моторчето имаш един подарък от мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #6 Отговорено 6 Януари, 2011 Моята ,препоръка е първо да намериш какво е довело до изгарянето на това моторче(Ако е изгоряло).Или просто му е дошло времето ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angel Bankow 0 #7 Отговорено 8 Януари, 2011 Благодаря на всички за съветите !Според мен има 2 причини и не зная коя точно е направила проблема.1- На скоро качих една крава на капака и стъклото ми стана на сол (възможно е да се е напълнило със стъкла) след ремонта парното ми беше по слабо и издаваше странен звук2- Точно преди да изгори измих колата и е възможно да е проникнала вода.Утре ще го разглобя и ще докладвам пак Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #8 Отговорено 8 Януари, 2011 Задръстило се е и най-вероятно не може да се движи, от тук извода е, че дима идва от номотките на ротора на моторчето, лака им прегаря и се получава дим. Мен ако питаш дори и да тръгне след като го отвориш, задължително го смени, прегорелия лак може да ти докара много големи главоболия. Обърни се към Терориста, който ти каза, че ще ти подари и го смени. Погледни и разисторите, които отговарят за по бавните обороти на различните степени, почти съм сигурен, че и там има изгоряло. Информация за тях можеш да намериш с търсачката на форума. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angel Bankow 0 #9 Отговорено 9 Януари, 2011 Видях каде е проблема В самото вентилаторче намерих една блуза Явно при смяната на стъклото - майстора я е сложил да не се пълни със стъкла и после е забравил да я махне .Самите намотки са почернели (изгорели). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове